Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

O4

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zamieszczone przez Tatra Zobacz wpis
    Wszystko rozumiem, że zarabia się więcej niż "kiedyś", choć tak jak kolega wyżej pisał te średnie zarobki to między bajki można włożyć. Statystyczny "Kowalski" o takiej kasie może pomarzyć. Chodziło mi tylko i wyłącznie o to, że Octavia dla przeciętnego Polaka jest po prostu za droga. Jeżeli ktoś zarabia miesięcznie 10k to nie kupi Octavii tylko pewnie Volvo, lub inne auto wyższej klasy.
    Nawet zarabiając na rękę 4000 pln (odlicz od tego opłaty, jakaś rata kredytu, jedzenie itp) to zostaje całe "g". Mimo wszystko uważam, że Octavia za 100k to dla "Kowalskiego" kwota z sufitu, ale zapewne flota będzie robić ilość.
    Pozwolę sobie na trochę prywaty....w roku 2011 kiedy sprzedawana była OIIT w wersji 5D, bez klimy kosztowała 42 000 pln, kombi 45 000 pln). Za dodatkowe 2500 pln była klimatyzacja, czyli za 45 000/48 000 można było mieć nowe auto...teraz na to potrzebuję około 100.
    Wiem, że tamto nie miało "wodotrysków", ale jaki % osób ich tak naprawdę potrzebuje?
    Zamieszczone przez shok Zobacz wpis
    Ale tam nawsadzali świecidełek, które często kosztują grosze dla producenta a kasują jako nowość. Taki licznik led a zwykły. Producenta na 100% taki licznik kosztuje mniej niż analogowy a sprzedają to za grubą kase. Kiedyś pokrętła, guziczki itd. Dzisiaj jeden tablet warty kilkanascie $ a kasują jak za złoto.
    Telefonem w czasie jazdy bawić się nie wolno ale na tablecie na kokpicie przechodzić przez menu już tak.
    Mnie te nowości męczą. Co widzę takiego super w O4. Elektryczny ręczny z którego na dzień dobry bym zrezygnował. Nawet za dopłatą za rączke.
    Światła tył Led wow. Nie ma to jak jechać za nowym autem z światłami Led od których bolą oczy. Są za ostre. Ale za niedługo wszycy takie będą mieć bo w produkcji są tanie jak barszcz.
    Teraz wystarczyło wymienić żarówkę i lampa przeżywała auto. Ciekaw jestem trwałosci tych Led ów. Ale nie teraz. Dopiero jak już nie będzie wyjscia by posiadać inne.
    Dla mnie kierunek O4 idzie w złym kierunku. Skoda powinna być tańsza od VW skoro jest była i będzie niżej klasyfikowana
    Na szczęście jest marka która spełnia wszystkie wasze wymagania , tanio i nie skomplikowanie. Bez wodotrysków Dacia.pl
    ...DIESEL KOPCI , DIESEL CZADZI , DIESEL NIGDY CIĘ NIE ZDRADZI... :-)
    mala ewolucja BKD ->BMN 205KM/458Nm

    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=26088

    Komentarz


    • Brawo PiotrekDK
      pozdrawiam
      Darek

      _______________________________________
      "SZARA" - OCTAVIA III
      "SREBRNA" - CITIGO

      Komentarz


      • No macie racje. Krzysztof Hołowczyc też tak uważa dlatego upala Dustera

        Komentarz


        • Zamieszczone przez shok Zobacz wpis
          Ale tam nawsadzali świecidełek, które często kosztują grosze dla producenta a kasują jako nowość. Taki licznik led a zwykły. Producenta na 100% taki licznik kosztuje mniej niż analogowy a sprzedają to za grubą kase. Kiedyś pokrętła, guziczki itd. Dzisiaj jeden tablet warty kilkanascie $ a kasują jak za złoto.
          Telefonem w czasie jazdy bawić się nie wolno ale na tablecie na kokpicie przechodzić przez menu już tak.
          Mnie te nowości męczą. Co widzę takiego super w O4. Elektryczny ręczny z którego na dzień dobry bym zrezygnował. Nawet za dopłatą za rączke.
          Światła tył Led wow. Nie ma to jak jechać za nowym autem z światłami Led od których bolą oczy. Są za ostre. Ale za niedługo wszycy takie będą mieć bo w produkcji są tanie jak barszcz.
          Teraz wystarczyło wymienić żarówkę i lampa przeżywała auto. Ciekaw jestem trwałosci tych Led ów. Ale nie teraz. Dopiero jak już nie będzie wyjscia by posiadać inne.
          Dla mnie kierunek O4 idzie w złym kierunku. Skoda powinna być tańsza od VW skoro jest była i będzie niżej klasyfikowana
          Ależ mnie wnerwia takie gadanie. Panie, kup pan sobie Golfa II i nie narzekaj na technologię. Jest jakiś przymus kupowania nowych aut? To takie gadanie jak 10 lat temu "A po co komu klima jak okna można otworzyć" albo 20 lat temu "Po co okna elektryczne jak korbką można pokręcić" albo jak w XIX wieku "Po co komu samochód jak dorożką można jeździć".
          Ja akurat w styczniu kupiłem Kodiaq i "Elektryczny ręczny z którego na dzień dobry bym zrezygnował" to jest jedna z funkcji, która wnosi jazdę autem z ACC i DSG o poziom wyżej niż w mojej O3 - dojeżdżam do świateł/korka i auto staje i stoi, a w O3 trzeba dusić hamulec nogą. "Nie ma to jak jechać za nowym autem z światłami Led od których bolą oczy." akurat to się świetnie wiąże z automatycznym ręcznym, bo w O3 też mam ledy z tyłu i jak duszę hebla to każdy za mną zasłania oczy, a w Kodiaq samo zaciąga ręczny i nie oślepia osoby za mną ledami stopu. A poza tym w dzień światła z tyłu się nie świecą, a w nocy lepiej jest być widocznym dla innych i mieć ledy. Ja wolę jechać za kimś kogo widzę, niż dojechać nagle do auta, które ma matowe lampy, ledwo świecące żarówki i widzisz je w ostatniej chwili (w dobrych warunkach pogodowych).

          Komentarz


          • Zamieszczone przez mac_aaron Zobacz wpis
            "Nie ma to jak jechać za nowym autem z światłami Led od których bolą oczy." akurat to się świetnie wiąże z automatycznym ręcznym, bo w O3 też mam ledy z tyłu i jak duszę hebla to każdy za mną zasłania oczy, a w Kodiaq samo zaciąga ręczny i nie oślepia osoby za mną ledami stopu. A poza tym w dzień światła z tyłu się nie świecą, a w nocy lepiej jest być widocznym dla innych i mieć ledy.
            Może za dużo wypiłem, ale... nie wiem, co Ty do mnie piszesz.

            Komentarz


            • Zamieszczone przez Chris11 Zobacz wpis

              Może za dużo wypiłem, ale... nie wiem, co Ty do mnie piszesz.
              Tak to jest jak się ma auto bez swiecidełek i wodotrysków, to się nie wie o co chodzi.
              Wytłumaczę bo znam z autopsji i wiem o co chodzi mac_aaron
              Jadąc autem z ACC I DSG z tradycyjnym hamulcem ręcznym, auto dojeżdżajac do innego samo zwalnia i prawie się zatrzymuje. W ostatniej fazie hamowanie kierowca sam musi wcisnąć hamulec i trzymać go aż do chwili gdy poprzedzający ruszy. W samochodzie z elektrycznym hamulcem wszystko dzieje się automatycznie bez ingerencji kierowcy.
              Czasami jest to irytujące w korku, na szczęście rzadko mam z nimi do czynienia. Dalej jednak jestem zwolennikiem tradycyjnego ręcznego, zawsze to układ niezależny. No i zimą sprawia frajdę
              Ostatnio edytowany przez PiotrekDK; [ARG:4 UNDEFINED].
              ...DIESEL KOPCI , DIESEL CZADZI , DIESEL NIGDY CIĘ NIE ZDRADZI... :-)
              mala ewolucja BKD ->BMN 205KM/458Nm

              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=26088

              Komentarz


              • Zobaczymy jak rynek przyjmie Octavie. Moim zdaniem poza ceną pewna barierą, może psychiczną, jest silnik 1.0 w takim już jednak poważnym aucie.
                Jak wiadomo downsizing daje wielkie NIC w temacie spalania. Ale w przypadku Octavii nawet 1.4 brzmi tak średnio poważnie a co dopiero 1.0... Mój pierwszy własny samochód, wieki temu nazywał się Seicento i miał silnik 1.1 ☺
                Na przykład Scala sprzedaje się chyba tylko jako demo do salonów, jakbym teraz usiadł z whisky i zaczął się zastanawiać kiedy w mieście stołecznym widziałem Scale na ulicy bez naklejek dealera na drzwiach to eee.... hmmm... nigdy? Czyli nawet Skodzie nie wyszło.
                Pozdrawiam
                perfex

                Octavia HTP

                Komentarz


                • No u nas w Danii Scala to też rzadki widok, masz rację, chyba im nie wyszło.
                  ...DIESEL KOPCI , DIESEL CZADZI , DIESEL NIGDY CIĘ NIE ZDRADZI... :-)
                  mala ewolucja BKD ->BMN 205KM/458Nm

                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=26088

                  Komentarz


                  • Robiłem konfigurację sedana 1.5 manual style z tym pakietem . Jest dobrze Panowie . Na start kosztuje 110tys A po rabacie 102.900 może nie jest jakiś największy ale jak na pierwszego w sumie klienta to myślę że nie tak złe. A wyposażenie jak dla mnie bajka

                    Komentarz


                    • Ja nie znam sie na rabatach i cenach. Ale za 100tys i więcej nie wchodzimy już cenowo w Superba?

                      Komentarz


                      • Cennik superba dostępny na stronie skoda.auto.pl
                        Załączone pliki

                        Komentarz


                        • Zamieszczone przez MixerGDA Zobacz wpis
                          Cennik superba dostępny na stronie skoda.auto.pl
                          to jest stary cennik, aktualny to Link
                          OII 1,4 TSI Elegance

                          KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

                          Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

                          Komentarz


                          • Zamieszczone przez OrsonTSI Zobacz wpis

                            to jest stary cennik, aktualny to Link
                            Widzisz mój błąd co nie zmienia faktu że podstawowy Superb kosztuje 96200 w wersji activ a Ambition 107000 więc zakup O4 musi być dobrze przemyślany

                            Komentarz



                            • chciałem uspokoić osoby które zostały "dotknięte" wysokimi cenami O4 a także osoby które tęsknią za wersją O2 Tour , będzie coś budżetowego

                              Załączone pliki
                              OII 1,4 TSI Elegance

                              KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

                              Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

                              Komentarz


                              • Ale, że manual? Gdzieś już widziałem zdjęcia. A czy zegary analogowe? Czy tylko wydaje mi się?

                                Kierownica bez multi.

                                Ciekawe jak to zrobią w konfiguracji? Bo na razie w cenniku najsłabszy silnik tylko w najniższej wersji. Czyżby miało być tak, że albo zupełny golas, albo full wersja?
                                Ostatnio edytowany przez ruwado; [ARG:4 UNDEFINED].
                                pozdrawiam
                                Darek

                                _______________________________________
                                "SZARA" - OCTAVIA III
                                "SREBRNA" - CITIGO

                                Komentarz


                                • A jaki tam goła klima jest radio dotykowe jest pewnie szyby elektryczne też no i centralny zamek też pewnie. Nic więcej do życia nie potrzeba przecież

                                  Komentarz


                                  • Tylko podstawowa wersja nie ma np. multi kierownicy i podłokietnika z przodu. Ja bym nie chciał tego nie mieć, bo w O III mam. Czyli muszę kupić sporo droższą o 12.000 zł wersję wyposażenia i silnikową.

                                    Chyba, że będzie więcej pakietów do dokupienia.
                                    pozdrawiam
                                    Darek

                                    _______________________________________
                                    "SZARA" - OCTAVIA III
                                    "SREBRNA" - CITIGO

                                    Komentarz


                                    • Podłokietnik na pewno będzie do dokupienia za jakieś kilkaset złotych (pewnie koło 600zł). Multikiera fajna, ale za 12tysi to ja bym bez niej przeżył. Poza tym, specyfikacja wersji Active nie wygląda najgorzej.
                                      Inna sprawa, że w biedzie to na pewno będzie tylko silnik 1.0.

                                      Komentarz


                                      • RS iV przyłapany na testach
                                        This Is It: 2020 Skoda Octavia RS iV PHEV Uncovered Ahead Of Geneva | Carscoops
                                        Ostatnio edytowany przez OrsonTSI; [ARG:4 UNDEFINED].
                                        OII 1,4 TSI Elegance

                                        KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

                                        Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

                                        Komentarz


                                        • Zamieszczone przez ruwado Zobacz wpis
                                          Tylko podstawowa wersja nie ma np. multi kierownicy i podłokietnika z przodu. Ja bym nie chciał tego nie mieć, bo w O III mam. Czyli muszę kupić sporo droższą o 12.000 zł wersję wyposażenia i silnikową.

                                          Chyba, że będzie więcej pakietów do dokupienia.

                                          Takie mają być wersje silnikowe plus 3 wersje dla RS
                                          Załączone pliki
                                          OII 1,4 TSI Elegance

                                          KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

                                          Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

                                          Komentarz


                                          • Jestem tutaj nowy dlatego serdecznie wszystkich witam,
                                            Interesuje się nowa octavia 4 1.5 tsi 150KM i mam pytanie czy ktoś z was wie może czy producent poczynił jakiekolwiek zmiany w silniku aby wyeliminować efekt kangura o którym tak głośno jeżeli chodzi o ten silnik?

                                            Komentarz


                                            • Dopóki nie pojeździsz, to nic nie będzie wiadomo. Na razie wróżenie z fusów po kawie rozpuszczalnej...
                                              pozdrawiam
                                              Darek

                                              _______________________________________
                                              "SZARA" - OCTAVIA III
                                              "SREBRNA" - CITIGO

                                              Komentarz


                                              • Nie no rozumiem ale czytając artykuły i fora nt tych silników to wątpliwości się pojawiaja a póki co to można zapomnieć nawet o jeździe próbnej bo pierwsze egzemplarze będą dopiero w marcu, no chyba że wycieczka do Czech i tam wypróbować. Problem jest też taki ze awaria nie zawsze występuje odrazu tylko po pokonaniu kilku tysięcy km. Chyba nikt z nas nie kupuje nowego auta po to by się przekonać czy jest sprawny czy nie.

                                                Komentarz


                                                • Nawet jak coś zmienili w tym silniku na potrzeby O4, to też to wyjdzie po jakimś czasie. Czy poprawili, czy s.... li
                                                  pozdrawiam
                                                  Darek

                                                  _______________________________________
                                                  "SZARA" - OCTAVIA III
                                                  "SREBRNA" - CITIGO

                                                  Komentarz


                                                  • Octavia i Golf z najniższą utratą wartości w segmencie | www.samar.pl
                                                    OII 1,4 TSI Elegance

                                                    KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

                                                    Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X