Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Obniżenie zawieszenie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Obniżenie zawieszenie

    misiek^wro, ok chwilowo wytlumaczony

  • #2
    Obniżenie zawieszenie

    Są już dostępne sprężyny obniżające octę o 40mm:

    H&R zawieszenia sportowe , sprężyny obniżające , amortyzatory , zawieszenia gwintowane , dystanse - Powered by BST
    superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

    poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

    Komentarz


    • #3
      Dzisiaj ogladalem porownanie na tvn turbo O2FL z O3.
      Zawieszenie w O3 to jakies nieporozumienie chyba. Nie dosc, ze w zakrecie przy 70km/h wypadal to jeszcze slalomu nie ukonczyla nawet.

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez octaviars1
        Dzisiaj ogladalem porownanie na tvn turbo O2FL z O3.
        Zawieszenie w O3 to jakies nieporozumienie chyba. Nie dosc, ze w zakrecie przy 70km/h wypadal to jeszcze slalomu nie ukonczyla nawet.
        Po belce skrętnej cudów nie się co spodziewać, na szczęście tylko słabsze wersje silnikowe będą miały belkę
        superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

        poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

        Komentarz


        • #5
          piramida, proszę nie bluźnij... W przypadku O3 to tylko najmocniejsze wersje silnikowe i 4x4 będą miały zawias wielowachaczowy z tyłu. Na tą chwilę to tylko jeden ma, 1.8TSI.
          Black Pearl, Elegance & RS LOOK
          @ by Tune-up Gdańsk
          TDI VP++ i jeszcze rośnie
          Antek

          Komentarz


          • #6
            Tony065, przecież dla piramida wszystko poniżej 160KM to słabsze wersje silnikowe :wink:
            Pozdrawiam,
            Grzesiek


            Była: O2@MY07@BXE / O2FL@MY10@BXE
            Jest: O3@MY13@CHPA / B7@MY12@CFFB


            Bartek "Dedon" 05.06.1988 - 07.08.2011[*]

            Komentarz


            • #7
              :-) tylko "słabsze" jakieś 90 % sprzedaży

              Komentarz


              • #8
                Panowie chyba nie myslicie że przy zmianie auta na inne zasiądę za sterami 100konnej bryki? Przecież to jest nie zdrowe psychicznie :lol: tak więc jak napisał Deo wszystko co ma mniej niż 160koni to są wersje słabsze w moim mniemaniu tak więc belka skrętna mi nie groźna :szeroki_usmiech
                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                Komentarz


                • #9
                  Panowie, a jakby obniżyć na tych sprężynach to jakie najlepsze ET (dla 17 cali) powinno być aby nie rysować nadkoli?

                  Komentarz


                  • #10
                    Ja zamówiłem ORI, sportowe zawiasy, ale tam obnizenie to jedyne 15mm do serii.
                    Jest- O3 2.0 TDI Elegance- nabity w belke...
                    Była- O2 FL 1.6 TDI CR SERIA
                    Była- O2 1.9 TDI PD BXE MOD

                    Komentarz


                    • #11
                      fajne jest to w nowej skodzie
                      amayzing : znaczy belka skrętna - chyba lepszy by był resor :-)

                      auto jest fajne jedzie jak driftowóz :-)

                      PS jaki koszt sprężyn HR ?
                      Jest: O3 2.0 TDI - amayzing znaczy belka skrętna !!!!!! szkoda, że nie resory ...

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez filips
                        PS jaki koszt sprężyn HR ?
                        jakieś 800pln na lekko
                        kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                        SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                        Komentarz


                        • #13
                          odgrzeję trochę temat.
                          szukam sprężyn obniżających do mojego RS z silnikiem 2,0 tsi na stronie H&R są dwa takie same rodzaje sprężyn niezależnie od silnika:
                          ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl
                          podział wynika tylko z obciążenia osi przedniej.

                          Na stronie Eibach też jest podział na dwa rodzaje sprężyn:
                          ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl
                          ale tutaj nie nie występuje silnik 2,0 tsi.

                          Teraz moje pytanie czy amortyzator w 1,8 tsi i np w 2,0 tdi są takie same jak w 2,0 tsi?
                          Drugie pytanie, jaki jest nacisk na oś przednią w RS 2,0 tsi i jaki jest w 1,8 tsi oraz w 2,0 tdi?
                          Jeśli amortyzatory w 1,8tsi i 2,0tsi są takie same to czy można by założyć sprężyny od eibacha z nr E10-15-021-04-22?

                          Komentarz


                          • #14
                            ojciec_, dowiadywales sie w aso czy zmiana sprezyn nie wplywa na gwarancje?
                            Tez nosze sie z zamiarem obnizenia autka
                            Black magic

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez ojciec_
                              Drugie pytanie, jaki jest nacisk na oś przednią w RS 2,0 tsi i jaki jest w 1,8 tsi oraz w 2,0 tdi?
                              przecież masz inf na naklejce na lewym słupku b



                              Zamieszczone przez ojciec_
                              Jeśli amortyzatory w 1,8tsi i 2,0tsi są takie same to czy można by założyć sprężyny od eibacha z nr E10-15-021-04-22?
                              tak
                              kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                              SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez LUKI
                                Zamieszczone przez ojciec_
                                Drugie pytanie, jaki jest nacisk na oś przednią w RS 2,0 tsi i jaki jest w 1,8 tsi oraz w 2,0 tdi?
                                przecież masz inf na naklejce na lewym
                                U mnie jest tak (na prawym slupku )
                                1830kg
                                3430kg
                                1 - 940kg
                                2 - 930kg
                                Black magic

                                Komentarz


                                • #17
                                  Co do gwarancji to pytałem i sprawa wygląda tak, że tracimy gwarancję na amortyzatory i inne elementy zawieszenia.
                                  Dane z naklejki przeczytam później i dam znać co tam piszą.

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    H&R, 19", silnik 1.4
                                    Calkiem zacnie to wyglada 8)
                                    Black magic

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez greg505
                                      H&R, 19", silnik 1.4
                                      Calkiem zacnie to wyglada 8)
                                      Obrazek
                                      I jak ktoś mi powie, że na tym setupie (H&R i 19`ka) da się jeździć to mówię, że jest chory.

                                      Przerobiłem kilka takich modów w samochodach segmentu C i D i była to masakra. Oczywiście do samochodu na "niedzielny lans" jest ok, ale na co dzień .... masakra. Już OIII RS na 17`kach jest dość sztywny, ciekawe co na letnich 18`kach będzie

                                      Dodatkowo H&R to chyba najtwardsze springi z markowych jak się na takich kulnąłem na Mazowsze i z powrotem z żoną koło 18cali, to żona mi powiedziała, że następnym razem woli jechać autobusem
                                      "Seks: Śniadanie mistrzów" - James Hunt

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez greg505
                                        H&R, 19", silnik 1.4
                                        Calkiem zacnie to wyglada 8)
                                        Obrazek
                                        No tak tylko kurde nie na nasze cudowne, równe drogi bo plomby z zębów powypadają
                                        Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE Biel Candy + Amazing + Chrom + Dynamic + Canton + Amundsen + Sunset + PA 2.0 + Drive Setup + Pakiet Skórzany (3 ramienna kiera)
                                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=72190

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zamieszczone przez greg505
                                          H&R, 19", silnik 1.4
                                          Calkiem zacnie to wyglada 8)
                                          Obrazek
                                          Prawie jak nie Skoda.

                                          Szkoda ze nie widac tej smiesznej tarczy hamulcowej z tylu :twisted:
                                          Spritmonitor.de

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Umnie na słupku pisze
                                            1892 kg
                                            3492 kg
                                            1-980 kg
                                            2-930 kg

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              1 - to nacisk na przednia os?
                                              2 - na tylna?
                                              Black magic

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                greg505, nie wiem, ale wydaje mi się ze tak Może ktoś kto ma wiedzę w tym temacie się wypowie.

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Zamieszczone przez Bogol
                                                  Ja zamówiłem ORI, sportowe zawiasy, ale tam obnizenie to jedyne 15mm do serii.
                                                  Ja tez właśnie zamówiłem oct wraz ze sportowym zawieszeniem i ori felga 17", zastanawiam sie czy nie założyć odrazu 18" ale boje sie ze będzie bardzo sztywno a niestety przebiegi moje roczne ok 80kkm mogą mnie szybko zniechęcić do 18"

                                                  Może ma ktoś porównanie jak z komfortem pomiędzy 17 a 18" na sportowym zawieszeniu?

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X