Zamieszczone przez rafiki
Rozmowy hostingowe
Zwiń
X
-
Rozmowy hostingowe
Jak w temacie, chciałem podyskutować o hostingach, gdzie trzymacie swoje www, jakie usługi firmy, możecie polecić.
Ja póki co studiuję więc moje doświadczenie uznaję za niewielkie.
Posiadam vps'a bez administracji w biznes-host: http://biznes-host.pl/ którego sam konfigurowałem od podstaw w ramach nauki linuxa, jakoś to działa.
Teraz myślę nad czymś takim: https://www.netdc.pl/innowacyjny-vps...tadmin,23.html mocno zautomatyzowane też do kolejnych testów www moich oraz innych kolegów.
Może polecacie coś innego, ciekawego do potestowania, zabawy.Pozdrawiam.
Michał
-
-
Jedyne co testowałem i testuję już trzeci rok to home.pl. Awarii zero, postawiona www z ftpem, przez jakiś czas też baza MySQL. Dodatkowo u nich też domena.
Cena atrakcyjna na początek, jednak później robi się już drogo.
Nie patrzyłem jednak na serwery dedykowane, na małą stronkę www z bazą pod małą aplikację w Javie to mija się z celem ;-)
Komentarz
-
-
Mam qpę usług na home i nie mogę narzekać na nic, poza ceną za wznowienia / przedłużenia poza promocjami :/
Domeny jeszcze jakoś jestem w stanie przeboleć, ale hostingi staram się kupować nowe przed końcem starego i przenosić usługi - upierdliwe, ale położyć 900 za coś, co "w promocji" zakupu nowej usługi kosztuje 200-300...
Szukam TANIEGO, a sensownego dedykowanego pod windows - potrzebny SQL, IIS i dostęp do środowiska (pod CRM - ma kilka upierdliwych specyficznych wymagań, których póki co nie znalazłem na virtualnych), no i dobry FW, którym będę mógł zarządzać przed nim w cenie. Ktoś coś może polecić ?
Komentarz
-
-
Widzę, że temat się ruszył, wspominacie o home chyba największy gracz na rynku, do czynienia nie miałem ale różne opinie słyszałem.
Generalnie walczą aby być liderem, choćby ostatnie przejęcie AZ
Nie miałem jeszcze serwera z windowsem tak prawdziwie jak pomyślałem, po tym jak napisał dato.