Szczekanie psa- straż miejska

Zwiń
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • quebec
    Classic
    • 2010
    • 34

Panowie doradźcie na co zwrócić uwagę? Mam isofix, chciałbym sprawnie to wpinać w siedzenie. Czy fotelik jest połączony z wózkiem np. po co jest baza/adapter? Na tą chwilę jestem kompletnie zielony, nie chcę wydać kosmicznych pieniędzy, skłaniam się nawet ku używce. Napiszcie na jakie newralgiczne rzeczy zwrócić uwagę, będę bardzo wdzięczny, bo na wrzesień muszę mieć już coś kupione
  • Busku
    Rider
    • 2009
    • 655