Dobry motor jest czym pędzić
ale do rzeczy. Znajomym do b47 (4cyl) polecalem i Tobie tez polecam Eurol FS Syntence 0W30 ze względu na skład przewyższający standardowe oleje LL. Olej ma norme 504.00 507.00 co stoi wyzej od LL04.
nie wiem ktory rocznik masz przed czy po 2015 ale to nie zmienia wyboru. Olej z pewnością zabezpieczy dobra pracę silnika a wlasciwie osprzetu nawet przy dłuższych interwałach (do 20k daje radę).
ale do rzeczy. Znajomym do b47 (4cyl) polecalem i Tobie tez polecam Eurol FS Syntence 0W30 ze względu na skład przewyższający standardowe oleje LL. Olej ma norme 504.00 507.00 co stoi wyzej od LL04. nie wiem ktory rocznik masz przed czy po 2015 ale to nie zmienia wyboru. Olej z pewnością zabezpieczy dobra pracę silnika a wlasciwie osprzetu nawet przy dłuższych interwałach (do 20k daje radę).
. Rocznik to 2017 czyli N57 trochę zmodyfikowany i niestety nie tak genialny jak jego protoplasta który potrafił zrobić1 mln km, dlatego wymiana i jakość oliwy jest dla mnie mega ważna. Ale do rzeczy też zastanawiałem się nad tym Eurolem( z tym żeEurol Syntence 5W-30), bo z tego co spoglądam na kartę charakterystyki i czytam opinie to jest wart uwagi. Szczerze mocno zastanawiałem się też nad NESTE 5W30 CITY PRO LL III lub Millers Oils XF Longlife C3 0W30 tylko w tym drugim trochę odlecieli z ceną, a charakterystyka neste też nie do końca przekonuje mnie do przejścia z tego oryginalnego, choć pewnie w praktyce może być lepiej ? Tak patrzę na tego eurola i myślę że rzeczywiście jest wart uwagi
)



Komentarz