Tłumaczenie z niemieckiego

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • sanitar2
    Drive
    • 2010
    • 44

    Tłumaczenie z niemieckiego

    Ja wsunąłem leda z soczewką od zadniej strony popielniczki w miejsce oryginalnej lampki i wpiąłem się w w obwód oświetlenia wyłącznika ESP (ESP OFF) i działa Drugą żaróweczkę LED wstawiłem do schowka po lewej stronie kierownicy - tu wykorzystałem obwód podświetlenia regulacji wysokości świateł. Jeszcze jednego LEDA zamierzam wstawić do schowka (tam w mojej wersji jest tylko zaślepka) - w tym przypadku zasilanie pociągnę od oświetlenia włącznika świateł awaryjnych.
  • Mr0czny
    Elegance
    • 2009
    • 948
    • Octavia III (5E3)
    • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

    #2
    Tłumaczenie z niemieckiego

    Witam

    Potrzebuje sie dowiedziec co tu jest napisane

    "Hallo,

    ich hab die R41 Trend in 8X18 montiert in ET 35.
    Reifengröße ist Original 225 iger.

    Allerdings mit einem KW-Gewinde und ganz runtergedreht.

    Hinten wurde die Lasche entfernt und vorne der Befestigungsknopf für den Innenkotflügel
    fast ganz weggeschliffen.

    Trotzdem verdammt eng, vorne schleift es gelegentlich.....bei leicht eingeschlagener
    Lenkung und dann Bodenwellen.
    Hinten sind noch 3-4 Millimeter Platz bei voller Beladung.

    Sorry, ich war längere Zeit nicht mehr hier und hab den Thread jetzt erst gelesen.

    Gruß
    Spyro"

    z góry dzieki

    Komentarz

    • avocado
      Ambiente
      • 2010
      • 182

      #3

      Komentarz

      • Mr0czny
        Elegance
        • 2009
        • 948
        • Octavia III (5E3)
        • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

        #4
        avocado, niestety to tłumaczenie jest lekko mówiac kulawe :P

        Komentarz

        • gebek
          L&K
          S_OCP Member
          • 2007
          • 1214

          #5
          W skrocie...to znaczy.
          Gosc ma felgi 8''18'' ET 35 i opony 225 mm.
          Ma zawieszenie gwintowe,calkowicie obnizone.
          Na tylnym blotniku rant jest usuniety,a z przodu punkty mocowania wewnetrznych
          zakoli prawie calkowicie zeszlifowane.
          Pomimo tego przy lekko skreconych kolach,na nierownosciach czasami kolo obciera.
          Z tylu jest 3-4 mm luzu przy pelnym obciazeniu.
          Tato,tato...czy to auto jest chore?
          Nie synku...to diesel PD.

          Honda...the power of dreams.
          Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F

          Komentarz

          • Mr0czny
            Elegance
            • 2009
            • 948
            • Octavia III (5E3)
            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

            #6
            gebek, podziękował :kufel

            Komentarz

            Pracuję...