Do sprawdzenia czujnik przy pedale sprzęgła. Z niego komputer dostaje sygnał, czy ma hamować silnikiem, czy też nie. Możesz to sprawdzić VAGiem kontroler 01 bloki pomiarowe lub wypiąć go ze złączki i pomierzyć. A tak w ogóle to sprawdzałeś błędy na sterowniku silnika 01? Może masz nieszczelność w dolocie....
[ Dodano: Pią 01 Maj, 15 16:14 ]
Tu masz bliźniaczy temat.
[ Dodano: Pią 01 Maj, 15 16:16 ]
A tak przy okazji, to właśnie sobie przypomniałem.... w blokach pomiarowych masz grupę, w której są pola czterobitowe. W jednym z nich zauważysz zmiany przy naciskaniu sprzęgła i hamulca, przy czym do czujnika hamulca masz dwa bity (są dwie sekcje tego wyłącznika), a sprzęgło ma jeden bit, który powinien się z mieniać z zera na jedynkę.
[ Dodano: Pią 01 Maj, 15 16:18 ]
A tak przy okazji... czujnik się wymienia, nie smaruje, bo to na dłuższą metę nic nie daje.
[ Dodano: Pią 01 Maj, 15 16:20 ]
Zaczniesz hamować bardziej ostro i ktoś Ci w kufer zasadzi, bo stopy się nie zaświecą 8)
[ Dodano: Pią 01 Maj, 15 16:14 ]
Tu masz bliźniaczy temat.
[ Dodano: Pią 01 Maj, 15 16:16 ]
A tak przy okazji, to właśnie sobie przypomniałem.... w blokach pomiarowych masz grupę, w której są pola czterobitowe. W jednym z nich zauważysz zmiany przy naciskaniu sprzęgła i hamulca, przy czym do czujnika hamulca masz dwa bity (są dwie sekcje tego wyłącznika), a sprzęgło ma jeden bit, który powinien się z mieniać z zera na jedynkę.
[ Dodano: Pią 01 Maj, 15 16:18 ]
A tak przy okazji... czujnik się wymienia, nie smaruje, bo to na dłuższą metę nic nie daje.
[ Dodano: Pią 01 Maj, 15 16:20 ]
Zaczniesz hamować bardziej ostro i ktoś Ci w kufer zasadzi, bo stopy się nie zaświecą 8)
Komentarz