dokladniej to wleci na 70 % rs 230 limuzyna z dsg Dokladniej kolor szary steel Alarm bez kessy Pelne kolo zapasowe Podgrzewane fotele przod Blind spot Pakiet challenge Pakiet przegladow na 4 lata Podgrzewane dysze spryskiwaczy
rs 230 vs 1.8 tsi 180 km
Zwiń
X
-
ale wątek jest o Octavii RS.. chyba. Szpera i koła 19” to chyba nie w zakresie zainteresowań autora wątku.Zamieszczone przez Clipnowy CTR (ten 320KM) na suchym idzie jak zły, jak widać dobry zawias + szpera + gumy 245 robią robotę.
Na jedynce wiadomo delikatnie ale od dwójki na idealnie równym asfalcie można już iść pełnym ogniem.
Na marginesie powiem Wam, że najlepszą trakcję od 0 to miałem na nowych zimowkach (Nokian WR D4) przy dodatnich temperaturach.
Pod koniec sezonu już nie było tak pięknie ( zużycie w około 60%)
Komentarz
-
-
1.8 tsi 4x4 to co by nie mówić "cywil" z napędem na 4 koła i dobrą mocą.
ale od zwykłej octavii nie różni się w zasadzie niczym. ot taka sama jak każda inna.
rs to zupełnie inne auto, może buda stylistycznie taka sama poza kilkoma dodatkami ale już środek, zawieszenie, skrzynia, heble i podzespoły zupełnie inne.
dla mnie największym problemem rs'a jest brak 4x4. gdyby można było wybrać taką opcję myślę, że chętnych znalazłoby się o wiele więcej niż na ośkę.
i teraz zasadnicze pytanie czy chcesz rs'a czy chcesz "zwykłą" octavię, w której każda zmiana mocy w górę oznaczała będzie pójście i tak w stronę rs'a.
Co z tego, że dasz chip tuning jak hamulce tego nie dźwigną, jak zawias będzie pływał.
Jest wiele za ale i wiele przeciw, jeśli jesteś zwolennikiem miękkiego zawieszenia to już rs na seryjnym będzie za twardy.
nie wszystkie części pasują od cywila.
ale też i cena jest niekiedy odpowiednio wyższa ale idzie trafić fury bardzo dobrze wyposażone bo zazwyczaj rs w środku miał trochę więcej bajerów.
Niestety podstawowy, problemem będzie znalezienie dobrej sztuki.Była O2 RS 190 km / 436 Nm
Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm
Komentarz
-
-
I co by nie było i ile by nie było i tak trafi się "kozak" z furą o wiele szybszą.
Pytanie czy faktycznie ktoś jeszcze lubi zlać furę słabszą ze świateł?
Bo przecież wesoło jest jak "leje" się furę słabszą bo bycie tym słabszym przyjemne już nie jest.
I jeśli już iść w te stronę chyba zdecydował bym się na Cupre, jednak. Albo Golfa R.
RS niestety należy do aut, które ciut groźniej wyglądają ale do ich "konkurentów" z tego segmentu, które również są "usporotowione" jednak trochę brakuje.
Nie tyle co stylistycznie ale mocowo. Serie Cupry czy R'ki są o wiele mocniejsze.
A wygląd Rs'a kusi, żeby ktoś stojący obok "sprawdził możliwości".
Umówmy się, że większość seatów FR będzie chciała sprawdzić, który lepiej i szybciej wyrwie ze świateł
Była O2 RS 190 km / 436 Nm
Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm
Komentarz
-
-
O czym doskonale wie szefostwo VAG, jednak Niemcy uber alles, a Pepiki musza znac swe miejsce w szeregu. Powtarzam, na rske 245 z 4x4 bym sie nawet zapozyczyl... :PZamieszczone przez oolsztyniak Zobacz wpisgdyby można było wybrać taką opcję myślę, że chętnych znalazłoby się o wiele więcej niż na ośkę.
i tera
Komentarz
-
-
ja bym szedł w cupre st 4x4 (masz walory rski, może ciut mniejszy, ale w kombi tragedii nie będzie) - no i masz 4x4 oraz już na wyjściu jeszcze większą moc.
nawet nie wiedziałem, że są cupry ośki, teraz się przekonałem przeglądając oferty....bezsens jeszcze większy niż w Rs, 300 kucy i ośka.....
Komentarz
-
-
Ok może schodzi ale przy prędkości do 120.Zamieszczone przez Wronek1te nowe tsi nie pala wcale duzo
widziałem wyniki jak rski na trasie schodza ponizej 8 litrow , w miescie pewnie w 10mozna sie zmieścić . Ja auta nie oszczedzam a mam poniżej 11litrów spalanie 95%miasto.
trochę więcej dynamiki i jazda ciut powyżej dozwolonej prędkości i 10-11 pojawi się bez problemu
jadąc w miarę dynamicznie mój rs raczej nie schodzi poniżej 7
deptając 9 to norma po trasieByła O2 RS 190 km / 436 Nm
Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm
Komentarz
-
-
Odjedzie na starcie ale na suchym i równym asfalcie taki RS zrobiony na 320 KM od 3 biegu odjedzie z łatwością 230 KM 1.8 4x4 a im wyższa prędkość tym różnica większa. Zresztą chyba nie kupuje się takiego auta aby ścigać się spod świateł tylko by był konkretny odjazd przy wyższych prędkościach.Zamieszczone przez mktr1 Zobacz wpis
Proszę Cię!
Czy będzie 230 czy 300+KM to od 0-100 i tak będziesz stał w miejscu, a w tym czasie 1.8 4x4 Ci odjedzie.
Ośka 300+ sprawdza się 100-200km/h.
Komentarz
-
-
tomek, ale do 3 biegu 4x4 dawno będzie w przodzie
Poza tym gdzie suchy i równy asfalt na drogach...poza tym 1.8 też może być chipowane...
rs czy cupra to takie ściganty z natury trochę, wizualnie tym bardziej jednak....jakby nie patrzeć
na odjazd z rolki i równocześnie "ekonomiczną"/dynamiczną trasę (jak ktoś głównie tam lata) to jednak wolałbym jakiegoś diesla 3.0 w o klasę wyższym opakowaniu. Bo chyba na trasy nie kupuje się turbobenzyn od 2.0 w górę, chcąc zachować dynamiczno-ekonomiczną jazdę
dlatego co do OIII jak ma być powyżej 200 ps w aucie tego typu, to tylko 4x4. Ja bym szedł w cuprę 4x4 albo 1.8 4x4 faktycznie (jak auto ma być nowe i nie kosmicznie drogie)Ostatnio edytowany przez sew1981; 6296.
Komentarz
-
-
czytam i oczy przecieram
trochę tu nie zaglądałem, ale fajnie cywilem objechać RS-kę
PS moja jest do sprzedania
O3 combi 1.8TSI 245Hp 4x4 DSG
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...258496#1258496
Komentarz
-
Komentarz