misiek^wro, ok chwilowo wytlumaczony
Obniżenie zawieszenie
Zwiń
X
-
Obniżenie zawieszenie
Są już dostępne sprężyny obniżające octę o 40mm:
superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
-
-
Zamieszczone przez octaviars1Dzisiaj ogladalem porownanie na tvn turbo O2FL z O3.
Zawieszenie w O3 to jakies nieporozumienie chyba. Nie dosc, ze w zakrecie przy 70km/h wypadal to jeszcze slalomu nie ukonczyla nawet.superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Panowie chyba nie myslicie że przy zmianie auta na inne zasiądę za sterami 100konnej bryki? Przecież to jest nie zdrowe psychicznie :lol: tak więc jak napisał Deo wszystko co ma mniej niż 160koni to są wersje słabsze w moim mniemaniu tak więc belka skrętna mi nie groźna :szeroki_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez filipsPS jaki koszt sprężyn HR ?kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Gość
odgrzeję trochę temat.
szukam sprężyn obniżających do mojego RS z silnikiem 2,0 tsi na stronie H&R są dwa takie same rodzaje sprężyn niezależnie od silnika:
podział wynika tylko z obciążenia osi przedniej.
Na stronie Eibach też jest podział na dwa rodzaje sprężyn:
ale tutaj nie nie występuje silnik 2,0 tsi.
Teraz moje pytanie czy amortyzator w 1,8 tsi i np w 2,0 tdi są takie same jak w 2,0 tsi?
Drugie pytanie, jaki jest nacisk na oś przednią w RS 2,0 tsi i jaki jest w 1,8 tsi oraz w 2,0 tdi?
Jeśli amortyzatory w 1,8tsi i 2,0tsi są takie same to czy można by założyć sprężyny od eibacha z nr E10-15-021-04-22?
Komentarz
-
Zamieszczone przez ojciec_Drugie pytanie, jaki jest nacisk na oś przednią w RS 2,0 tsi i jaki jest w 1,8 tsi oraz w 2,0 tdi?
Zamieszczone przez ojciec_Jeśli amortyzatory w 1,8tsi i 2,0tsi są takie same to czy można by założyć sprężyny od eibacha z nr E10-15-021-04-22?kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Gość
Co do gwarancji to pytałem i sprawa wygląda tak, że tracimy gwarancję na amortyzatory i inne elementy zawieszenia.
Dane z naklejki przeczytam później i dam znać co tam piszą.
Komentarz
-
Zamieszczone przez greg505
Przerobiłem kilka takich modów w samochodach segmentu C i D i była to masakra. Oczywiście do samochodu na "niedzielny lans" jest ok, ale na co dzień .... masakra. Już OIII RS na 17`kach jest dość sztywny, ciekawe co na letnich 18`kach będzie
Dodatkowo H&R to chyba najtwardsze springi z markowych jak się na takich kulnąłem na Mazowsze i z powrotem z żoną koło 18cali, to żona mi powiedziała, że następnym razem woli jechać autobusem"Seks: Śniadanie mistrzów" - James Hunt
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez greg505Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE Biel Candy + Amazing + Chrom + Dynamic + Canton + Amundsen + Sunset + PA 2.0 + Drive Setup + Pakiet Skórzany (3 ramienna kiera)
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=72190
Komentarz
-
-
Gość
-
Gość
Komentarz
-
Zamieszczone przez BogolJa zamówiłem ORI, sportowe zawiasy, ale tam obnizenie to jedyne 15mm do serii.
Może ma ktoś porównanie jak z komfortem pomiędzy 17 a 18" na sportowym zawieszeniu?
Komentarz
-
Komentarz