Dzisiaj ogladalem porownanie na tvn turbo O2FL z O3.
Zawieszenie w O3 to jakies nieporozumienie chyba. Nie dosc, ze w zakrecie przy 70km/h wypadal to jeszcze slalomu nie ukonczyla nawet.
Dzisiaj ogladalem porownanie na tvn turbo O2FL z O3.
Zawieszenie w O3 to jakies nieporozumienie chyba. Nie dosc, ze w zakrecie przy 70km/h wypadal to jeszcze slalomu nie ukonczyla nawet.
Po belce skrętnej cudów nie się co spodziewać, na szczęście tylko słabsze wersje silnikowe będą miały belkę
piramida, proszę nie bluźnij... W przypadku O3 to tylko najmocniejsze wersje silnikowe i 4x4 będą miały zawias wielowachaczowy z tyłu. Na tą chwilę to tylko jeden ma, 1.8TSI.
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Panowie chyba nie myslicie że przy zmianie auta na inne zasiądę za sterami 100konnej bryki? Przecież to jest nie zdrowe psychicznie :lol: tak więc jak napisał Deo wszystko co ma mniej niż 160koni to są wersje słabsze w moim mniemaniu tak więc belka skrętna mi nie groźna :szeroki_usmiech
odgrzeję trochę temat.
szukam sprężyn obniżających do mojego RS z silnikiem 2,0 tsi na stronie H&R są dwa takie same rodzaje sprężyn niezależnie od silnika:
podział wynika tylko z obciążenia osi przedniej.
Na stronie Eibach też jest podział na dwa rodzaje sprężyn:
ale tutaj nie nie występuje silnik 2,0 tsi.
Teraz moje pytanie czy amortyzator w 1,8 tsi i np w 2,0 tdi są takie same jak w 2,0 tsi?
Drugie pytanie, jaki jest nacisk na oś przednią w RS 2,0 tsi i jaki jest w 1,8 tsi oraz w 2,0 tdi?
Jeśli amortyzatory w 1,8tsi i 2,0tsi są takie same to czy można by założyć sprężyny od eibacha z nr E10-15-021-04-22?
Co do gwarancji to pytałem i sprawa wygląda tak, że tracimy gwarancję na amortyzatory i inne elementy zawieszenia.
Dane z naklejki przeczytam później i dam znać co tam piszą.
H&R, 19", silnik 1.4
Calkiem zacnie to wyglada 8) Obrazek
I jak ktoś mi powie, że na tym setupie (H&R i 19`ka) da się jeździć to mówię, że jest chory.
Przerobiłem kilka takich modów w samochodach segmentu C i D i była to masakra. Oczywiście do samochodu na "niedzielny lans" jest ok, ale na co dzień .... masakra. Już OIII RS na 17`kach jest dość sztywny, ciekawe co na letnich 18`kach będzie
Dodatkowo H&R to chyba najtwardsze springi z markowych jak się na takich kulnąłem na Mazowsze i z powrotem z żoną koło 18cali, to żona mi powiedziała, że następnym razem woli jechać autobusem
Ja zamówiłem ORI, sportowe zawiasy, ale tam obnizenie to jedyne 15mm do serii.
Ja tez właśnie zamówiłem oct wraz ze sportowym zawieszeniem i ori felga 17", zastanawiam sie czy nie założyć odrazu 18" ale boje sie ze będzie bardzo sztywno a niestety przebiegi moje roczne ok 80kkm mogą mnie szybko zniechęcić do 18"
Może ma ktoś porównanie jak z komfortem pomiędzy 17 a 18" na sportowym zawieszeniu?
Komentarz