Zna sie ktoś lub wdrażał może jakieś poważniejsze oprogramowanie (np klasy ERP) w firmie? Chodzi mi o zapisy w umowie dotyczące praw autorskich / własności.
If we could convert bullshit into energy, we would be millionaires.
_______________________________________
a teraz doszła służbówka O III combi 2,0 150 KM
Czy chlapacze z Octavii III pasują do Octavii III SCOUT ?
Niestety mam sprzeczne info. Jedni mówią ,że pasują do wszystkich wersji OIII. Inni twierdzą ,że do RS i SCOUT nie pasują.
była Octavia II 1.9 TDI
jest Octavia III Scout 2.0 TDI
Czy chlapacze z Octavii III pasują do Octavii III SCOUT ?
Niestety mam sprzeczne info. Jedni mówią ,że pasują do wszystkich wersji OIII. Inni twierdzą ,że do RS i SCOUT nie pasują.
Czy chlapacze z Octavii III pasują do Octavii III SCOUT ?
Niestety mam sprzeczne info. Jedni mówią ,że pasują do wszystkich wersji OIII. Inni twierdzą ,że do RS i SCOUT nie pasują.
Czy ktoś może sprawdzić historię pojazdu to jest przebieg i ewentualne roboty blacharskie sprawa dość pilna bo jest na oku autko do kupienia i nie chciałbym wdepnąć
Panowie nurtuje mnie taka rzecz,mam wyważone koła przez wulkanizatora x,po sezonie jadę do wulkanizatora y sprawdzić wyważenie kół,po założeniu na maszynę on od razu ściąga ciężarki nie sprawdzając wyważenia ,
dlaczego czyżby każda maszyna inaczej wyważała
Osobiście wolałbym zapłacić te 40 zł a to dlatego że aluski wyczyszczone i nawoskowane,a po ściągnięciu odważników zostaje klej który trzeba dalej usuwać :cry: ale Mariusz 87 masz chyba rację.
jendrek1975, sprawa jest bardzo prosta.
bardzo rzadko koła wytrzymują cały sezon bez rozważenia. poza tym każda wyważarka ma swoją tolerancję i zazwyczaj są delikatne różnice .
a urządzenie się zużywa tak jak wszystko i gdyby każde koło puszczać sprawdzając czy się rozważyło czy nie to w 80% przypadków cykl pomiaru by sie wydłużył dwukrotnie .
Panowie nurtuje mnie taka rzecz,mam wyważone koła przez wulkanizatora x,po sezonie jadę do wulkanizatora y sprawdzić wyważenie kół,po założeniu na maszynę on od razu ściąga ciężarki nie sprawdzając wyważenia ,
dlaczego czyżby każda maszyna inaczej wyważała
Moim zdaniem to normalne. Ja wolałbym mieć wyważone na nowo niż nawalone dodatkowe ilości ciężarków. Koszt to pewnie 20-30 zł przy alusach (przy stalówkach pewnie jeszcze mniej), więc 2 razy do roku chyba warto tyle zapłacić.
Panowie nurtuje mnie taka rzecz,mam wyważone koła przez wulkanizatora x,po sezonie jadę do wulkanizatora y sprawdzić wyważenie kół,po założeniu na maszynę on od razu ściąga ciężarki nie sprawdzając wyważenia ,
dlaczego czyżby każda maszyna inaczej wyważała
Moim zdaniem to normalne. Ja wolałbym mieć wyważone na nowo niż nawalone dodatkowe ilości ciężarków. Koszt to pewnie 20-30 zł przy alusach (przy stalówkach pewnie jeszcze mniej), więc 2 razy do roku chyba warto tyle zapłacić.
Panowie dzięki za odpowiedzi ale tu nie rozchodzi się o oszczędności związane z wyważaniem,stać mnie na samochód za ponad 20 tyś to i na wyważenie kół znajdę, c
Pytam tylko czy może być rozbieżność między maszynami do wyważania ?
[ Dodano: Nie 06 Mar, 16 14:17 ]
No i widzicie moje aluski ,umyte potem nawoskowane,jadąc do wulkanizatora ściąga on odważniki i zostaje klej,więc robota od nowa. :?
Komentarz