Peugeot Radom

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • axidus821
    Drive
    • 2012
    • 58

    Peugeot Radom

    Zamieszczone przez piramida
    Zamieszczone przez Dejwid
    piramida, mierzyłeś ile teraz masz 0-100 km/h?
    nie mam sprzętu do pomiarów ale do 100 wiele sie nie urywa z racji że w okolicach 90 musisz III bieg zapodać, lepiej jest w przedziale 100-200, do setki będzie w okolicach 6.5 moze trochę mniej :wink:
    przypomnij sie zeby przy nastepnym spotkaniu zmierzyc ci 0-100 akcelerometrem
  • 4x4BKF
    L&K
    • 2010
    • 1279

    #2
    Peugeot Radom

    Małżonka zapragnęła Peugeota 407. Poszła, kupiła w salonie 2.0HDI. Ulubiony kolor, xenony, felgi itp, klima, elektryka...

    Przypadek No. 1.

    - coś puka w silniku - mówię, że pewnie koło kompresora klimy.
    Serwisanci stwierdzają że albo zawory albo panewki (tu już uznałem ich za debili), wymieniają olej... To samo... Jazda próbna, stwierdzają że w silniku to nie wiedzą co puka, ale w tylnym zawieszeniu (30kkm przebieg) chyba coś puka, więc mogą wymienić amory... Opierd...łem na ostro i przestali rzucać głupie pomysły.
    Po zwołaniu konsylium doszli do tego co pukało - koło pasowe klimy. Zamiast dokręcić chcą wymieniać... Otarłem się kolejny raz o zawał.
    Na koniec chcą mnie kasować za olej i filtry... Uznałem, że to wymienili niepotrzebnie i to nie było przyczyną usterki więc nie płacę. Jak im się nie podoba, to plombujemy auto i wołamy rzeczoznawcę.
    Odpuścili.

    Przypadek No.2.

    Na wyświetlaczu pojawia się napis "anti-theft system faulty" - czyli immo nie działa. Wóz kręci a nie odpala.
    Diagnoza - pompa wtryskowa do wymiany.... Pytanie dlaczego?? No bo kręci a nie pali...
    Ręce opadają.
    Pytanie - a dlaczego nie pali? No bo pompa pewnie nie podaje paliwa?
    - dlaczego nie podaje?
    - nie wiem, ja tu elektronikiem jestem....

    Pałę wziąć i lać po łbie...


    Jak się złapie gumę, to podejrzewam że w serwisie wymieniają całe koło z felgą, bo u nich to się sprzedaje jako całość a opona to część nienaprawialna.


    Korczykiem mi to pachnie, Korczykiem...
    4x4

    Komentarz

    • Qulek
      RS
      • 2005
      • 1630
      • Octavia II combi (1Z5)
      • CAXA 1.4 TSI 122 KM
      • CHPA 1.4 TSI 140 KM

      #3
      4x4BKF, auto na gwarancji ?? Ręce opadają od takich historii.. :|
      BEST Czesci i artykuly motoryzacyjne

      Było O1 jest O3

      Komentarz

      • 4x4BKF
        L&K
        • 2010
        • 1279

        #4
        Już nie, 3 lata minęło w kwietniu.

        Z ostatniej chwili: wie Pan, to może być czujnik ciśnienia paliwa...
        - ile taki czujnik kosztuje??
        - nie wiem, 200-300zł, ale to i tak nie ważne bo u nas to część niewymienna, wymienia się z całą pompą - 1800-2000zł za regenerowaną.

        Dodam że czujnik delphi w Focie kosztuje 87zł i można go sobie wkręcić/wykręcić samemu.
        4x4

        Komentarz

        • Qulek
          RS
          • 2005
          • 1630
          • Octavia II combi (1Z5)
          • CAXA 1.4 TSI 122 KM
          • CHPA 1.4 TSI 140 KM

          #5
          Zamieszczone przez 4x4BKF
          Już nie, 3 lata minęło w kwietniu.
          czyli typowe dla ASO polowanie na jelenia..
          BEST Czesci i artykuly motoryzacyjne

          Było O1 jest O3

          Komentarz

          • Dzida
            RS
            • 2006
            • 2253

            #6
            Dobre, dobre :lol: :lol: :roll: :roll:

            Komentarz

            • tomek
              L&K
              • 2005
              • 1078

              #7
              a my narzekamy na ASO Skody :lol:
              O2FL RS | S2 | F2

              Komentarz

              • Qulek
                RS
                • 2005
                • 1630
                • Octavia II combi (1Z5)
                • CAXA 1.4 TSI 122 KM
                • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                #8
                Ból jest taki że w ASO nie ma mechaników.. są wymieniacze tego co książka serwisowa mówi żeby wymienić..
                BEST Czesci i artykuly motoryzacyjne

                Było O1 jest O3

                Komentarz

                • Karql
                  L&K
                  • 2010
                  • 1124

                  #9
                  Powiem tylko tyle: brak mi słow :evil:
                  Było: 117,5KM / 238,9 Nm
                  Jest: 144 KM / 301,4 Nm by CompSport

                  -> MOJA SKODA <-

                  Komentarz

                  • Maicroft
                    Moderator
                    S_OCP MemberModeratorr
                    • 2004
                    • 25757
                    • Audi

                    #10
                    Qulek, A skad to się wzięło. Samochodów i ich podzespołów juz sie nie naprawia tylko je wymienia. Czesto bo producent daje na nowy element gwarancje, jest pewniejszy (nie padnie tak szybko) itd. Druga sprawa to dostep i cena czesci jest bardziej przystepna, to nie czasy gdzie okladziny sprzegla trzeba bylo wymienic i zanitowac nowe, tarcze i bebny przetaczalo sie zeby starczyly na dluzej, nawet amortyzatory sie regenerowało - a teraz nowy chinczyk to koszt juz nawet ponizej 150zl za pare
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz

                    • loyd
                      RS
                      • 2010
                      • 2342

                      #11
                      Maicroft, masz rację, ale to się nie sprawdza w kraju gdzie 90 % społeczeństwa marzy o pasku b5 1.9 tedeiku .....

                      Komentarz

                      • Maicroft
                        Moderator
                        S_OCP MemberModeratorr
                        • 2004
                        • 25757
                        • Audi

                        #12
                        No tak, ale takiego Paska mozna utrzymywac bez druciarstwa, na oryginalach, albo dobrych zamiennikach i auto kupy sie trzyma i zostawia 2 slady
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz

                        • 4x4BKF
                          L&K
                          • 2010
                          • 1279

                          #13
                          wizyta w serwisie c.d.

                          - odwiodłem od wymiany pompy wtryskowej na regenerowaną za jakieś 2500

                          - odwiodłem od wymiany kompa za 3000

                          - odwiodłem od wymiany tzw. coma za 1500

                          i co?? Okazała się że wystarczy zakodować od nowa kluczyk za 80zł

                          Uff... czuję się jak bym zarobił parę tysi
                          4x4

                          Komentarz

                          • Holik
                            Drive
                            • 2010
                            • 69

                            #14
                            Zamieszczone przez 4x4BKF
                            wizyta w serwisie c.d.

                            - odwiodłem od wymiany pompy wtryskowej na regenerowaną za jakieś 2500

                            - odwiodłem od wymiany kompa za 3000

                            - odwiodłem od wymiany tzw. coma za 1500

                            i co?? Okazała się że wystarczy zakodować od nowa kluczyk za 80zł

                            Uff... czuję się jak bym zarobił parę tysi
                            jak wystawiz zonce fakture na te kilka tysi to napewno zarobisz:P

                            Komentarz

                            • b707
                              L&K
                              S_OCP Member
                              • 2006
                              • 1272

                              #15
                              Serwis to największa bolączka aut francuskich. Francuzy w zasadzie psuja się od błędów serwisantów.
                              Mamy 407SW po zakupie była tylko na przeglądzie gwarancyjnym na wymianę oleju i filtrów. I koniec serwisowania... Ma już 5 latek i zero problemów. Zresztą wie o tym sam Peugeot Polska i zaczyna dość ostro monitorować serwisy które po prostu partolą robotę.
                              Ja mogę polecić ASO Bielaka w Łomiankach.
                              pzdr
                              Adam

                              Komentarz

                              • stefcio
                                Drive
                                • 2010
                                • 64

                                #16
                                Może warto poczytać forum Peugeota....
                                tak jak w OCP - są pewnie serwisy polecane, niepolecane i zdecydowanie niepolecane

                                Komentarz

                                • arci9
                                  RS
                                  • 2004
                                  • 2007

                                  #17
                                  Zamieszczone przez b707
                                  Ja mogę polecić ASO Bielaka w Łomiankach.
                                  ja bym takich nie polecił ;P
                                  ceny serwisu kosmos....
                                  a jak wymieniali szybe przednią (pękła po wymianie łożysk amortyzatorów), to od razu wymeinili wycieraczki...z nowych na używane...

                                  Komentarz

                                  • sew1981
                                    RS
                                    S_OCP MemberModeratorr
                                    • 2009
                                    • 10917
                                    • Fiat

                                    #18
                                    jak to w polsce...trzeba zarobić ile tylko się da...zdoić klienta do ostatniego grosza. Ot to podstawowa teoria ASO

                                    Komentarz

                                    Pracuję...