Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

LPG do TSI

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Ten zwrot trochę zawyzyłem . Po ponownym liczeniu wyszło około 30 tkm . Jakie dodatki polecacie do benzyny aby pomagać wyryskiwaczom ?

    Komentarz


    • Zamieszczone przez maciek30_pl Zobacz posta
      Mało tej benzyny, uważaj na wtryskiwacze, bo okazuje się, że są kapryśne.

      U mnie po 15k km zaczęły się problemy z rwaniem przy wyższych obrotach na zimnym i gasł silnik przy odpalaniu na zimnym. Wymieniłem filtr paliwa, świece i dopiero 300km na benzynie z dodatkiem do czyszczenia wtrysków naprawiło problem.

      Mój gazownik wymieniał właśnie 4 wtryski w A4 2.0 TFSI, bo padły przy 150kkm :/
      Na jakiej instalacji jeździsz ?

      Komentarz


      • 06L906036D do CHHB - ASO 660zl/szt, IC 480zl/szt, uzywka 100zl/szt

        04E906036E do 1.4 - ASO 980zl/szt, IC 440zl/szt, uzywka 100zl/szt

        Tak wiec przy 150kkm dojda pewnie za chwile wtryski gazu po 100zl/szt, wiec biorac pod uwage zaoszczedzone pieniadze nie ma tragedii.

        Co do dotrysku to opinie sa rozne, jedne silniki beda zyc przy 0,2l inne przy 0,5l na cylinder
        Spritmonitor.de

        Komentarz


        • Zamieszczone przez Igor45 Zobacz posta
          Na jakiej instalacji jeździsz ?
          Stag 400 DPI, nawet sensownie się to sprawdza

          Mam zrobione w tej chwili 15k km i póki co poza tymi wtryskami nic się nie działo. Jeżdżę dość ostro a spalanie wychodzi wręcz śmieszne, 25zł na autostradach i koło 36zł w mieście. W porównaniu do 38zł na autostradach i 50zł w mieście do tej pory, to istny raj

          Komentarz


          • Chyba wtryski zwaliły się na amen.

            Po 150km na gazie znów Skoda rano nie chce odpalać. Jest jakiś sposób na sprawdzenie, który wtrysk ma problem, czy trzeba wymieniać po kolei licząc, że się trafi?

            Komentarz


            • Nie zazdroszcze. lubie lpg ale w Tsi to tylko z gwarancja na wtryski benzynowe bo ja rozumiem ze wtryski padna po 100tys jazdy na lpg ale nie wcześniej. po 100 tys to luzik.

              Daj znac co i jak bo to dosc szybka awaria.
              Ostatnio edytowany przez slawko80rr; [ARG:4 UNDEFINED].
              Sławka wozi Superb 2 FL
              http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...-by-slawko80rr

              Komentarz


              • No po 15k km zaczęły się problemy. Najgorzej, że na benzynie działa w 100% tak jak trzeba. Na gazie póki co są problemy z odpalaniem + na zimnym rwie strasznie i wywala check.

                Póki co liczę, że zrobi się cieplej i mu przejdzie :P

                Komentarz


                • No witajcie . U mnie w superbie 1.4 125 ps na razie lpg ok . zrobione dopiero 800 km , ale dzisiaj jade w trasę 650 km po autostradach i zobaczymy . Tankuje lpg i etyline na full i jak wrócę to bedzie wynik spalania z okolo 1400 km . Ciekawe czy nic nie wysiądzie.

                  Komentarz


                  • Witam, 1.8 fsi 160km. Zrobione 13 kim. wymieniony czujnik temp. w reduktorze i regulacja.

                    Komentarz


                    • Jestem ponownie . Trasa z dzisiaj ok 800 km , 500 autostrada non stop 150 km / h na tempomacie - lpg 9.2 , etylina około 0.7 Bez problemow . Przypomne że mam BRC SDI 2.0 .

                      Komentarz


                      • Całkiem spoko. U mnie w identycznych warunkach minimum 1,8l PB bierze. Masz porównanie, ile CI wychodziło wcześniej?

                        Komentarz


                        • Ale poronanie do benzyny ? Etyliny brał okolo 7.0 na trasie 130 km/h ale opony 17 / 225 . Teraz zimowe 16 / 205 i myślę że w 6.5 bym spokojnie się zmieścił . Przy 150 km/ h brał okolo 8 l ( trasa )

                          Komentarz


                          • Panowie. Macie osobny temat "Lpg do TSI".
                            Artur

                            Komentarz


                            • Zamieszczone przez r2r Zobacz posta
                              Panowie. Macie osobny temat "Lpg do TSI".
                              ??? to jest ten temat !
                              Sławka wozi Superb 2 FL
                              http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...-by-slawko80rr

                              Komentarz


                              • Upsss....źle mi się spojrzało. Za dużo otwartych kart i myślałem że jestem w temacie o mpi.
                                Browar wczoraj musiał "wejść" wyjątkowo mocno
                                Artur

                                Komentarz


                                • Witam ponownie . Raport z jazdy na lpg - 5.5 tkm bez awarii . Miasto ok 8,9 trasa 8.2 ale 140 km/h . Bemzyna 0,6 l/100 km .
                                  1.4 caxc 125 ps .( supreb II )

                                  Komentarz


                                  • a kolega maciek jakos dlugo na lpg nie pojezdzil bo auto w giełdzie do sprzedania. czyli załozyl a opłacalność przy sprzedaży żadna ale coz bywa
                                    Sławka wozi Superb 2 FL
                                    http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...-by-slawko80rr

                                    Komentarz


                                    • Sprzedaje bo niestety coś w Leasing muszę wziąć :/ A że mi się właściwie wg moich wyliczeń zwróciła to i cena atrakcyjna bo trochę mi się spieszy

                                      Komentarz


                                      • Zamierzam kupić Octavię III z 2016r. z silnikiem 1.4 TSI CZDA z aktualnym przebiegiem 69 tys. km. Jeżdżę codziennie 80 km. w stosunku 70% trasa, 30% miasto i rozważam/analizuję montaż instalacji gazowej. Podpowiecie z własnego doświadczenia, czy to dobry pomysł i jaka instalacja aktualnie byłaby najlepsza do tego modelu, jak ten silnik współpracuje z Lpg w aspekcie trwałości np. wtrysków, głowicy itp. oraz jakie spalanie [Pb i Lpg] można uzyskać przy spokojnej jeździe?
                                        Z góry dzięki za wszelkie rady i wskazówki.
                                        Ostatnio edytowany przez msemafor; [ARG:4 UNDEFINED].

                                        Komentarz


                                        • Zamieszczone przez msemafor Zobacz posta
                                          Zamierzam kupić Octavię III z 2016r. z silnikiem 1.4 TSI CZDA z aktualnym przebiegiem 69 tys. km. Jeżdżę codziennie 80 km. w stosunku 70% trasa, 30% miasto i rozważam/analizuję montaż instalacji gazowej. Podpowiecie z własnego doświadczenia, czy to dobry pomysł i jaka instalacja aktualnie byłaby najlepsza do tego modelu, jak ten silnik współpracuje z Lpg w aspekcie trwałości np. wtrysków, głowicy itp. oraz jakie spalanie [Pb i Lpg] można uzyskać przy spokojnej jeździe?
                                          Z góry dzięki za wszelkie rady i wskazówki.
                                          TSI i LPG to niezbyt dobry pomysł. Kosz instalacji 5000 w górę. Spalać będzie gaz + dotrysk benzyny. Przy Twojej jeździe lepiej diesel lub benzyniak na wielopunkcie + gaz.

                                          Komentarz


                                          • I skad znow takie dane wydumane z palca ??

                                            Instalacja 3500-4000zl z zalozeniem. Dotrysk do 1l Pb/100km. Czyli jak spala 7l Pb teraz to bedzie spalac 5,5-6l LPG i 0,8-1,3l Pb.

                                            Mamy Prins DLM3 bez dotrysku PB, ale nie obsluguje tego konkretnego modelu silnika, ktory kosztowalby pewnie okolice 9tys.

                                            Ale u nas to sie nic nikomu nie oplaca, bo po co sasiad ma miec lepiej niz moje JA.
                                            Spritmonitor.de

                                            Komentarz


                                            • Wszyscy się tu zachwycają niskim spalaniem 1.4 tsi, a tu instalacja gazowa?
                                              Zbierałem informacje przed świadomym zakupem o2 z końca produkcji. Jednak używane tsi nie nadaje się do zakupu. Szkoda, bo buda mi się podoba. :-(

                                              Komentarz


                                              • maja ludzie i w tsi i chwalą tak jak normalnym jest w pl lpg w auris hybryda czy prius na taxi. ale tsi wymaga porządnego montażu i sporych przebiegów do zyskow. wg mnie to 45tys km zeby wyjsc na 0. w lżejszej i mniej palacej O3 mniej nie bedzie. dotrysk jedno a drugie rozgrzanie zimnego. sumując duze przebiegi lub auto na wiele lat i można to zrobić aha ogarnięty gazownik w pobliżu warunek konieczny.
                                                Sławka wozi Superb 2 FL
                                                http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...-by-slawko80rr

                                                Komentarz


                                                • Do TSI są instalacje LPG. Koszy to ok 8-9 tysięcy. Paliwo jest wtedy zbędne. Auto pali na LPG i jedzie na LPG. Gaz podawany jest wtryskiwaczami benzynowymi.

                                                  ...Moje Cappuccino MPi...

                                                  jeszcze jest O1 1.6 MPI AKL + LPG
                                                  wcześniej Corsa 1.0 12V "WŚCIEKŁY LITR"

                                                  Komentarz


                                                  • zwrot nadal j.w. liczb nie oszukasz. mialem 1.6 to wiem ze to tzw inna inkszosc ale to se newrati
                                                    Sławka wozi Superb 2 FL
                                                    http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...-by-slawko80rr

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...
                                                    X