Witam,
Też posiadałem e52, po drugiej wizycie nie byli wstanie naprawić telefonu (w obu przypadkach przestał działać klawisz odbioru "słuchawka" i ponadto za drugim razem nie można było zainstalować aktualizacji do sklepu ovi) i wymienili mi na nowy inny bo tych już nie ma (miałem do wyboru model), podobno nie byli naprawić telefonu ze względu na brak części itp. Pan w serwisie też mi powiedział że gwarancja nie biegnie od nowa tylko jest do momentu wygaśnięcia gwarancji na poprzedni telefon a nawet czas ten nie jest przedłużany o czas pobytu w serwisie (w moim przypadku dwa miechy). W karcie mam wpisane nowy model, nowy nr imei i data wymiany a z tego co wiem to w takim przypadku gwarancja biegnie od nowa, być może serwisantom każą tak mówić i liczyć na to że klient nie wróci po wygaśnięciu starej gwarancji.
Też posiadałem e52, po drugiej wizycie nie byli wstanie naprawić telefonu (w obu przypadkach przestał działać klawisz odbioru "słuchawka" i ponadto za drugim razem nie można było zainstalować aktualizacji do sklepu ovi) i wymienili mi na nowy inny bo tych już nie ma (miałem do wyboru model), podobno nie byli naprawić telefonu ze względu na brak części itp. Pan w serwisie też mi powiedział że gwarancja nie biegnie od nowa tylko jest do momentu wygaśnięcia gwarancji na poprzedni telefon a nawet czas ten nie jest przedłużany o czas pobytu w serwisie (w moim przypadku dwa miechy). W karcie mam wpisane nowy model, nowy nr imei i data wymiany a z tego co wiem to w takim przypadku gwarancja biegnie od nowa, być może serwisantom każą tak mówić i liczyć na to że klient nie wróci po wygaśnięciu starej gwarancji.
Komentarz