krzynol, a to prawda, na dynoday im się przyglądaliśmy jak robiłeś kiełbachy. Trochę rudej już tam jest. Podobało nam się fajne umiejscowienie zatrzasków od wewnętrznej strony belki, a nie od górnej :wink:
Przesyłka paletowa
Zwiń
X
-
Przesyłka paletowa
Witam.
Koledzy ma ktoś z was w swoich zakładach pracy zagraniczne wysyłki paletowe ??
Ja mam do Belgi i w zasadzie każda wysyłka=awantura bo albo nie na czas albo paleta uszkodzona a korzystam z wydaje się solidnego przewoźnika Raben.Kiszka masakryczna :evil: .
Oczywiście po interwencji u przewoźnika - zaraz sprawdzimy - i generalnie pocałujcie nas w d..ę.
Jak wy radzicie sobie z zagranicznymi wysyłkami?
Pozdro
-
-
A dużo masz tych wysyłek?
Przerabiałem Rabeny, Schenkery itd, w tej chwili korzystam ze swojego zaufanego spedytora, czy chodzi o palety, większe rzeczy lub ładunki całopojazdowe.
Największym plusem jest to, że dzwonię do niego rano a w południe podstawia mi się samochód i dostawa jest szybka.Chodzi tu o drobnicę jak i duże ładunki. Oczywiście ładunki są ubezpieczone (OC spedytora), ale w ponad dwuletniej współpracy nie zdarzyły się problemy.
Komentarz
-
-
lend, Raben jak i każdy inny spedytor ma % skuteczności i czasem zdarza się , że Twoja przesyłka ląduje w niezrealizowanych :wink:
Jeśli wysyłki nie przekraczają 33 palet miesięcznie polecam dogadać się małym przewoźnikiem. Tutaj giniesz w masie i nawet jak się obrazisz Raben ma to w nosie.
Komentarz
-
-
DHL jeszcze odbiera palety. Spróbuj raz wysłać. Ale nie wiem jak to wygląda cenowo względem Rabena bo to odbiorca sobie zamawia transport.
Co do uszkodzeń palet - możesz okleić przesyłkę milionem naklejek "Uwaga szkło" a i tak znajdzie się jakiś zaspany wózkowiec. Odbieram palety różnych spedytorów i nie ma reguły na to. Ale wydaje mi się że na Rabenie jest jeszcze w miare...
Komentarz
-
-
Z usług Raben miałem wątpliwą przyjemność korzystać- a właściwie osoby, które montowały CO w domu moich rodziców- dwukrotnie uszkodzili przesyłkę wartą kilka tysięcy- montażyści nawet nie chcieli tego widzieć na oczy i nie odebrali- jak sprawa właściwa się potoczyła- nie wiem, ale część finalnie przywiozła dodatkowa ekipa- 350km x 2...
Dwa słowa- jeżeli to będą stałe zlecenia- można skontaktować się ze spedycją międzynarodową DPD, ale każdy ma o nich inne zdanie- mnie nigdy nie zawiedli w przypadku przesyłek krajowych. :roll:Im bardziej czcisz bogów wieczorem, tym chętniej następnego dnia rano zsyłają demony, by tańczyły w twojej głowie.
Seat Leon FR 1.8TSI 2013
Komentarz
-
-
lend, ze moim spedytorem to działa tak, że on szuka aut, które mają miejsce i jadą w kierunku, który Cię interesuje. Z reguły jak dasz znać dzień wcześniej rano, to następnego dnia masz podstawione auto i dostawa jest naprawdę szybka - on współpracuje z małym firemkami transportowymi z całej Polski. Są to auta duże i małe (>3.5T) więc realizuje mi historię typu wyjazd towaru w piątek rano i rozładunek w południowej Francji w poniedziałek w południe.
Jeśli jesteś zainteresowany to wyślij mi priv, prześle Ci kontakt do niego i możesz pogadać sam to się wszystkiego dowiesz. Tylko sprawdź, czy masz uruchomiony priv, bo zdarzyło mi się wiele razy, że ktoś mi pisał a ja nie mogłem mu odpisać.
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Gefco to terminowe nie jest. Paleta z Wegier jedzie do Polski 2-9 dni :lol: Czasem bywa tak, ze lezy w naszych krajowych magazynach do wyslania i tak sobie lezy 2-3 dni, a ja moge sobie czekac.
Tak samo sprawa ma sie z Schenkerem, ktory przykladowo na poludnie Polski ma baze w Pyskowicach kolo Gliwic i do takiego Żywca jest za malo kierowcow, to jak mu nie wejdzie za pierwszym razem, to przywiezie za dwa dni, bo dwoch kursow za jeden dzien nie zrobi, bo ma tacho. A jak wezmie za pierwszym razem, to w 99% auto jest przeladowane :|
Komentarz
-
-
lend, można wiedzieć co wysyłasz na tej palecie?
Zamieszczone przez olejekczy chodzi o palety, większe rzeczy lub ładunki
Chodzi mi o wysyłki drobnicowe czy też cało pojazdowe na eksport.
Będę teraz szuakł kogoś kto będzie "mnie" woził a towar mam różnoraki i o różnych gabarytach a uniknąć chcę uszkodzeń.Była O2 RS 190 km / 436 Nm
Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ArasDHL jeszcze odbiera palety. Spróbuj raz wysłać. Ale nie wiem jak to wygląda cenowo względem Rabena bo to odbiorca sobie zamawia transport.
Co do uszkodzeń palet - możesz okleić przesyłkę milionem naklejek "Uwaga szkło" a i tak znajdzie się jakiś zaspany wózkowiec. Odbieram palety różnych spedytorów i nie ma reguły na to. Ale wydaje mi się że na Rabenie jest jeszcze w miare...
To link do youtube a jak wytną to wpisać sgAq_KnDIPc
Można sobie wyobrazić, że zamiast gazet w pudełku jest np. jakiś tablet. takiego kuriera to normalnie kijem pogonić. :lol:
Komentarz
-
-
oolsztyniak ja drobnicę wożę kurierami, tu mi nic nie zepsują - chociaż ostatnio wieźli mi karton warty 40k EUR, ale ubezpieczyłem i w nosie. Do rzeczy większych : paleta, urządzenia testowe, wiązki rur, i stacje filtracji wożę przez mojego spedytora. Kiedyś fajnie zorganizował mi konwój 7 niskopodwoziowych ponadgabarytów do Holandii... Jak chcesz z gościem pogadać to przyslij mi priv, dam Ci namiar to się wszystkiego dowiesz.
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez oolsztyniaklend, można wiedzieć co wysyłasz na tej palecie?
Zamieszczone przez olejekczy chodzi o palety, większe rzeczy lub ładunki
Chodzi mi o wysyłki drobnicowe czy też cało pojazdowe na eksport.
Będę teraz szuakł kogoś kto będzie "mnie" woził a towar mam różnoraki i o różnych gabarytach a uniknąć chcę uszkodzeń.
Wysyłamy na różnych paletach i euro i nie , natomiast zawsze tak aby nie wystawały za palety, owijamy folią strecz i spinamy taśmą.Niestety nie uchroni to przed widłami wózka ani nie ma wpływu na termin dostawy 8) .
Komentarz
-
-
lend, Raben ma wszystko w dupie. Wysyłamy po kilka urządzeń miesięcznie do Belgii i jak raz w roku przyjadą w terminie to wszystko. Ostatnio uczciwie przyznali, że nie przyjadą, bo kierowca zapomniał i koniec. Co ciekawe obok mamy magazyn Media Marktu, gdzie non stop jeżdża ciężarówki Rabena, ale zawsze zlecenie ma ten, kto nie przyjechał :evil:
Kilka razy próbowaliśmy małymi spedytorami, i poza jednym wyjatkiem też porażka. Wyobraź sobie, że gość potrafił załadować najpierw naszą maszynę, a potem kilkaset garniturów, i u klienta w Belgii musiał te kilkaset garniturów wyładować pod halą, żeby wyładować maszynę. Klient przysłał nam film z tej operacji :lol: Pół dnia roboty.
Z uszkodzeniami, to naklejki, taśmy i .... protokoły uszkodzeń. Inaczej się nie da.
W Polsce to wysyłamy firmą Easy Truck. Jak dla mnie to mega profi. Nie mieliśmy jeszcze żadnej reklamacji. Towar odbierają też o umówionej porze, nie robią problemów z rozładunkiem/załadunkiem.Zobacz stronę mojego dziecka - podziel się 1% - http://piotrzwolinski.pl/
O II Tour Combi 1.6
Mitsu Carisma 4G93 GDI
Komentarz
-
-
lend, z tego co wiem, to nie, niestety.Zobacz stronę mojego dziecka - podziel się 1% - http://piotrzwolinski.pl/
O II Tour Combi 1.6
Mitsu Carisma 4G93 GDI
Komentarz
-
Komentarz