MyKey- od forda

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • dominik9420
    L&K
    • 2012
    • 1136

    #26
    Zamieszczone przez PieTrzaK
    Nie zdziwie się jak taki 20 latek prędzej wielu rzeczy się nauczy i zrobi lepiej niż "stare wygi" co to wszystkie rozumy zjadły.
    Nie mówię, że ale z niewolnika nie będzie pracownika, a poza tym pracownicy ASO mają na pewno jakieś szkolenia, a to że większość na tych szkoleniach pewnie śpi...
    Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
    Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
    Pozdrawiam i Szerokości!
    Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
    http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/

    Komentarz

    • maymer
      Elegance
      • 2010
      • 839

      #27
      Zamieszczone przez dominik9420
      Zamieszczone przez PieTrzaK
      Nie zdziwie się jak taki 20 latek prędzej wielu rzeczy się nauczy i zrobi lepiej niż "stare wygi" co to wszystkie rozumy zjadły.
      Nie mówię, że ale z niewolnika nie będzie pracownika, a poza tym pracownicy ASO mają na pewno jakieś szkolenia, a to że większość na tych szkoleniach pewnie śpi...
      szwagier teraz szkoli się na pracownika ASO i raczej nie może spać, bo było kilka godzin teoretycznych, później wypad na halę z pracownikami, ostatnia faza szkolenia to własny podnośnik i robota na własny rachunek z tym, że rozpoczęcie ostatniej fazy odbywa się w momencie jak opiekun, z którym robisz na hali powie, że jesteś gotów. A co do pracowników ASO w większości są to młodzi ludzie, stare wygi jak to określacie bardzo często mają ogromną wiedzę, ale wiedza ta nie do końca sprawdza się w nowoczesnych autach jakie teraz zajeżdżają do ASO. Młodzi ludzie szybciej potrafią się połapać w nowinkach technicznych.

      Komentarz

      • dominik9420
        L&K
        • 2012
        • 1136

        #28
        maymer, To tylko taka moja teoria, patrząc co się dzieje u nas w kraju.
        Zamieszczone przez maymer
        stare wygi jak to określacie bardzo często mają ogromną wiedzę, ale wiedza ta nie do końca sprawdza się w nowoczesnych autach jakie teraz zajeżdżają do ASO.
        Aczkolwiek nie koniecznie, sytuacja z praktyk.
        Ford kuga rok 2009/2010
        Świeci się kontrolka od ładowania.
        młody mechanik (około 30) pomierzył, itp itd, no ładowanie jest, 14,3V alternator odpada, przyszedł starszy ok 45-50lat, popatrzył, wyciągnął altka na stół rozebrał, pomierzył, diagnoza- uszkodzona jedna dioda.
        Często młodym się nie chce czegoś zrobić, bo wolą polecić po łebkach.
        Zamieszczone przez maymer
        Młodzi ludzie szybciej potrafią się połapać w nowinkach technicznych.
        Ale tak na prawdę niektórzy mijają się z powołaniem, widzę to po swojej klasie (Technik Pojazdów Samochodowych) klasa 28 osób, ale tylko kilku z nas ma jakieś pojęcie i się tym interesuje, udziela się na jakiś forach itp, itd. a reszta myśli, że to szkoła ma ich nauczyć :roll:


        Co do nowoczesnych aut, zasada działania silników pozostała ta sama, nie mówię, że mechanik 50-letni musi potrafić "obsłużyć" skrzynię DSG, czy potrafić kodować sterowniki, bo nie ma siły, takiego człowieka tego nauczyć- starych drzew się nie przesadza
        Fakt, że w naszym jakże pięknym kraju jest coraz więcej nowoczesnych aut, ale i tak na pewno jest dużo więcej starszych aut, W których nie mam systemów CAN HIGH, CAN LOW, FLEX RAY, LIN, itp itd
        Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
        Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
        Pozdrawiam i Szerokości!
        Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
        http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/

        Komentarz

        • maymer
          Elegance
          • 2010
          • 839

          #29
          dominik9420, masz zupełną rację co do mechaników młodych i tych bardziej doświadczonych chociaż wiadomo, że są młodzi, którym się chce i starsi, którym się nie chce. Jeszcze jedno spostrzeżenie, w ASO się nie naprawia, w ASO się wymienia :diabelski_usmiech Chociaż o ASO mam swoje zdanie i raczej poza akcjami serwisowymi typu przegląd sezonowy za 1 zł się tam nie wybieram ze swoim autem.

          Komentarz

          • dominik9420
            L&K
            • 2012
            • 1136

            #30
            Zamieszczone przez maymer
            w ASO się nie naprawia, w ASO się wymienia
            Najpierw trzeba wiedzieć co, bo metoda prób i błędów nie jest najkorzystniejsza dla klientów.
            Zamieszczone przez maymer
            Chociaż o ASO mam swoje zdanie i raczej poza akcjami serwisowymi typu przegląd sezonowy za 1 zł się tam nie wybieram ze swoim autem.
            Octavia też przeszła pierwszy i pewnie ostatni przegląd w ASO, póki co "serwisuję" ją sam, jak i pozostałe auta, które mają się bardzo dobrze. :wink:
            Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
            Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
            Pozdrawiam i Szerokości!
            Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
            http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/

            Komentarz

            • maymer
              Elegance
              • 2010
              • 839

              #31
              Zamieszczone przez dominik9420
              metoda prób i błędów nie jest najkorzystniejsza dla klientów.
              na przykładzie doświadczeń z ASO: Skody, Renault i Mitsubishi mogę stwierdzić, że nie jest to korzystne dla klienta, ale często praktykowane wobec niego. Dobra, koniec OT bo trochę zboczyliśmy z tematu :diabelski_usmiech

              Komentarz

              Pracuję...