Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Chip i DSG

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    negative74, więcej na tej turbinie nie wyciągniesz, chcesz więcej mocy to musisz dostarczyć więcej powietrza :wink:
    superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

    poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

    Komentarz


    • #27
      Zamieszczone przez piramida
      negative74, więcej na tej turbinie nie wyciągniesz, chcesz więcej mocy to musisz dostarczyć więcej powietrza :wink:
      Słyszałem , sęk w tym że podobno przy tym silniku z turbiną jest problem chociaż ponoć do obejścia.Pytanie czy ktoś już ma takie modyfikacje na BMM z DSG i jaki to koszt?

      Komentarz


      • #28
        Nic więcej nie ugrasz jeżeli nie zmienisz turbiny, nie ważne czy dsg czy manual i żadne czary tutaj nie pomogą
        superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

        poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

        Komentarz


        • #29
          Zamieszczone przez negative74
          Słyszałem , sęk w tym że podobno przy tym silniku z turbiną jest problem chociaż ponoć do obejścia.Pytanie czy ktoś już ma takie modyfikacje na BMM z DSG i jaki to koszt
          zamiast słuchać nie wiadomo kogo naucz się szukać na forum :wink: - Maciek robił swap z 1,9 na 2,0 tdi BMM i w jego temacie masz opis różnych modyfikacji w tym silniku
          Forum - Octavia Club Polska

          ograniczeniem DSG jest moment 450Nm na seryjnych sprzęgłach
          przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

          wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

          Komentarz


          • #30
            Zamieszczone przez piotrek_gdy
            Zamieszczone przez negative74
            Słyszałem , sęk w tym że podobno przy tym silniku z turbiną jest problem chociaż ponoć do obejścia.Pytanie czy ktoś już ma takie modyfikacje na BMM z DSG i jaki to koszt
            zamiast słuchać nie wiadomo kogo naucz się szukać na forum :wink: - Maciek robił swap z 1,9 na 2,0 tdi BMM i w jego temacie masz opis różnych modyfikacji w tym silniku
            Forum - Octavia Club Polska

            ograniczeniem DSG jest moment 450Nm na seryjnych sprzęgłach
            Error Piotrek.Cyt. z posta McGan ..."Wiesz, ja mam 1.9, a Ty 2.0 xD Zrobię GT17 i będzie też ok ...mam nadzieję".Ja chcę coś zrobić z moim 2.0 BMM a nie wymieniać na 1.9.W każdym razie dzięki za namiary na ten temat.

            Komentarz


            • #31
              negative74, Maciek wymienił 1,9 właśnie na silnik BMM :roll:
              1,9 to on miał na początku
              czytaj ze zrozumieniem :wink:
              przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

              wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

              Komentarz


              • #32
                BMM robiliśmy na 270KM i działa...fakt ze manual.
                skrzynia DSG będzie wymuszała ostrożniejszy moment ale na GTB + wydajniejsze końcówki wtrysków i 240-250KM na 430Nm plasko i jazda
                pozdrawiam

                Diagnostyka i tuning
                hybrydowe wtryski i turbiny
                programy na ulice jak i do sportu

                Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                www.tune-up.pl

                HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                Komentarz


                • #33
                  Slyszałem że DQ500 modyfikują tak ze do 600Nm wytrzymuje

                  Komentarz


                  • #34
                    Jakby kto pytał mam taką turbinkę do BMM z potencjałem myślę do 200km. Na podobnej jeździłem w BXE, było prawie 180 ale tylko dlatego że już nie było paliwa, osprzęt silnika seria.

                    Forum - Octavia Club Polska

                    Komentarz


                    • #35
                      Nie chce zakladac nowego tematu . Dlatego pytam tu . Mam auto jak w temacie z dsg . Czy moje DSG da rede z wieksza turbina mysle o mocy okolo 170 tyle ile da sie wyciagnoc na ori wtryskach i wiekszej turbinie . Ile da rade wycisnac z tej dsg w 1.9 ?

                      Komentarz


                      • #36
                        po przeczytaniu postu odniosłem wrażenie, że tunerzy nie potrafią jeszcze stoić DSG, odpowiednio przestrojona bardziej by chroniła sprzęgł i dwumas, fabryczna DSG nastawiona jest na małe zużycie paliwa, co daje wg mnie zbyt niskie obroty przy małych prędkościach. Tak jak moc i moment strojony jest pod kierowcę, tak i skrzynię przydało by się podstroić.

                        [ Dodano: Pią 22 Maj, 15 07:24 ]
                        może ktoś jednak robił chip razem ze skrzynią i podzieli się wiedzą. Podczas przyspieszania ro kierowca decyduje przy jakich obrotach zmieniany jest bieg, osiągam 55km/h skrzynia tak jak oczekuję wykonuje to na 1, 2, i 3 biegu a jak osiągnie te 55km/h to przeżycia na 5 a nawet 6 bieg. Niskie obroty silnika przy w miarę stałych prędkościach są irytujące.

                        [ Dodano: Nie 24 Maj, 15 20:38 ]
                        już, docztyałem o chip tuningu DSG, może ktoś robił i podzieli się wrażeniami.
                        Wczoraj trochę powyprzedzałem na ruchliwej drodze, wydaje mi się, wycisnął bym więcej na ręcznej skrzyni, chyba trochę za wysoko kręci przy pedale w podłogę, trochę wtedy brakuje mocy.
                        Zdecydowałem już, że zrobię chip silnika i skrzyni jak ochłonę po zakupie. Teraz pytanie gdzie. Gdzie można zrobić strojenie na drodze ze sprawdzeniem na hamowni stacjonarnej. Nie chciał bym być potraktowany w sposób hurtowy „ładna kreska na wykresie i dowidzenia”

                        [ Dodano: Pią 03 Lip, 15 20:23 ]
                        sam sobie odpowiem
                        właśnie jestem, po tuningu silnika ze 140km na 186km, i strojeniu skrzyni, wreszcie auto zaczęło ze mną współpracować.
                        program robiony w R-performance, Witek rozumie to co robi, skrzynie wystroił zgodnie z moimi sugestiami.
                        Jak będę miał więcej czasu to wkleję wykresy i opiszę zmiany.
                        1)1,9 TDI rok 2001
                        333 000 km
                        110 KM seria - prog. na 135KM

                        2)2,0 TD rok 2011 140KM
                        po mod. 187KM

                        3)2,0 TDI BMW E91 seria 187KM
                        po mod. 225KM

                        Komentarz


                        • #37
                          Pytanko
                          - czy robienie virusa w aucie jakie jest wystawione w giełdzie czyli 2.0 8V BMM 140KM PD +DSG+DPF 2009r. - jest bezpieczne (przebieg 240kkm) i ile bezpiecznie można uzyskać?
                          Sprzedam [S] Superb II FL Kombi 2.0TDI 170KM DSG kraj, 2014 345,9kkm

                          Komentarz


                          • #38
                            Jak ktos serwisowal skrzynie, sam silnik z turbina i dwumasa zyja to czemu nie
                            Spritmonitor.de

                            Komentarz


                            • #39
                              Zamieszczone przez Maicroft
                              Jak ktos serwisowal skrzynie, sam silnik z turbina i dwumasa zyja to czemu nie


                              [ Dodano: Czw 13 Paź, 16 19:26 ]
                              Jaki jest bezpiezny interwał wymiany oleju w DSG-6G? Rozumiem że lać olej np taki: FEBI G052182A2?
                              Sprzedam [S] Superb II FL Kombi 2.0TDI 170KM DSG kraj, 2014 345,9kkm

                              Komentarz


                              • #40
                                Teoretycznie producent zaleca zdaje się co 60 tyś km wymieniać, ale mechanik, o którego zmieniałem ostatnim razem, zalecał jednak nie przekraczać 40 tyś km.

                                Komentarz


                                • #41
                                  Jak ktos 40kkm robi w 10lat, to tak

                                  Przeciez ta skrzynia po normalnie napisanym programie przenosi zaledwie kilkanascie Nm wiecej niz na seryjnym sofcie.

                                  Zamieszczone przez orzel720 Zobacz wpis
                                  FEBI G052182A2
                                  Opakowanie 5l i 1l + do tego filtr 44176
                                  Spritmonitor.de

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    ja polecam wymieniac co 30-40 tyś km
                                    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                    Komentarz


                                    • #43
                                      jaki olej do dsg polecacie, czy tylko serwisowy skody, jak telefonowałem do Witka przed tuningiem to mówił, że może mi wymienić ale było to drożej niż w serwisie co naj mniej o połowę. Teraz mam następne auto niedawno kupione używka, muszę wymienić olej w dsg i zastanawiam się gdzie kupić olej, żeby było nie za drogo i dobrze. Wpisując w google olej do dsg nie wiele wyświetla propozycji.
                                      1)1,9 TDI rok 2001
                                      333 000 km
                                      110 KM seria - prog. na 135KM

                                      2)2,0 TD rok 2011 140KM
                                      po mod. 187KM

                                      3)2,0 TDI BMW E91 seria 187KM
                                      po mod. 225KM

                                      Komentarz

                                      POWRÓT NA GÓRĘ
                                      Pracuję...
                                      X