Kup Pan Yeti po lekkiej stłuczce.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • robreg
    L&K
    • 2010
    • 1195
    • Octavia I (1U2)
    • AXP 1.4 MPI 75 KM

    #26
    Zamieszczone przez b-bar01
    greg44,
    jeżeli by się komuś chciało załatwić kpl. blach na całą budę i zespawać wszystko do kupy na stelażu ale spawem ciągłym, to cała buda była by znacznie sztywniejsza niz taka prosto z fabryki
    pierwsze co się robiło przy przygotowywaniu auta do jakiegokolwiek (nawet amatorskiego, jak właściciel miał czas i środki) rajdowania, to, przed wstawianiem klatki, wypatroszenie auta i obspawanie miejsc zgrzewanych spawami ciągłymi. I nie potrzeba do tego było żadnego wypadku. Buda znakomicie zyskuje na sztywności po takiej operacji.

    [ Dodano: Sro 19 Lut, 14 00:24 ]
    Zamieszczone przez greg44
    Inna sprawa to odpowiednie zabezpieczenie antykorozyjne. Aby to nam nie rdzewiało na potęgę po robocie. No i spasowanie blach, w fabryce jest to zespawane na stelażu, przez komputer, a tutaj może wyjść rożnie.
    no, a potem przy montażu drzwi pan podchodzi i w takim komputerowo spawanym nadwoziu drzwi doginał jak w starym dużym fiacie :-D :-D :-D

    [ Dodano: Sro 19 Lut, 14 00:28 ]
    Zamieszczone przez loyd
    Czyli w sumie to lepszy jak z fabryki ..... K...a po co kupowałem nowego :wink:
    nie lepszy, ale nie zawsze gorszy. Tutaj facet rozprostował słupki i rozwiercił to, co było pogięte. Mało było historii samochodów, odbieranych z salonów, gdzie okazywało się, że samochód był lakierowany cały, w połowie itp? żadne auto z lohry nie spadło? :-D
    Pozdrawiam, Robreg.
    ----
    furmanka.blogspot.com fan ;-)

    Komentarz

    • Enriquez
      RS
      • 2009
      • 7685
      • Superb III (3V3)

      #27
      No dobra, ale poparzcie na te zdjęcia poniżej (Passat). Jak widać w środku słupków znajdują się dodatkowe wzmocnienia, których on nie spawa, tylko spawa zewnętrzne poszycie. Sztywności to raczej nie zwiększa, wręcz przeciwnie. Do tego dochodzi zabezpieczenie przed korozją takiego miejsca:



      Pozdrawiam
      Marcin

      Komentarz

      • b-bar01
        Elegance
        • 2007
        • 985
        • Octavia I (1U2)
        • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

        #28
        Enriquez,
        zauważ, że gość z pierwszego linku rozwiercił zgrzewy i zdjął całe poszycie odsłaniająć właśnie te wzmocnienia wewnętrzne, które zresztą wymianił na nowe (zdj. 16), do nich dopiero punktowo przyspawał nowe poszycie.
        co do zabezpieczeń antykorozyjnych, jak jest wszystko na wierzchu to nie ma z tym problemu i robi się na bieżąco. Na koniec jak auto jest gotowe i tak profile zabezpiecza sie fluidolem
        *** Cicho, łatwo i przyjemnie ***

        Komentarz

        • LUKI
          RS
          • 2005
          • 5776

          #29
          taka sytuacja

          kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

          SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

          Komentarz

          Pracuję...