Big, pamiętam
No i nie ma już Octavii
Zwiń
X
-
Tańszym serwisem Skody. Honda Accord ma 2 przeglądy które mogą wystapić nawet jeden po drugim i kosztuje to duuuuuzo drożej.
_________________
i robisz przeglady co rok lub 20kkm.
Ale co tam....niech Ci S2 dobrze'' sluzy''.Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BigA czym się kierował przy wyborze ? No to tak:
1. Osiągami i elestycznoscią silnika - 1.8 TSI vs 2.0 16V czyli 250 Nm od 1500-4200 obr.min vs 192 Nm przy 4100 obr/min
2. Pojemnością bagażnika 585 l Skody vs 467 l Hondy.
3. Dostepnościa do bagaznika - twindoor Skody vs malutki otwór załadunkowy Hondy.
4. Duuuuuużo większą ilością miejsca które ofertuje Skoda.
Może gdybym nie miał dziecka to bym się zastanowił...
aaa właśnie- Big ile masz lat i czy masz pasażerów na tylną kanapę ? :wink:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Big Wojtekaaa właśnie- Big ile masz lat i czy masz pasażerów na tylną kanapę ?Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sew1981kolega już kupuje SII , a ciągle niektórzy trują jeszcze z tym accordem...
Skoda naprawę mnie do siebie przekonała. Tak dobrego auta jak moja O II jak do tej pory nigdy nie miałem, ani ja ani moi rodzice. Pozatym jak pisałem mam zaprzyjaźnione i naprawde DOBRE ASO Skody, a to tez ma wieeeelkie znaczenie przy wyborze marki kolejnego auta.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Big, i o to chodzi.
A tym czy to ma 152 czy 160 na papierze w serii nie ma co się przejmować (mechanika ta sama), różnica jest znikoma i w realu myślę, że jest w zasadzie nieodczuwalna. Tymbardziej, że później robiąc program spokojnie celujesz na 200 ps i wychodzi tak samo wykres w obu wersjach jak wyżej zauważono. Nie rozumiem idei tych "skagańcowanych" przez producenta wersji silnikowych - 1.8 tsi 152ps i 2.0 tdi 110 ps. Co to daje? Chyba tylko tym co się nie znają i kupili przykładowo tsi i te 8 koni więcej, poczucie, że mają "mocniejsze" auto.... :roll:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BigDecyzja zapadała i następcą sprzedanej O II będzie Superb II
Tak wiec mozna jeszcze podyskutowac :szeroki_usmiech .
Moze Laguna coupe....jest sliczna,a ze nie praktyczna :szeroki_usmiech no coz.
Ma 2.0 turbo benzyne 205 KM.Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kapiano to, że na zachodzie, w krajach bardziej cywilizowanych płacą ubezpieczenie od mocy a nie od pojemności.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez gebekMoze Laguna coupe....jest sliczna,a ze nie praktyczna no coz.
Ma 2.0 turbo benzyne 205 KM.
Nieeeeeee żadnego francuza więcej !! Miałem przed O II 3 renówki pod rząd i zdecydowanie, na 1000%, na pewno żadnej renówki więcej !!
Co do 1.8 TSI 152 KM, to mi to wogóle nie przeszkadza, bo jak pisałem w zamierzeniu i tak jest wirus i docelowe 190-195 KM.
A podejrzewam, że skoro 1.8 TSI 160 KM mają realnie po 170-172 KM, to ten 152-konny 1.8 TSI ma tak naprawdę 160-162 KM.
Macie może info, czy ktoś hamował tego 152 konnego 1.8 TSI ?Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Big, po programie to będziesz mieć nie 190 ale 220-230koni :wink:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Big, nie masz się co martwić, te silniki wytrzymują ponad 300 koni i jeźdżą a znając twoją jazdę i tak auto zmienisz za około 50kkm :diabelski_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
ary, czyli tak jak myślałem - gratis od fabryki jest i to spory, tu 167 KM !!
[ Dodano: Sob 08 Wrz, 12 21:16 ]
Zamieszczone przez piramidaBig, nie masz się co martwić, te silniki wytrzymują ponad 300 koni i jeźdżą a znając twoją jazdę i tak auto zmienisz za około 50kkmCzarny Elegance
Komentarz
-
-
co do podnoszenia mocy... to na forum yeti jakis gostek sobie "podrasowal" 1.8 tsi.. moze to jakis wariat... ale na zdrowie mu to nie wyszlo...
tu jest link, ale niestety to chyba jest wrogie forum (???) bo jak go tu wklejam to zamiast niego pojawia sie jakis inny wiec napisze go ze spacjami, i jak ktos chce poczytac to niech te spacje sobie skasuje...
http://forum. skoda club.pl/ skoda-yeti /silnik-z awital-u- stworcy- t10707. html
Komentarz
-
-
marlej108, to, że rozrząd w 1.8 TSi miał problemy wiedzą chyba wszyscy, wymiana napinacza w porównaniu z remontem kapitalnym jest drobnym wydatkiem, na miejscu właściciela tego Yeti walczyłbym z ASO, bo nie poinformowali go o możliwości wymiany tej części. Chłopaki też tam pokazują się ze średnio dobrej strony, skoro auto modyfikowane to już musi być skazane na awarie... Takie przypadki zdarzają się wszędzie i IMO nie ma co bać się modyfikacji. Plus właściciel też chyba coś ściemnia, nie obiło mi się o uszy, że w Skodzie można zamówić inną turbinę i wirusa w fabryce...
Komentarz
-
Komentarz