badyl poniosło nas - to takie polskie przecież
1,4TSI miażdży
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
Zamieszczone przez perfexTo ja proszę o konkrety. Od których 160 konnych aut o takiej samej masie i z taką samą skrzynią biegów (dla ułatwienia manualną) 1.8 TSI tak dużo lepiej przyspiesza ?
Mój przykład. Miałem Passata B4 VR6 syncro 2,9l (184KM, 245Nm), masa 1515kg, skrzynia 5 manual. Moje obecne auto jak w podpisie 160KM, 250Nm, masa 1530kg, skrzynia 6.
Na tym samym odcinku testowym (nigdy nie mierzyłem długości ale jakieś 400m) ze startu zatrzymanego Passatem osiągałem jakieś 135km/h, Scoutem 140km/h.
Codzienne subiektywne odczucia są takie, że do jakiś 100-120km/h Scout trochę szybszy (niewiele ale jednak) potem jakby równo.
Naprawdę turbo daje radę w porównaniu do wolnossącej pojemności
Zamieszczone przez BADYLTemat dotyczy 1.4 TSI - wrażenia z eksploatacji a nie kto ma rację i który samochód przyspiesza lepiej z takmim czy siakim silnikiemO2 Scout 1.8 TSI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez zbigniew147o ile lżejszy jest civic od Cotavi
ale waga kierowcy (moja) w dwójnasób wyrówna szanse :lol:
Zamieszczone przez zbigniew147Buda jest mała a octawia jest większa
Zamieszczone przez zbigniew147ciężko obiektywnie porównać te auta
w każdym razie sprawdzałem to z golfem (a golf jest lżejszy :idea: ) i dlatego wiem co mówię - civic go łyka, jak ktoś chce sprawdzic na octavii to się pewnie da zrobić.
(tak samo civic 1,8 łomocze serię BKD jakby ktoś pytał)
od dawien dawna mówię, że prawidłowe porównanie to 1,9TDI-1,6MPI
2,0TDI (BKD)-1,4TSI, inne konfiguracje to znęcanie się nad słabszym i zwykła głupota bo co tu porównywaćsaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BADYLpo kiego ta pyskówka? Temat dotyczy 1.4 TSI - wrażenia z eksploatacji a nie kto ma rację i który samochód przyspiesza lepiej z takmim czy siakim silnikiem Panowie powróćmy do sedna wątku
chyba, że chcesz tu jakiś ołtarz zbudować, temu, skądinąd, naprawdę świetnemu silnikowisaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
szkoda widzisz kluczem w dyskusji jest łowo MIAŻDŻY
jeździłem vectrą B 2.0 DTI, miałem Octavie 1 1.9TDI 110koni teraz mam 1.4 TSI.
najlepiej mi się jeździ obecnym ale nie użyłbym stwierdzenia miażdży w odniesieniu do wspominanych przezemnie wcześniej aut.
podejżewam że jak by wsadzić skrzynie 6 do 1.9 TDI 110/105 koni to było by to lepsze auto od naszej 1.4TSI. (tyle że też jest różnica w 35 czy 40Nm)
Miazga mógłbym nazwąć porównanie CAXA do Clio 1 z motorem 1.4 (bo taki też ujeżdżałem) ale to dwie różne galaktyki.
Komentarz
-
-
a ja się pytam gdzie tu jest jakiś MODERATOR??????????????????????????????????kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez TichyZamieszczone przez szkodasklepię Cię civikiem 1,8 z momentem mniejszym i będziesz miał spokój
ale to już naprawdę nie rozumiem o co Ci chodzi :szeroki_usmiech
jesteś w stanie porównać jakies samochody?
bo wychodzi na to, że octavią 1,4TSI można porównać tylko z octavią 1,4TSI i to w tym samym nadwoziu.
natomiast ja jestem zdania, że z powodzeniem można porównywac wszystkie samochody, które akurat ustawiły się na czerwonym świetle
jak rozumiem po tym jak dostajesz w dupsko wyciągasz świadectwo homologacji i zatykasz wszystkim usta tą większą masą :?:
niestety w realnym zyciu tak nie jest
temu przeszkadza moc, temu masa, tu opory powietrza, dzizasss...
niewielkie różnice w masie musimy pomijać bo inaczej w ogóle nie da się rozmawiać a opory powietrza do tych 100km/h są pomijalne.
[ Dodano: Wto 28 Lut, 12 10:37 ]
Zamieszczone przez LUKIa ja się pytam gdzie tu jest jakiś MODERATOR??????????????????????????????????saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Co roku wychodzi taki katalog Testy czy Porównania. Sa tam zebrane wszystkie dane testowe z wielu gazet. Tam właśnie można zobaczyc jak dany model z danym silnikiem przyspiesza i jaką ma elastyczność. Po tej lekturze wielu stwierdzi, że 1,4 TSI jest "fajny". Elastyczność Honda civic 1,8 IVb 60-100 9,3 sekundy a mój 7,9 ( dane testowe). Elastyczność 80-120 VIb civic 19 z gorszami mój 15,0. Przyspeszenie do 100 civic 10 z groszami a mój 9,6. Prędkość maksymalna civic wygrywa o 2km/h. Są to wszystko dane testowe. Pisałem z głowy. Jak by co mogę jutro dodać scan. Jak by się spinać i wytężać to może civic przy maksymalnym pałowaniu byłby troche lepszy. Ale na co dzień tak sie nie jeździ. W civicu ponizej 4-4,5 tyś nie ma życia.
Komentarz
-
-
szkoda, wiesz o co mi chodzi :!:
zrobił się mega burdel :!:kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez zbigniew147najlepiej mi się jeździ obecnym
[ Dodano: Wto 28 Lut, 12 10:40 ]
Zamieszczone przez LUKIzrobił się mega burdel
wszystko pod kontrolą.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodaZamieszczone przez TichyZamieszczone przez szkodasklepię Cię civikiem 1,8 z momentem mniejszym i będziesz miał spokój
ale to już naprawdę nie rozumiem o co Ci chodzi :szeroki_usmiech
jesteś w stanie porównać jakies samochody?
bo wychodzi na to, że octavią 1,4TSI można porównać tylko z octavią 1,4TSI i to w tym samym nadwoziu.
natomiast ja jestem zdania, że z powodzeniem można porównywac wszystkie samochody, które akurat ustawiły się na czerwonym świetle
jak rozumiem po tym jak dostajesz w dupsko wyciągasz świadectwo homologacji i zatykasz wszystkim usta tą większą masą :?:
niestety w realnym zyciu tak nie jest
temu przeszkadza moc, temu masa, tu opory powietrza, dzizasss...
niewielkie różnice w masie musimy pomijać bo inaczej w ogóle nie da się rozmawiać a opory powietrza do tych 100km/h są pomijalne.:
Jedynie stwierdziłem - i tego będę bronił - że nie można patrzeć przy tym porównaniu tylko na moc (co usiłujesz przeforsować), ale również (a wręcz przede wszystkim) na charakterystykę momentu w funkcji obrotów.
Dłuższy użyteczny zakres obrotów decyduje o przewadze 1.8i-VTEC nad 1.4TSI, pomimo mniejszego momentu obrotowego. Ale już 1.8 z Lancera, pomimo, że moc ma większą miałby problemy z 1.4 TSI...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodaZamieszczone przez BADYLpo kiego ta pyskówka? Temat dotyczy 1.4 TSI - wrażenia z eksploatacji a nie kto ma rację i który samochód przyspiesza lepiej z takmim czy siakim silnikiem Panowie powróćmy do sedna wątku
chyba, że chcesz tu jakiś ołtarz zbudować, temu, skądinąd, naprawdę świetnemu silnikowi
Tylko nie wiem o co Ci chodzi z tym ołtarzem :?: :!: czy ja biorę udział w tej pyskówce :?: czy bronię, krytykuję lub wychwalam silnik 1.4 TSI :?: nic takiego nie zauważyłem więc grzecznie proszę byś pohamował swój język :evil: Trochę kultury kolego :evil:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BADYLTrochę kultury kolego
po otwarciu wątku napiszesz mi, który z wyrazów użytych przeze mnie tak bardzo Cię ubódł :lol:
[ Dodano: Wto 28 Lut, 12 11:11 ]
Zamieszczone przez TichyJedynie stwierdziłem - i tego będę bronił - że nie można patrzeć przy tym porównaniu tylko na moc (co usiłujesz przeforsować)...
jak dla mnie EOT.
[ Dodano: Wto 28 Lut, 12 11:12 ]
dla wszystkich zresztą też.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
wyczyściłem te ostateczne mądrości od wypowiedzi (chyba nie do końca przemyślanej) marleja, aczkolwiek jak dla mnie w tym topiku jest dosłownie KILKA wypowiedzi odnoszących się stricte do tematu a 90% to spam, jak dla mnie do zamknięcia.
no ale może już od tej chwili tylko eksploatacja w co, prawdę mówiąc, nie wierzę.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
szkoda, masz tego Gtecha jeszcze do pożyczenia ? ;-)- O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD
Komentarz
-
-
mi wtedy umknęło to porównanie, ale jak byście chcieli i ktoś ma użyczyć G-techa to możemy "pomierzyć" CAXA z DSG- O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD
Komentarz
-
-
przecież ja już dawno nagrałem :szeroki_usmiech
edit:
(...ciach...)
o widzę, że ary był szybszy 8)- O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD
Komentarz
-
-
Maicroft, musisz uwieżyć na słowo, że zaczyna się dokładnie ;-), przecież gdybym chciał coś zmanipulować to i tak bym mógł przyśpieszyć film np o 5% i nikt by tego nie zauważył... jak ktoś z wawy ma G-techa to możemy pokombinować ;-), że tak powiem, wsadzić palec w ranę ;-)- O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD
Komentarz
-
Komentarz