Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Obniżenie zawieszenie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #51
    -30 to już będzie miło dla oka no i dla jazdy :!:

    a jeśli chodzi o montaż sprężyn to wszystko zależy od Twojego ASO czy będą się przypierdalać

    btw
    nie ma sensu pchać 18 do seryjnego zawieszenia
    kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

    SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

    Komentarz


    • #52
      Tak też właśnie myślałem, że 18ki tylko optycznie mogą pogorszyć sprawę, choć same felgi na pewno ładniej by się prezentowały Myślę, że po obniżeniu auta, jakbym nawet pojechał do ASO (odpukać) z usterką nie związaną z zawieszeniem to chyba nawet nikt by uwagi na to nie zwrócił, choć wiem z doświadczenia, że jeśli serwisant chce się doczepić to zawsze coś znajdzie Sam pracowałem przez wiele lat w autoryzowanym serwisie choć nie związanym z moto.

      Komentarz


      • #53

        -40 h&r
        Black magic

        Komentarz


        • #54
          Na holenderskim forum ludzie nasmarowali 85 stronek o obniżeniu O3, na Eibach'u całkiem ładnie się prezentuje i chyba się sam skuszę na tego moda.

          Octavia 3 Eibach

          Komentarz


          • #55
            Trancer, przejrzałeś te 85 stron? Jeśli tak to czy ktoś obniżył tam RS 2.0 tsi ? Bo oficjalnie w katalogu eibacha nie ma do tego silnika sprężyn.

            Komentarz


            • #56
              Wg niemieckiego katalogu Eibach'a numer dla 2.0 TSI RS to E10-79-010-02-22. Sprawdź jeszcze jakie masz obciążenie osi na tabliczce i porównaj.

              Przód 1070 kg, tył 1030 kg

              Komentarz


              • #57
                Zamieszczone przez greg505
                Obrazek
                -40 h&r
                już myślałem, że to Twoja :!:
                kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                Komentarz


                • #58
                  Trancer,
                  Umnie na słupku pisze
                  1892 kg
                  3492 kg
                  1-980 kg - to jest nacisk na oś przednią ?
                  2-930 kg - to jest nacisk na oś tylną ?

                  Tak więc ten zestaw E10-79-010-02-22 chyba nie podejdzie prawda ?


                  Dzwoniłem w tej chwili do eibach polska i mają mi się dowiedzieć w jakiej cenie mogli by mieć te sprężyny.
                  Zapytałem też o co chodzi z tymi obciążeniami osi przedniej, tak więc jeśli producent podaje
                  Zamieszczone przez Trancer
                  Przód 1070 kg, tył 1030 kg
                  a nasz samochód ma mniejszy nacisk na oś to i tak obniży się o tyle co mówi producent. Dopiero po przekroczeniu tych wartości samochód obniży się bardziej. Czy tak faktycznie jest ?

                  [ Dodano: Pon 28 Kwi, 14 14:04 ]
                  info od eibach.pl

                  Numer E10-79-010-02-22 jest właściwy dla auta, które Pan posiada. Komplet ten obniży oś przednią o 20mm a tylną o 10mm. Cena za ten zestaw to 829zł brutto.

                  Dla jasności posiadam O3 RS 2.0 TSI liftbeck z 2014r.

                  Jestem też po rozmowie s aso odnośnie gwarancji, więc po wymianie sprężyn stracimy gwarancję tylko na zawieszenie, czyli jakieś wahacze, stabilizatory i inne elementy.
                  Cała pozostała gwarancja czyli na silniki, elektronikę, wnętrze itd pozostaje bez zmian.
                  Cena za wymianę 4 sprężyn + zbieżność to koszt ok 800/850zł.
                  Oczywiście możemy to zrobić gdzie indziej bo przecież i tak nie mamy już gwarancji na zawieszenie a z tego co się już orientowałem to w nie autoryzowanym serwisie taka usługa to mniej więcej połowa ceny w aso...

                  Komentarz


                  • #59
                    ojciec_ wszystko się zgadza, obniżenie podają do odpowiedniej masy pojazdu. Jeżeli chcesz więcej to zostaje tylko H&R.

                    850 zeta w ASO?? - chyba ich poje..ło za max 2/3h roboty :evil:, u Ciebie jest może trochę pracochłonna bo masz wielowahacz ale bez przesady.

                    Komentarz


                    • #60
                      Zamieszczone przez ojciec_
                      Jestem też po rozmowie s aso odnośnie gwarancji, więc po wymianie sprężyn stracimy gwarancję tylko na zawieszenie, czyli jakieś wahacze, stabilizatory i inne elementy.
                      Na ktore i tak nie ma gwarancji, bo sa to czesci ekspolatacyjne
                      Black magic

                      Komentarz


                      • #61
                        Dokładnie z cena oszaleli...dzwoniłem do serwisu gdzie serwisowałem leona i za wymianę 4 sprężyn + geometria chcą 400zl. Wiec jak aso zejdzie z ceny do powiedzmy 600zl to zrobię to u nich żeby mieć to w książce. Co o tym sądzicie?
                        Co do h&r to niechce - 40 raz amorki dużo szybciej poleca dwa 6 lat jeździłem w leonie na gwincie ustawionym na ok - 55/60 tym razem chciałbym juz cos bardziej komfortowego :-) po za tym o3 ma dość duży rozstaw osi a wjazd do domu mam dość strony i boję się że będę charatał podłoga...

                        Komentarz


                        • #62
                          Ja nie będę się spinał z ich gwarancją, sam sobie springi wymienię, a z doświadczenie wiem, że w przeciągu dwóch lat i powiedzmy tych 40k km raczej w zawieszeniu nic nie padnie. Po za tym końcówki, sworznie i np tuleje wahaczy to są groszowe sprawy.

                          Jest jeszcze druga sprawa czyli poprawienie odsadzenia, bo przynajmniej na ori feldze jest kiepsko, tutaj przykład:
                          Bez dystansu


                          Z dystansem



                          Tutaj coś dla kolegi z RS'em:

                          Komentarz


                          • #63
                            Wiesz jakie tam dystanse wsadzili i ile mm?
                            Black magic

                            Komentarz


                            • #64
                              Eibach Pro-Spacer 20mm na stronę, chociaż ja bym dawał max 15mm.

                              Komentarz


                              • #65
                                Rs tdi na eibachach
                                Przed i po
                                ]"]Photo Storage

                                Niezle wyglada :diabelski_usmiech
                                Black magic

                                Komentarz


                                • #66
                                  Jak już piszemy o dystansach to ja się wypowiem bo dość dużo tego przerobiłem przy leonie
                                  Może ameryki nie odkryłem ale sam sobie wykombinowałem prosty sposób na zmierzenie ile faktycznie mamy miejsca na dystans.
                                  Przykładamy do koła prosty np. kijek tak aby opierał się on na najbardziej wystających elementach koła zazwyczaj jest to opona.
                                  ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl
                                  Następnie przykładamy metr i widzimy dokładnie ile mamy mm do rantu, w przypadku o3 na ori 18" felgach z przodu wygląda to tak :
                                  ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl
                                  Jak widać do zewnętrznej części błotnika jest +/- 15 mm osobiście jak będę zamawiał dystans to będę celował w 10mm
                                  Z tyłu jest więcej miejsca :
                                  ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl
                                  jak widać do zewnętrznej cześći +/- 30mm więc ja chyba zakładać będę dystans 25mm

                                  Komentarz


                                  • #67
                                    a nie powinno sie zakladac takich samych dystansow z przodu i z tylu? zeby zachowac fabryczne proporcje rozstawu kol?
                                    Black magic

                                    Komentarz


                                    • #68
                                      Szczerze nie wiem, zazwyczaj miałem co innego z tyłu i co innego z przodu. Auto zachowywało się pewnie na drodze. Jesli faktycznie jest tak ze przód i tył mają być takie same niech to ktoś potwierdzi.

                                      Komentarz


                                      • #69
                                        Zamieszczone przez ojciec_
                                        Szczerze nie wiem, zazwyczaj miałem co innego z tyłu i co innego z przodu. Auto zachowywało się pewnie na drodze. Jesli faktycznie jest tak ze przód i tył mają być takie same niech to ktoś potwierdzi.
                                        spokojnie, mogą być różne - nigdy nie widziałem żeby ktoś miał z tego powodu problem, ja zresztą też miałem różne przód/tył i było ok.
                                        Jeśli pomogłem - kliknij "pomógł" ! Pozdrawiam

                                        Komentarz


                                        • #70
                                          Jak na razie brak sprężyn Eibach'a do 1.4TSI w PL, dojadą za 3 tygodnie. Tak więc jak zamontuje to wrzucę fotki przed/po.

                                          Komentarz


                                          • #71
                                            Ja po majówce chce zamówić do rs na chwile obecną termin oczekiwania 5 dni roboczych.

                                            Komentarz


                                            • #72
                                              Ja również po majówce mam chęć zamówić springi do Octy3 1.4 TSI. Czy ktoś już zamawiał konjretny model Eibach'a do wersji kombi 1.4 TSI Octavii 3, bo na str Eibach'a nie ma takiej wersji, a na maila nikt przez 7 dni mi nie odpowiedzial

                                              Komentarz


                                              • #73
                                                Dodi, zamów springi h&r zamiast eibacha, dużo przyjemniej jeździ się na progresywnej sprezynie
                                                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                                Komentarz


                                                • #74
                                                  Zamieszczone przez Dodi
                                                  Ja również pocmajówce mam chęć zamówić springi do Octy3 1.4 TSI.czna ktoś konjretny model Eibach'a do wersji kombi bo na str Eibach'a nie ma takiej wersji, a na maila nikt przez 7 dni mi nie odpowiedzial
                                                  Ze katalogu online na stronie niemieckiej wynika, że potrzebujesz: E10-79-010-03-22

                                                  Zadzwoń pod numer z Oficjalny dystrybutor Eibach w Polsce - sprężyny samochodowe i dokładnie się dowiesz.

                                                  Komentarz


                                                  • #75
                                                    Dziękuje za informacje, a jeśli chodzi o springi HR, to czy nie bedą one dużo twardsze? Takie słyszałem opinie...

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X