Zdaję sobie z tego doskonale sprawę. Ciekawi mnie jak z niezawodnością poradzą sobie fiaty bravo i te lancie delty. Ogólnie Ople Astry 2 i Ople Corsy zdają egzamin. Z rozmów z chłopakami którzy jeżdżą Fiatami Bravo Multijet 150 konnymi to mówią że hamulce często trzeba robić, klocki zjada niesamowicie, Stilo też jakoś zbytnio nie chwalą.
STILO to często operacyjny wiec tyle km pewnie nie robi metodą stop&go.
A np. kijanki to w patrolu też totalna bryndza. Akumulatory siadają, turbiny wyją, brak pleksy etc.
Problem będzie dotąd, dopóki jak ktoś napisał, będą kupowane auto cywilne przerobione na radiowozy, a nie auta dedykowane jak. no ten http://moto.wp.pl/gid,12628552,img,1...iazdjecie.html :diabelski_usmiech
Za to świetnie radzą sobie Octavie zakupione w latach 2004/05. Tylka prawie we wszystkich świeci check engine - sonda lambda Praktycznie nie do zajechania były pierwsze Paski 1.8. Najkrótszą "karierę" miały Fordy Transity oraz Peugeot Partner (totalna katastrofa).
znajomi niebiescy z rozrzewnieniem wspominali vento, za to o octaviach wszyscy w czasie kontroli mi mówią, że "dobre, ale cholery niskie"
[ Dodano: Sob 04 Wrz, 10 11:00 ]
a, nie wiem co jest z sidami, ktoś mi mówił wcześniej bo sam nie zwróciłem uwagi, ale ostatnio i ja zauważyłem, że nie słychać syreny, strasznie cicha jest :?
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
a, nie wiem co jest z sidami, ktoś mi mówił wcześniej bo sam nie zwróciłem uwagi, ale ostatnio i ja zauważyłem, że nie słychać syreny, strasznie cicha jest :?
To taki naciągany mit jak blokujące się pedały przyspieszenia w amerykańskich Toyotach.
a, nie wiem co jest z sidami, ktoś mi mówił wcześniej bo sam nie zwróciłem uwagi, ale ostatnio i ja zauważyłem, że nie słychać syreny, strasznie cicha jest :?
To taki naciągany mit jak blokujące się pedały przyspieszenia w amerykańskich Toyotach.
no to co jest, ostatnio usłyszałem radiowóz dopiero jak przejeżdżał obok - CHYBA, że właśnie dopiero co załączyli :idea:
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
no to co jest, ostatnio usłyszałem radiowóz dopiero jak przejeżdżał obok - CHYBA, że właśnie dopiero co załączyli :idea:
No wiesz, to jest Twoja oficjalna wersja jak Cię zatrzymywali. Jakoś się musiałeś wytłumaczyć :twisted: Tu na forum nie musisz ściemniać :diabelski_usmiech Tak poważnie, to nie zauważyłem różnicy pomiędzy starymi polonezowskimi zuradami a tymi instalowanych w Kijankach. Swego czasu jeździły Paski przystosowane na cele autostradowe, które miały instalowane sygnały dźwiękowe wozów strażackich. Te to miały pare w płucach
znajomi niebiescy z rozrzewnieniem wspominali vento
Miałem taką sytuację podczas kontroli i natrafiłem na dwóch takich bardziej otwartych, więc pytam jak te Ceedy się spisują, a oni na to Vento było stare ale najlepsze, a moja Octa to w ogóle Passat jest (tak powiedzieli, serio) . Narzekali, że często są w serwisie mimo, ze nowe, to np. po 20 kkm w jednej komp. pokładowy padł, a w innej ruda pojawiła się.
Co innego, że te Ceedy to diesle i kiedy szybciej jadą a potem muszą naraz wyłączyć silnik to turbo cierpi.
Jest Skoda Octavia 1,9 tdi Jest Seat Alhambra 1,9 tdi
Była Skoda Octavia 1.9 sdi , VW Passat b5 fl 1.9 tdi , Opel Vectra C 3.0 cdti
A mówiła mama -
"Ucz się synu na ginekologa, bo to i forsy dużo i ręce cały czas w cieple" - mruczał pod nosem kierowca TIR-a zmieniając w mroźną noc koło w naczepie. http://campaign.scania.com/v8/
Komentarz