regulacja sily odbicia to zbedny gadzet czy przydatna opcja?
Obniżenie zawieszenie
Zwiń
X
-
anomal, ja szedłbym w KW StreetComfort
jak chcesz wieczorem puszczę na pw numer tel do głównego dystrybutora KW Polska
mam tam bardzo ogarniętego magikakliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
anomal, ja jeżdżę na
Koni Str.t / H&R
H&R - 40mm
i jestem bardzo content
btw
też długo czekałem na produkcjękliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez maro rsnie, niestety nie - ja się ciągle waham...
Zamieszczone przez LUKIalbo namo
KW to klasa sama w sobie ale cena jest dość wysoka.
Gwint Eibacha jest w o wiele bardziej przystępnej cenie i chyba najbardziej trafiony pod względem kryteriów cena/jakość/komfort.
Luki a te koni są krótsze od ORI ? Z tego co wiem to b12 są krótsze a b8 już nie.
Komentarz
-
-
Lukii, ja się nie boję 19", nawet na 20" bym pewnie nie narzekał - w bravo na 18" było - a w zasadzie nadal jest - dużo mniej komfortowo niż teraz w octavii (dlatego strasznie dziwią mnie narzekania na komfort na 18" w skodzie). De facto konfigurując auto miałem wybrane 19", ale za późno klepnąłem zamówienie i już nie były dostępne.
Tu jest raczej kwestia kasy i priorytetów - a żeby być w zgodzie z tematem, na liście priorytetów wyżej jest obniżenie, ale to na wiosnę 2016. Ale gdybym miał - jak Anomal - tylko jeden komplet felg i opony letnie już bez bieżnika to bym brał 19 bez wahania."k..., aleś pan tu bestię postawił"
Komentarz
-
-
maro rs bravo z 18 musi konkret wyglądać
Duża fela to jest to a komfort nie musi na tym ucierpiec.
Mam w garażu jedno auto na 20 cali i żona nim smiga po bułki i nie ma problemu.
Fele całe bez zadrapań - przeszła szkolenie z użytkowania
18 w Octavii już nie robią takiego wrażenia.
Zgadzam się jednak ze jak masz 18 to lepiej najpierw zawias dać a potem myśleć o większej feldze.
Luki na podanej przez Ciebie stronie nie widzę nigdzie zestawów do O3.
[ Dodano: Wto 22 Wrz, 15 20:25 ]
Ciekawy filmik.
Potwierdza tez ze sprezyny eibacha są progresywne.
Z tego co wiem to piramida sporo o tym wcześniej pisał.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez LukiiLuki a te koni są krótsze od ORI ?
Zamieszczone przez LukiiLuki na podanej przez Ciebie stronie nie widzę nigdzie zestawów do O3.
btw
z ciekawostek dropsa
zapytałem o gwint Koni do O2FL / O3 i podrzucili, że na zachodzie jest tendencja do odchodzenia od zawieszeń gwintowanychkliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Himenekto co teraz montują?kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
Komentarz