kabanos, ale ty masz 1,9 TDI, więc już w serii masz twardsze sprężyny i amortyzatory niż w moim 1,6.
Zobacz, że w tych KYBach też są różne do różnych silników
Jak teraz szukałem samochodu to znalazłem Imrezę też kombi i LPG co prawda mniejsze, ale to przecież Subaru, ale po przejażdżce okazało się, że O1 dużo lepiej się prowadzi mimo, że o 10 lat starsza konstrukcja (Impreza 2006). To była Impreza 1,5. Przydały by się jej takie boczne kółka jak w rowerkach dla dzieci, żeby się podpierała w zakrętach.
Po prostu producenci zakładają, że ludzie kupują małe silniki nie dla tego, że ich nie stać na większe tylko dla tego, że nie jeżdżą szybko i wolą komfortowe zawieszenie.
A ci co kupują mocne silniki to pewnie będą szybko jeździć więc trzeba im zapewnić bezpieczeństwo w zakrętach.
Chociaż podobno w nowych Skodach już nawet małe silniki mają sztywne zawieszenia.
Wiadomo też, że np. samochody azjatyckie sprzedawane w Europie mają sztywniejsze zawiasy niż identyczne jeżdżące po Azji.
Więc ja nie wiem czy np. wystarczy mi zamontować fabryczny zawias, ale przeznaczony do mocniejszego silnika, a może te Excel-G do mojego silnika też są nie dość twarde.
Z zawiasem od innych silników też może być problem z przystosowaniem do ciężaru silnika. Może powinienem wybrać zawias z mocnej doładowanej benzynówki, która waży mniej-więcej tyle co mój 1,6?
Ale tu pojawia się pytanie czy mi mechanik nie powie, że to tam nie pasuje i co ja z tym zrobię, oddam?
A jaki ja w ogóle mam silnik? Chodzi mi o to, że tu na forum tych silników 1,6 jest tak dużo do wyboru, że ja nie wiem. Mam 1,6 z fabrycznym gazem z 2007 roku, 102 konie.
Zobacz, że w tych KYBach też są różne do różnych silników
Jak teraz szukałem samochodu to znalazłem Imrezę też kombi i LPG co prawda mniejsze, ale to przecież Subaru, ale po przejażdżce okazało się, że O1 dużo lepiej się prowadzi mimo, że o 10 lat starsza konstrukcja (Impreza 2006). To była Impreza 1,5. Przydały by się jej takie boczne kółka jak w rowerkach dla dzieci, żeby się podpierała w zakrętach.
Po prostu producenci zakładają, że ludzie kupują małe silniki nie dla tego, że ich nie stać na większe tylko dla tego, że nie jeżdżą szybko i wolą komfortowe zawieszenie.
A ci co kupują mocne silniki to pewnie będą szybko jeździć więc trzeba im zapewnić bezpieczeństwo w zakrętach.
Chociaż podobno w nowych Skodach już nawet małe silniki mają sztywne zawieszenia.
Wiadomo też, że np. samochody azjatyckie sprzedawane w Europie mają sztywniejsze zawiasy niż identyczne jeżdżące po Azji.
Więc ja nie wiem czy np. wystarczy mi zamontować fabryczny zawias, ale przeznaczony do mocniejszego silnika, a może te Excel-G do mojego silnika też są nie dość twarde.
Z zawiasem od innych silników też może być problem z przystosowaniem do ciężaru silnika. Może powinienem wybrać zawias z mocnej doładowanej benzynówki, która waży mniej-więcej tyle co mój 1,6?
Ale tu pojawia się pytanie czy mi mechanik nie powie, że to tam nie pasuje i co ja z tym zrobię, oddam?
A jaki ja w ogóle mam silnik? Chodzi mi o to, że tu na forum tych silników 1,6 jest tak dużo do wyboru, że ja nie wiem. Mam 1,6 z fabrycznym gazem z 2007 roku, 102 konie.
Komentarz