negative74, więcej na tej turbinie nie wyciągniesz, chcesz więcej mocy to musisz dostarczyć więcej powietrza :wink:
[O2] Chip i DSG
Zwiń
X
-
superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
-
-
Zamieszczone przez piramidanegative74, więcej na tej turbinie nie wyciągniesz, chcesz więcej mocy to musisz dostarczyć więcej powietrza :wink:
Komentarz
-
-
Nic więcej nie ugrasz jeżeli nie zmienisz turbiny, nie ważne czy dsg czy manual i żadne czary tutaj nie pomogąsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez negative74Słyszałem , sęk w tym że podobno przy tym silniku z turbiną jest problem chociaż ponoć do obejścia.Pytanie czy ktoś już ma takie modyfikacje na BMM z DSG i jaki to koszt
ograniczeniem DSG jest moment 450Nm na seryjnych sprzęgłachprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piotrek_gdyZamieszczone przez negative74Słyszałem , sęk w tym że podobno przy tym silniku z turbiną jest problem chociaż ponoć do obejścia.Pytanie czy ktoś już ma takie modyfikacje na BMM z DSG i jaki to koszt
ograniczeniem DSG jest moment 450Nm na seryjnych sprzęgłach
Komentarz
-
-
BMM robiliśmy na 270KM i działa...fakt ze manual.
skrzynia DSG będzie wymuszała ostrożniejszy moment ale na GTB + wydajniejsze końcówki wtrysków i 240-250KM na 430Nm plasko i jazdapozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
po przeczytaniu postu odniosłem wrażenie, że tunerzy nie potrafią jeszcze stoić DSG, odpowiednio przestrojona bardziej by chroniła sprzęgł i dwumas, fabryczna DSG nastawiona jest na małe zużycie paliwa, co daje wg mnie zbyt niskie obroty przy małych prędkościach. Tak jak moc i moment strojony jest pod kierowcę, tak i skrzynię przydało by się podstroić.
[ Dodano: Pią 22 Maj, 15 07:24 ]
może ktoś jednak robił chip razem ze skrzynią i podzieli się wiedzą. Podczas przyspieszania ro kierowca decyduje przy jakich obrotach zmieniany jest bieg, osiągam 55km/h skrzynia tak jak oczekuję wykonuje to na 1, 2, i 3 biegu a jak osiągnie te 55km/h to przeżycia na 5 a nawet 6 bieg. Niskie obroty silnika przy w miarę stałych prędkościach są irytujące.
[ Dodano: Nie 24 Maj, 15 20:38 ]
już, docztyałem o chip tuningu DSG, może ktoś robił i podzieli się wrażeniami.
Wczoraj trochę powyprzedzałem na ruchliwej drodze, wydaje mi się, wycisnął bym więcej na ręcznej skrzyni, chyba trochę za wysoko kręci przy pedale w podłogę, trochę wtedy brakuje mocy.
Zdecydowałem już, że zrobię chip silnika i skrzyni jak ochłonę po zakupie. Teraz pytanie gdzie. Gdzie można zrobić strojenie na drodze ze sprawdzeniem na hamowni stacjonarnej. Nie chciał bym być potraktowany w sposób hurtowy „ładna kreska na wykresie i dowidzenia”
[ Dodano: Pią 03 Lip, 15 20:23 ]
sam sobie odpowiem
właśnie jestem, po tuningu silnika ze 140km na 186km, i strojeniu skrzyni, wreszcie auto zaczęło ze mną współpracować.
program robiony w R-performance, Witek rozumie to co robi, skrzynie wystroił zgodnie z moimi sugestiami.
Jak będę miał więcej czasu to wkleję wykresy i opiszę zmiany.1)1,9 TDI rok 2001
333 000 km
110 KM seria - prog. na 135KM
2)2,0 TD rok 2011 140KM
po mod. 187KM
3)2,0 TDI BMW E91 seria 187KM
po mod. 225KM
Komentarz
-
-
Jak ktos 40kkm robi w 10lat, to tak
Przeciez ta skrzynia po normalnie napisanym programie przenosi zaledwie kilkanascie Nm wiecej niz na seryjnym sofcie.
Zamieszczone przez orzel720 Zobacz wpisFEBI G052182A2
Komentarz
-
-
ja polecam wymieniac co 30-40 tyś kmOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
jaki olej do dsg polecacie, czy tylko serwisowy skody, jak telefonowałem do Witka przed tuningiem to mówił, że może mi wymienić ale było to drożej niż w serwisie co naj mniej o połowę. Teraz mam następne auto niedawno kupione używka, muszę wymienić olej w dsg i zastanawiam się gdzie kupić olej, żeby było nie za drogo i dobrze. Wpisując w google olej do dsg nie wiele wyświetla propozycji.1)1,9 TDI rok 2001
333 000 km
110 KM seria - prog. na 135KM
2)2,0 TD rok 2011 140KM
po mod. 187KM
3)2,0 TDI BMW E91 seria 187KM
po mod. 225KM
Komentarz
-
Komentarz