rafiki, Termostat spasował, zamontowany :?:
Kup Pan Yeti po lekkiej stłuczce.
Zwiń
X
-
Felgi ma ładne :wink:Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez maxpaynemmZ drugiej strony że komuś się chce i opłaca taka odbudowa :roll:
No ale jeśli dostał szkodę całkowitą i powiedzmy wrak a policja nie zabrała dowodu to
Powiedzmy ze 30 tysi kasy, odbudowa, malowanie, części 15 tysi to 15 jest do przoduByła O2 RS 190 km / 436 Nm
Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm
Komentarz
-
-
Wewnetrzne profile nowe, blachy z zewnatrz stare, ze wzgledu na cene.
A przepraszam, a jak robi ASO. Samo sie robi, czy dwa wiadra kitu i do przodu :twisted: Byle pomieta blacha i wycinaja blachy z naddatkiem i wstawiaja nowe elementy.
Srodek jest chyba wymalowany jakims srodkiem tlumiacym, a potem wyklejony matami.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez siemi1Pytanie czy jak ktos sie przłozy do naprawy to takie auto jest dalej bezpieczne?
spawy punktowe, pokazane na zdjeciach sa mocniejsze niż zgrzewy fabryczne (chyba że ktoś przesadzi ze szlifierką), kabina malarska i osprzęt nie budzi zastrzeżeń. pozostaje kwestia umiejętności i doświadczenia.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez greg44No tak, a jak ze sztywnością konstrukcji? Jeżeli wspawujemy, tniemy słupki a lub B dachu to posiada on taka samą sztywność jak cały element?
jak widac na zdjęciach, elementy są rozwiercane na zgrzewach i w to miejsce wstawiane nowe całe elementy, tak jak w fabryce, wystarczy dać więcej spawów punktowych i bedzie sztywniwj jak ori.
greg44,
jeżeli by się komuś chciało załatwić kpl. blach na całą budę i zespawać wszystko do kupy na stelażu ale spawem ciągłym, to cała buda była by znacznie sztywniejsza niz taka prosto z fabryki
Komentarz
-
Komentarz