Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

rs 230 vs 1.8 tsi 180 km

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    dokladniej to wleci na 70 % rs 230 limuzyna z dsg Dokladniej kolor szary steel Alarm bez kessy Pelne kolo zapasowe Podgrzewane fotele przod Blind spot Pakiet challenge Pakiet przegladow na 4 lata Podgrzewane dysze spryskiwaczy

    Komentarz


    • #27
      aktywny dyfer to teraz jest dopiero w 245?
      To jest fajna sprawa na zakrętach
      Powered by R-Performance

      Komentarz


      • #28
        Zamieszczone przez Clip
        nowy CTR (ten 320KM) na suchym idzie jak zły, jak widać dobry zawias + szpera + gumy 245 robią robotę.
        Na jedynce wiadomo delikatnie ale od dwójki na idealnie równym asfalcie można już iść pełnym ogniem.
        ale wątek jest o Octavii RS.. chyba. Szpera i koła 19” to chyba nie w zakresie zainteresowań autora wątku.

        Na marginesie powiem Wam, że najlepszą trakcję od 0 to miałem na nowych zimowkach (Nokian WR D4) przy dodatnich temperaturach.
        Pod koniec sezonu już nie było tak pięknie ( zużycie w około 60%)

        Komentarz


        • #29
          1.8 tsi 4x4 to co by nie mówić "cywil" z napędem na 4 koła i dobrą mocą.
          ale od zwykłej octavii nie różni się w zasadzie niczym. ot taka sama jak każda inna.

          rs to zupełnie inne auto, może buda stylistycznie taka sama poza kilkoma dodatkami ale już środek, zawieszenie, skrzynia, heble i podzespoły zupełnie inne.
          dla mnie największym problemem rs'a jest brak 4x4. gdyby można było wybrać taką opcję myślę, że chętnych znalazłoby się o wiele więcej niż na ośkę.

          i teraz zasadnicze pytanie czy chcesz rs'a czy chcesz "zwykłą" octavię, w której każda zmiana mocy w górę oznaczała będzie pójście i tak w stronę rs'a.
          Co z tego, że dasz chip tuning jak hamulce tego nie dźwigną, jak zawias będzie pływał.

          Jest wiele za ale i wiele przeciw, jeśli jesteś zwolennikiem miękkiego zawieszenia to już rs na seryjnym będzie za twardy.
          nie wszystkie części pasują od cywila.
          ale też i cena jest niekiedy odpowiednio wyższa ale idzie trafić fury bardzo dobrze wyposażone bo zazwyczaj rs w środku miał trochę więcej bajerów.

          Niestety podstawowy, problemem będzie znalezienie dobrej sztuki.
          RS 190 km / 436 Nm
          CanAm Outlander 1000 XT-P
          Turystyczne wyprawy quadowe
          www.atvmoto.pl

          Komentarz


          • #30
            jak lubisz spod swiatel byc pierwszy to kup sobie 4x4 i modzisz na 230kunia i jedzie , a jak bardziej wolisz na trasie killowac to rs bedzie lepszy o wiele , podstawowe pytanie ile 1.8 ma od 100-200 a ile ma RS'ka ? niech ktoś poda liczby a wtedy wybór bedzie prosty.
            226KM 320NM

            Komentarz


            • #31
              I co by nie było i ile by nie było i tak trafi się "kozak" z furą o wiele szybszą.
              Pytanie czy faktycznie ktoś jeszcze lubi zlać furę słabszą ze świateł?
              Bo przecież wesoło jest jak "leje" się furę słabszą bo bycie tym słabszym przyjemne już nie jest.

              I jeśli już iść w te stronę chyba zdecydował bym się na Cupre, jednak. Albo Golfa R.
              RS niestety należy do aut, które ciut groźniej wyglądają ale do ich "konkurentów" z tego segmentu, które również są "usporotowione" jednak trochę brakuje.
              Nie tyle co stylistycznie ale mocowo. Serie Cupry czy R'ki są o wiele mocniejsze.
              A wygląd Rs'a kusi, żeby ktoś stojący obok "sprawdził możliwości".
              Umówmy się, że większość seatów FR będzie chciała sprawdzić, który lepiej i szybciej wyrwie ze świateł
              RS 190 km / 436 Nm
              CanAm Outlander 1000 XT-P
              Turystyczne wyprawy quadowe
              www.atvmoto.pl

              Komentarz


              • #32
                mnie do rs składnia poprostu jego wilekosc czułem sie w nim duzo lepiej niz np w leonie combi .
                do tego tez rs " ponoc składany jest na lepszych gratach " ... no i spalanie takie jak 1.8 . zawieszenie rs jest wg mnie optymalne gdyz obecnie jezdze nawet twardszym bmw serii 3

                Komentarz


                • #33
                  Zamieszczone przez oolsztyniak Zobacz posta
                  gdyby można było wybrać taką opcję myślę, że chętnych znalazłoby się o wiele więcej niż na ośkę.

                  i tera
                  O czym doskonale wie szefostwo VAG, jednak Niemcy uber alles, a Pepiki musza znac swe miejsce w szeregu. Powtarzam, na rske 245 z 4x4 bym sie nawet zapozyczyl... :P

                  Komentarz


                  • #34
                    Nie wiem czy ma sens zwracanie uwagi na spalanie jeśli ktoś decyduje się na mocną benzynę.
                    Jeśli miałby się liczyć oszczędności to 1,6 + LPG
                    Kupując mocną benze te 12 trzeba liczyć.
                    RS 190 km / 436 Nm
                    CanAm Outlander 1000 XT-P
                    Turystyczne wyprawy quadowe
                    www.atvmoto.pl

                    Komentarz


                    • #35
                      te nowe tsi nie pala wcale duzo widziałem wyniki jak rski na trasie schodza ponizej 8 litrow , w miescie pewnie w 10mozna sie zmieścić . Ja auta nie oszczedzam a mam poniżej 11litrów spalanie 95%miasto.
                      226KM 320NM

                      Komentarz


                      • #36
                        mowa o nowym czy używanym aucie? (chodzi mi o cały temat i pytanie autora)

                        Komentarz


                        • #37
                          ja bym szedł w cupre st 4x4 (masz walory rski, może ciut mniejszy, ale w kombi tragedii nie będzie) - no i masz 4x4 oraz już na wyjściu jeszcze większą moc.
                          Seat Leon - samochody osobowe - otomoto.pl

                          nawet nie wiedziałem, że są cupry ośki, teraz się przekonałem przeglądając oferty....bezsens jeszcze większy niż w Rs, 300 kucy i ośka.....

                          Komentarz


                          • #38
                            Obenie juz mysle nad nowym pojazdem bo monitorujac rynek pojazdow na zakup na fakture fv jest slabo ...

                            Komentarz


                            • #39
                              Zamieszczone przez Wronek1 Zobacz posta
                              te nowe tsi nie pala wcale duzo widziałem wyniki jak rski na trasie schodza ponizej 8 litrow , w miescie pewnie w 10mozna sie zmieścić . Ja auta nie oszczedzam a mam poniżej 11litrów spalanie 95%miasto.
                              Ok może schodzi ale przy prędkości do 120.
                              trochę więcej dynamiki i jazda ciut powyżej dozwolonej prędkości i 10-11 pojawi się bez problemu

                              jadąc w miarę dynamicznie mój rs raczej nie schodzi poniżej 7
                              deptając 9 to norma po trasie
                              RS 190 km / 436 Nm
                              CanAm Outlander 1000 XT-P
                              Turystyczne wyprawy quadowe
                              www.atvmoto.pl

                              Komentarz


                              • #40
                                Zamieszczone przez mktr1 Zobacz posta

                                Proszę Cię!
                                Czy będzie 230 czy 300+KM to od 0-100 i tak będziesz stał w miejscu, a w tym czasie 1.8 4x4 Ci odjedzie.
                                Ośka 300+ sprawdza się 100-200km/h.
                                Odjedzie na starcie ale na suchym i równym asfalcie taki RS zrobiony na 320 KM od 3 biegu odjedzie z łatwością 230 KM 1.8 4x4 a im wyższa prędkość tym różnica większa. Zresztą chyba nie kupuje się takiego auta aby ścigać się spod świateł tylko by był konkretny odjazd przy wyższych prędkościach.

                                Komentarz


                                • #41
                                  oolsztyniak masz OIII rs w benie? bo w avatarze jeszcze OII 2.0 tdi

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    tomek, ale do 3 biegu 4x4 dawno będzie w przodzie Poza tym gdzie suchy i równy asfalt na drogach...poza tym 1.8 też może być chipowane...
                                    rs czy cupra to takie ściganty z natury trochę, wizualnie tym bardziej jednak....jakby nie patrzeć
                                    na odjazd z rolki i równocześnie "ekonomiczną"/dynamiczną trasę (jak ktoś głównie tam lata) to jednak wolałbym jakiegoś diesla 3.0 w o klasę wyższym opakowaniu. Bo chyba na trasy nie kupuje się turbobenzyn od 2.0 w górę, chcąc zachować dynamiczno-ekonomiczną jazdę
                                    dlatego co do OIII jak ma być powyżej 200 ps w aucie tego typu, to tylko 4x4. Ja bym szedł w cuprę 4x4 albo 1.8 4x4 faktycznie (jak auto ma być nowe i nie kosmicznie drogie)
                                    Ostatnio edytowany przez sew1981; [ARG:4 UNDEFINED].

                                    Komentarz


                                    • #43
                                      czytam i oczy przecieram
                                      trochę tu nie zaglądałem, ale fajnie cywilem objechać RS-kę

                                      PS moja jest do sprzedania
                                      O3 combi 1.8TSI 245Hp 4x4 DSG
                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...258496#1258496

                                      Komentarz


                                      • #44
                                        zamówilem juz nowa O3 rs

                                        Komentarz

                                        Pracuję...
                                        X