Uznanie reklamacji

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • majeran86
    Classic
    • 2008
    • 21

    Uznanie reklamacji

    Zamieszczone przez aryziomex
    btw nie wiem dlaczego nie chce mi przyjąć URL jestem chyba na to za cienki
    Jak se otworzysz mapę to na dole masz trybik. Klikasz go i tam masz "Udostępnij lub umieść mapę" lub "Udostępnij lub umieść obraz"(zależy czy dajesz link do mapy czy z Eartha) Klikasz i pojawia Ci się okienko z linkiem zaptaszkowujesz krótki link i wtedy wygląda to tak
  • lend
    Rider
    • 2007
    • 463

    #2
    Uznanie reklamacji

    Koledzy potrzebuje podpowiedzi bo jestem zjeżony na maxa.

    Zamówiłem i podpisałem umowę z firma X na stolarkę drzwiową do domu łącznie 7 szt. - 5 par drzwi , 1 harmonijkowe i jedna szklane.
    Drewniane i harmonijka ok ale szklane z zadrukiem pozostawiały wiele do życzenia . Jakość tego wydruku była wręcz fatalna , przyjechał przedstawiciel firmy X obejrzał i przyznał mi rację , że jest to fatalne i drzwi zabrał do reklamacji.
    Fakt jest taki , że nie mam żadnego protokołu reklamacji ale chyba wystarczy fakt zabrania drzwi.
    Teraz firma X pisze mi , że fabryka nie uznała reklamacji i wystawili mi fv za drzwi z odsetkami , co więcej przysłali mi już z kancelarii z przedsądowym wezwaniem do zapłaty.

    Teraz pytanie , czy mnie w ogóle powinno interesować zdanie fabryki ? Ja mam podpisaną umowę z firmą X jej dałem pieniądze, z nimi rozmawiałem i podpisywałem umowę.

    Podpowie mi ktoś coś sensownego ?
    MÓJ SZKODNIK

    Komentarz

    • westwi78
      RS
      • 2008
      • 2940

      #3
      Skorzystaj z rękojmi.

      Komentarz

      • lend
        Rider
        • 2007
        • 463

        #4
        westwi78, tzn?
        MÓJ SZKODNIK

        Komentarz

        • westwi78
          RS
          • 2008
          • 2940

          #5
          np. http://konsument.umtychy.pl/wp-conte...-Rzecznika.doc

          Komentarz

          • Wally
            RS
            • 2012
            • 3790
            • Volkswagen

            #6
            1. nie kupowałeś z fabryki tylko od firmy X
            2. nie spisałeś reklamacji to zrób to teraz ale tytułu niezgodności towaru z umową (wtedy odpowiada firma X a nie wszyscy święci)
            3. podpisałeś tzw odbiór towaru ?
            (powinno być w nim zawarte, że "widzisz" co odbierasz i to akceptujesz -tak w wielkim skrócie) ? jak nie to mogą Ciebie w pompkę pocałować
            i na koniec skorzystaj z pisma podrzuconego przez kolegę westwi78,
            Była Octavia II 1.9 TDI BXE by Wally

            => Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
            => Volkswagen Passat City 1.6 TDI
            => Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG
            "Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."

            Komentarz

            • lend
              Rider
              • 2007
              • 463

              #7
              Wally,
              1. koleś z firmy X mówi że jak fabryka uznała to oni tez nie uznają chociaż dla mnie to nie zrozumiałe
              2. jak to mam zrobić teraz jak oni nie chcą ze mną gadać tylko każą płacić
              3. nic nie podpisywałem , żadnego odbioru co więcej jeszcze za nie nie zapłaciłem a oni mi fv wystawili i wezwanie zapłaty
              MÓJ SZKODNIK

              Komentarz

              • westwi78
                RS
                • 2008
                • 2940

                #8
                idz do powiatowego rzecznika praw konsumentow.

                Komentarz

                • lend
                  Rider
                  • 2007
                  • 463

                  #9
                  Tak też zrobię . Ale napiszę wam , że jakoś dziwnie nie można się skontaktować z właścicielem tej firmy . Nie ma go i nie ma go , był ale wyszedł , ktoś inny mówi , że rzadko bywa , mam wrażenie że pracownicy robią mu koło pióra bo wysłałem już kilka propozycji dogadania się.
                  MÓJ SZKODNIK

                  Komentarz

                  • hubert78
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 1576

                    #10
                    Masz może dobre zdjęcie źle wydrukowanych drzwi ?
                    Czy grafikę wysyłałeś Ty, czy była to ich grafika ?
                    Czy w warunkach podli informację o metodzie druku rozdzielczości itp. ?

                    Komentarz

                    • lend
                      Rider
                      • 2007
                      • 463

                      #11
                      Jest foto w katalogu drzwi i wygląda to zupełnie inaczej.
                      Ich grafika
                      Żadnych parametrów druku ... tu akurat wiedziałbym o co chodzi bo w tym siedzę
                      MÓJ SZKODNIK

                      Komentarz

                      • hubert78
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2007
                        • 1576

                        #12
                        Zamieszczone przez lend
                        Jest foto w katalogu drzwi i wygląda to zupełnie inaczej.
                        Ich grafika
                        Żadnych parametrów druku ... tu akurat wiedziałbym o co chodzi bo w tym siedzę
                        Widocznie ktoś kto drukował im katalog zna się lepiej na druku niż oni. A grafika była rozmyta czy kolorystyka leżała ?

                        Komentarz

                        • lend
                          Rider
                          • 2007
                          • 463

                          #13
                          Totalnie rozmyta i brak ostrości .
                          Ale tak jak myślałem i miałem przeczucie , ze coś tu śmierdzi , że jakoś dziwnie nie ma kto ze mną pogadać i że sprawa ma być załatwiona po cichu.
                          Dodzwoniłem sie do właściciela firmy X nic nie wiedział o reklamacji ani o moich propozycjach dogadania się .
                          Po wysłuchaniu mnie i przedstawieniu mojej i jego opinii na ten temat dogadaliśmy się w 3 minuty. Dostałem rabat , który pozwoli mi na zadrukowanie mi drzwi UV lub obklejenie folią.

                          Tak więc dzięki za podpowiedzi i temat do zamknięcia.
                          MÓJ SZKODNIK

                          Komentarz

                          • hubert78
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2007
                            • 1576

                            #14
                            Zamieszczone przez lend
                            Totalnie rozmyta i brak ostrości .
                            Czyli albo drukował jakiś amator, albo szyba była nie równa i drukarz nie mógł odpowiednio zogniskować dysz drukujących.

                            Komentarz

                            • belek
                              Classic
                              • 2014
                              • 1

                              #15
                              Po pierwsze nie płać, a po drugie idź do rzecznika. Rzecznik odda sprawę do sądu, a ty za to nic nie zapłacisz (nawet jak przegra). A wysłał Ci koleś opinie od tamtej firmy, że nie uznaje reklamacji? Ja myślę, że koleś ściemnia.

                              Komentarz

                              • piramida
                                RS
                                • 2009
                                • 12222
                                • Superb III (3V3)

                                #16
                                belek, czy ty w ogóle czytasz co wcześniej załozyciel wątku napisał? :wink:
                                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                Komentarz

                                Pracuję...