dokladniej to wleci na 70 % rs 230 limuzyna z dsg Dokladniej kolor szary steel Alarm bez kessy Pelne kolo zapasowe Podgrzewane fotele przod Blind spot Pakiet challenge Pakiet przegladow na 4 lata Podgrzewane dysze spryskiwaczy
rs 230 vs 1.8 tsi 180 km
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez Clipnowy CTR (ten 320KM) na suchym idzie jak zły, jak widać dobry zawias + szpera + gumy 245 robią robotę.
Na jedynce wiadomo delikatnie ale od dwójki na idealnie równym asfalcie można już iść pełnym ogniem.
Na marginesie powiem Wam, że najlepszą trakcję od 0 to miałem na nowych zimowkach (Nokian WR D4) przy dodatnich temperaturach.
Pod koniec sezonu już nie było tak pięknie ( zużycie w około 60%)
Komentarz
-
-
1.8 tsi 4x4 to co by nie mówić "cywil" z napędem na 4 koła i dobrą mocą.
ale od zwykłej octavii nie różni się w zasadzie niczym. ot taka sama jak każda inna.
rs to zupełnie inne auto, może buda stylistycznie taka sama poza kilkoma dodatkami ale już środek, zawieszenie, skrzynia, heble i podzespoły zupełnie inne.
dla mnie największym problemem rs'a jest brak 4x4. gdyby można było wybrać taką opcję myślę, że chętnych znalazłoby się o wiele więcej niż na ośkę.
i teraz zasadnicze pytanie czy chcesz rs'a czy chcesz "zwykłą" octavię, w której każda zmiana mocy w górę oznaczała będzie pójście i tak w stronę rs'a.
Co z tego, że dasz chip tuning jak hamulce tego nie dźwigną, jak zawias będzie pływał.
Jest wiele za ale i wiele przeciw, jeśli jesteś zwolennikiem miękkiego zawieszenia to już rs na seryjnym będzie za twardy.
nie wszystkie części pasują od cywila.
ale też i cena jest niekiedy odpowiednio wyższa ale idzie trafić fury bardzo dobrze wyposażone bo zazwyczaj rs w środku miał trochę więcej bajerów.
Niestety podstawowy, problemem będzie znalezienie dobrej sztuki.Była O2 RS 190 km / 436 Nm
Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm
Komentarz
-
-
I co by nie było i ile by nie było i tak trafi się "kozak" z furą o wiele szybszą.
Pytanie czy faktycznie ktoś jeszcze lubi zlać furę słabszą ze świateł?
Bo przecież wesoło jest jak "leje" się furę słabszą bo bycie tym słabszym przyjemne już nie jest.
I jeśli już iść w te stronę chyba zdecydował bym się na Cupre, jednak. Albo Golfa R.
RS niestety należy do aut, które ciut groźniej wyglądają ale do ich "konkurentów" z tego segmentu, które również są "usporotowione" jednak trochę brakuje.
Nie tyle co stylistycznie ale mocowo. Serie Cupry czy R'ki są o wiele mocniejsze.
A wygląd Rs'a kusi, żeby ktoś stojący obok "sprawdził możliwości".
Umówmy się, że większość seatów FR będzie chciała sprawdzić, który lepiej i szybciej wyrwie ze światełByła O2 RS 190 km / 436 Nm
Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez oolsztyniak Zobacz wpisgdyby można było wybrać taką opcję myślę, że chętnych znalazłoby się o wiele więcej niż na ośkę.
i tera
Komentarz
-
-
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Wronek1te nowe tsi nie pala wcale duzo widziałem wyniki jak rski na trasie schodza ponizej 8 litrow , w miescie pewnie w 10mozna sie zmieścić . Ja auta nie oszczedzam a mam poniżej 11litrów spalanie 95%miasto.
trochę więcej dynamiki i jazda ciut powyżej dozwolonej prędkości i 10-11 pojawi się bez problemu
jadąc w miarę dynamicznie mój rs raczej nie schodzi poniżej 7
deptając 9 to norma po trasieByła O2 RS 190 km / 436 Nm
Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mktr1 Zobacz wpis
Proszę Cię!
Czy będzie 230 czy 300+KM to od 0-100 i tak będziesz stał w miejscu, a w tym czasie 1.8 4x4 Ci odjedzie.
Ośka 300+ sprawdza się 100-200km/h.
Komentarz
-
-
tomek, ale do 3 biegu 4x4 dawno będzie w przodzie Poza tym gdzie suchy i równy asfalt na drogach...poza tym 1.8 też może być chipowane...
rs czy cupra to takie ściganty z natury trochę, wizualnie tym bardziej jednak....jakby nie patrzeć
na odjazd z rolki i równocześnie "ekonomiczną"/dynamiczną trasę (jak ktoś głównie tam lata) to jednak wolałbym jakiegoś diesla 3.0 w o klasę wyższym opakowaniu. Bo chyba na trasy nie kupuje się turbobenzyn od 2.0 w górę, chcąc zachować dynamiczno-ekonomiczną jazdę
dlatego co do OIII jak ma być powyżej 200 ps w aucie tego typu, to tylko 4x4. Ja bym szedł w cuprę 4x4 albo 1.8 4x4 faktycznie (jak auto ma być nowe i nie kosmicznie drogie)Ostatnio edytowany przez sew1981; 6296.
Komentarz
-
-
czytam i oczy przecieram
trochę tu nie zaglądałem, ale fajnie cywilem objechać RS-kę
PS moja jest do sprzedaniaO3 combi 1.8TSI 245Hp 4x4 DSG
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...258496#1258496
Komentarz
-
Komentarz