Po mieście w korkach i na bardzo krótkich odcinkach -9, zimą nawet do 10l/100km.
Po mieście w miarę płynnie - 7-8 l/100km.
Na trasie z prędkościami przepisowymi i stosując podstawowe prawa eco-drivingu miałem 5.4 w 2 osoby z bagażem. Na autostradzie 6.5-7l/100km.
marlej108, jest kompletnym nieporozumieniem porównywanie spalania wolnossącego 1.4 MPI z turbodoładowanym 1.4 TSI. Ten silnik można porównywać z 2-litrowym wolnossącym, a te palą po mieście nawet 13l/100km.
Powiem tak, jeżdżąc turbodieslem a teraz doładowaną benzyną już nigdy nie kupił bym jednostki wolnossącej (chyba że jakieś fajne V6-12
).
marlej108, 1.4 TSI w założeniu jest bardzo dynamiczny albo oszczędny - wybór należy do Ciebie. Po mieście nie jesteś w stanie docenić tego motoru - pojeździj sobie 120-140 i jak go depniesz na 6-tce to zobaczysz o co kaman
MPI (nawet 1.6) przy tych prędkościach to już zawory wypluwa a żeby wyprzedzić przy 80-tce trzeba redukować na 3-kę
Po mieście w miarę płynnie - 7-8 l/100km.
Na trasie z prędkościami przepisowymi i stosując podstawowe prawa eco-drivingu miałem 5.4 w 2 osoby z bagażem. Na autostradzie 6.5-7l/100km.
marlej108, jest kompletnym nieporozumieniem porównywanie spalania wolnossącego 1.4 MPI z turbodoładowanym 1.4 TSI. Ten silnik można porównywać z 2-litrowym wolnossącym, a te palą po mieście nawet 13l/100km.
Powiem tak, jeżdżąc turbodieslem a teraz doładowaną benzyną już nigdy nie kupił bym jednostki wolnossącej (chyba że jakieś fajne V6-12

marlej108, 1.4 TSI w założeniu jest bardzo dynamiczny albo oszczędny - wybór należy do Ciebie. Po mieście nie jesteś w stanie docenić tego motoru - pojeździj sobie 120-140 i jak go depniesz na 6-tce to zobaczysz o co kaman


Komentarz