Osobiście postawiłem na Websto i jestem zadowolony ale był przypadek kiedy przydała by się ogrzewana szyba - marznący deszcz, oczywiście Webasto dało radę z szybą na postoju ale w czasie jazdy musiałem ładować maksymalne ogrzewanie na szybę bo inaczej pomimo pracy wycieraczek na szybie robił się lód- i tu przydała by się grzana szyba. W mojej opinii jeśli możesz sobie pozwolić finansowo weź to i to jeśli nie to proponuje Webasto przydaje się bardziej niż grzanie szyby.
Pytanie do uzytkowników Octavii II RS
Zwiń
X
-
Pytanie do uzytkowników Octavii II RS
Cześć
Ma wielką prośbę do użytkowników RSek II w 2.0 tdi - czy ktoś mógłby podać jakie taka octavia ma max obciążenia osi (w vw mam to wpisane na czarnej wlepce na słupku B ) oraz jakie ma oznaczenie (kolorowe kropki) na sprężynach tył/ przód. Najlepiej od liftbacka ale w sumie może kombi ma podobne obciążenia.
Pytam bo chciałem minimalnie ( max -20mm) obniżyć swoją jettę 2.0 tdi i nigdzie nie mogę znaleźć info jakie sprężyny mogę włożyć a octavia waży pewnie tyle co jetka - stąd pytanie o obciążenia osi.
Z góry dzięki.
-
-
Co z tego, że są takie same skoro obciążenia osi różne w zależności od wersji silnikowej, nadwoziowej i wyposażenia - dlatego rodzajów sprężyn jest duuuużo.
Jak przeglądałem ETKę to w samym RSie jest z 10 rodzajów w zależności od tego czy liftback kombi DSG czy manual.
Niestety nie ma tam podane, która sprężyna do jakiej wersji.
Jetta 2.0 tdi ma maks. obciążenia 1090kg na przód i 970kg na tył a np. golf V z tym samym silnikiem przód identycznie ale już tył 880 czyli 90kg mniej.
Więc sprężyny na tył nie podejdą bo auto siądzie bardziej i przy komplecie pasażerów i bagażu będzie lipa.
Szukałem numerów od jetty w wersji sportline ale nigdzie na necie nie ma żadnego info jakie tam był springi.
Podejrzewam, ze takie jak w RS dlatego pytam tutaj bo RSek jest sporo.
help
Komentarz
-
Komentarz