Przeróbka xenonów (hid)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Mitob
    Drive
    • 2009
    • 65

    Przeróbka xenonów (hid)

    Jak w temacie - kupię kabel VCDS.

    Oferty proszę na priv.
    Pozdrawiam
    MITOB

    I :czerwona: GW
  • Arti_r1
    RS
    • 2008
    • 2626

    #2
    Przeróbka xenonów (hid)

    Panowie takie pytanie, czy ktoś się orientuję czy mogę kable z zestawu hid poprzecinać i przedłużyć? O co mi chodzi, chce do quada zamontować hid'a ale właśnie aby dobrze schować przetwornice braknie mi kabla, i to sporo. Ktoś wie czy moge takie coś zrobić?
    Fabryka Barw :]

    Czarna O1 rs-line tdi
    Srebrna O2 Scout

    DACAR.team

    Komentarz

    • kamel1980
      Rider
      • 2009
      • 304

      #3
      Arti_r1 rozumiem, że chodzi Ci o przewody pomiędzy wtyczką żarnika a przetwornicą..
      Tak, możesz je przeciąć i wstawić przewody przedłużające.

      Tylko przy takiej przeróbce powinieneś zastosować przewody o odpowiednim przekroju i wszystko zrobić porządnie i dobrze zabezpieczając, żebyś to Ty nie zaczął świecić zamiast żarnika (przetwornica daje "troszkę" wyższe napięcie)

      Możesz też zrobić to bez cięcia przewodów z przetwornicy czy żarnika..
      Wykonujesz po prostu przedłużacz zakończony z obu stron odpowiednimi wtyczkami, które wpinasz we wtyczki z przetwornicy i z żarnika. Przewody wykorzystane do przedłużki również powinny mieć odpowiedni przekrój.

      Jeśli mogę Ci coś doradzić to właśnie rozwiązanie z przedłużką - dlaczego - otóż dlatego, że w razie spalenia przetwornicy lub żarnika bez problemu je wymienisz bez konieczności ponownej przeróbki

      Komentarz

      • kowal 2002
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 5161

        #4
        Arti_r1, przedłużenie przewodów jest możliwe, ale bedzie trudne, bo musisz zdobyć odpowiednie przewody, które nie tylko mają odpowiedni przekrój ( min. 0.5 mm2 ), ale przede wszystkim odpowiednią izolację ( przy zapłonie pojawia się na palniku napięcie ok. 20 kV ). Możesz spróbować użyć przewodów pomiarowych od miernika tylko takich lepszej jakości, żeby miały w środku trochę "mięsa" ( miedzi ) a nie kilka włosków chińskiego midziowanego aluminium.
        Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
        Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

        Komentarz

        • Arti_r1
          RS
          • 2008
          • 2626

          #5
          Zamieszczone przez kamel1980
          Wykonujesz po prostu przedłużacz zakończony z obu stron odpowiednimi wtyczkami
          tylko gdzie takie wtyczki dostanę? odpowiednie które by pasowały pod żarnik i przetwornice

          Zamieszczone przez kowal 2002
          przedłużenie przewodów jest możliwe, ale bedzie trudne
          tak też trochę myślałem że jest możliwe, ale łatwe nie będzie. Stąd też wolałem zapytać.

          A powiedzcie mi jeszcze czy spełni to swoje zadanie? Jeśli np. uda mi się przedłużyć kable, I żarniki będą z przodu a przetwornice z tyłu pod fotelem czy one wytrzymają? Z quadem po asfalcie nie latam:P W bagno się wskoczy, jakiś głębszy strumyk :diabelski_usmiech się przeleci czy one wytrzymają? Jak z odpornością na wilgoć takich przetwornic?
          Fabryka Barw :]

          Czarna O1 rs-line tdi
          Srebrna O2 Scout

          DACAR.team

          Komentarz

          Pracuję...