Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Obniżenie zawieszenie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Marian 2 szanuje Twoje zdanie o zawieszeniu i to że myślisz o jego podwyższeniu.
    Twój wybór i decyzja.
    Nazywając jednak obniżanie samochodu "wiejskim tuningiem" wykazujesz dużą niewiedzę na temat Tuningu i Twoje wypowiedzi będą działać na Twoją niekorzyść szczególnie w dziale w którym jest ten temat.
    Lukii

    Mój Brokuł

    Komentarz


    • Mówią wprost - zalatuje to typowym "Polaczkiem", bo coś "czego ja nie rozumiem i nie potrzebuję jest przecież głupie i tylko ja mam rację".

      Jeden obniża zawieszenie jak ja w kilku autach, drugi kupi sprzęt do ogrodu jak mój teść. Zarówno zawias jak i kosiarki nic nie dają, bo taki zwykłe w zupełności wystarczy...ale zarówno teść jak i ja ciężko na to pracujemy i możemy sobie na to pozwolić. Chwała nam za to - oboje dajemy zarabiać firmom.
      Biały działkowóz

      Komentarz


      • Marian 2, dobrze napisałeś, w przypadku O1, jeżeli chodzi o O2 i O3 to nawet po obniżeniu -50mm nie będzie takiego problemu jak w O1 :!:
        superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

        poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

        Komentarz


        • Zamieszczone przez Marian 2
          Moje zdanie jest też takie, że ze szpanu się wyrasta, tak mniej więcej po około 300 000÷400 000 km, bo wtedy się patrzy na samochód jedynie pod kątem taniego i bez stresowego użytkowania.
          Oj chyba to nie szpan kolego... po przejechaniu ponad miliona kilometrów w swoim zyciu dalej pierwsza rzeczą jaka robie w nowym aucie to wsadzenie sprężyn -35mm I twrdszych amortyzatorów czy robie To dla szpanu??? Raczej dla bezpieczeństwa i poczucia pewności w zakrętach jakiej na seryjnym zawieszeniu nigdy nieuzyskamy. czy moje auto przez to staje się bardziej awaryjne? absolutnie nie. Sprężyny h&r + bilstein b6 polecam każdemu.

          Jedno jest pewne octavia1 ma miskę olejowa niżej o jakieś 10cm niż octavia 2 i 3 dlatego zeby mocno obniżyć octavia 2 lub 3 trzeba założyć zawieszenie pneumatyczne aby móc normalnie jeździć codziennie a tak obniżenie na poziomie -25 do -40 to tylko delikatne poprawianie fabryki
          Moje auto http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...82946&start=25

          Komentarz


          • rgking, do -35 pasuje bardziej krótszy b8 niz dłuższy b6 :wink:
            superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

            poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

            Komentarz


            • Zamieszczone przez piramida
              rgking, do -35 pasuje bardziej krótszy b8 niz dłuższy b6 :wink:
              Właśnie chciałem b8 lecz sprzdający nakręcił mnie na b6 gdyż ponoć czas oczekiwania na b8 to ok 12 dni a potrzebowalem części na teraz...i cena również trosze się różni
              a swoją drogę może wiesz skąd można zamówić b8 ? Jeśli nie wpadnie u mnie gwint to wpadną niższe sprężyny h&r -50 i wtedy juz b8 obowiązkowe, bo jak na moje doświadczenie to seryjne amorki do obniżenia -40 wystarczają. Pozatym w rsie kupując sprężyny -35 obniza auto tylko o 15mm, ciekawe czy seryjne amorki są inne niż w zwykłych wersjach ze średnica 55mm....
              Moje auto http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...82946&start=25

              Komentarz


              • A czy ktoś jeździl na tych fabrycznych sprezynach -15mm? Coś to wogole daje?
                Czy opcja "sportowe zawieszenie" to tez inne amortyzatory czy tylko niższe sprezyny?
                Da sie je gdzieś kupić?

                Mam duże "przełamanie" na zjeździe do garażu podziemnego i trochę sie boje ze na -30mm z pasażerami i bagażem będę przycierac.

                Mam mocniej skręcony gwint w funcarze i nie ma opcji żeby wjechać do garażu.
                Powered by R-Performance

                Komentarz


                • rgking, u siebie mam h&r -45/50 i do tego b8, na amory czekałem chyba ze dwa miesiące albo lepiej ale warto, lepiej mi się jeździ na progresywnych sprężynach h&R niż na liniowych eibacha ale patrząc z perspektywy czasu wsadziłbym porządny gwint aby idealnie wypoziomować i dopasować wysokość zawieszenia.
                  superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                  poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                  Komentarz


                  • Zamieszczone przez Clip
                    A czy ktoś jeździl na tych fabrycznych sprezynach -15mm? Coś to wogole daje?
                    moim zdaniem jak -15 to nie męczyłbym dupska...


                    Zamieszczone przez Clip
                    Czy opcja "sportowe zawieszenie" to tez inne amortyzatory czy tylko niższe sprezyny?
                    amortyzatory i sprężyny są inne niż seria

                    Zamieszczone przez Clip
                    Da sie je gdzieś kupić?
                    w ASO
                    albo po numerach w używce na allegro (ale ta opcja dla mnie jest średnia)


                    btw
                    przy -30 spokojnie wyjedziesz (chcesz tylko sprężyny czy komplet z amorami?)
                    kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                    SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                    Komentarz


                    • Clip, ja mam fabrycznie obniżone. Na 7. stronie tego tematu masz zdjęcia, a na kolejnej kolega sebkoch sprawdzał po nr VIN różnice w zawieszeniu między jego serią a moją.

                      Zamieszczone przez Clip
                      Mam duże "przełamanie" na zjeździe do garażu podziemnego i trochę sie boje ze na -30mm z pasażerami i bagażem będę przycierac.
                      Skoro masz takiego obawy co do swojego garażu, to czemu do tej pory nie sprawdziłeś choćby linijką jaki masz zapas na przód, tył i środek na wjeździe i wyjeździe z niego? Może nie byłoby to dokładne ale zawsze jakiś punkt odniesienia 8)
                      Pozdro

                      Komentarz


                      • Szkoda zachodu na -15
                        Ja mam -30 i teraz jak bym mial podejmowac decyzje jeszcze raz, to bym zalozyl -50
                        Black magic

                        Komentarz


                        • Zastanawiam się tylko nad jedną sprawą - parkuję w centrum sporego miasta w godzinach "szczytu parkingowego", często żeby wcisnąć się w jakieś miejsce musze wjechać przodem na dość wysoki krawężnik, i obawiam się, że po obniżeniu konkretnym liczba dostępnych miejsc parkingowych drastycznie by zmalała

                          Swoją drogą, zabawnie wyglądało, jak dwóch kolesi próbowało wycofać zgłebione audi z takiego krawężnika - klnięcia, machania łapami, chodzenia dookoła auta nie było końca.
                          "k..., aleś pan tu bestię postawił"

                          Komentarz


                          • Nie masz się co zastanaiwać. Ja po odebraniu samochodu zamowilem sprezyny hr ktore obnizaja rowno po 35mm.
                            Samochod usiadl dokladnie jak podał producent - przejechalem na takim zestawie juz ponad 8 tys i powiem że to najmniej inwazyjne obniżenie jakie kiedykolwiek miałem na samochodzie.
                            Obniżam praktycznie wszystkie samochody i czasami rzeczywiście musiałem uważać na podjazdy, zjazdy, krawężniki i inne.
                            Tutaj zero stresu.
                            Octavia po obniżeniu 30-40 mm nic nie traci na swojej użytkowości.
                            Spokojnie możesze parkować i podjeżdzać pod krawężniki - oczywiście z zachowaniem zdrowego rozsądku.

                            Osobiście podobnie jak greg mam lekki niedosyt i chcialbym ciut nizej ale to już temat na inną książkę
                            Lukii

                            Mój Brokuł

                            Komentarz


                            • No to trzeba zacząć myśleć
                              "k..., aleś pan tu bestię postawił"

                              Komentarz


                              • No to nie wiem jakie macie krawężniki w stolicy, ale u mnie na standardowej wysokości przy podjeżdżaniu dość często haczę chlapaczami, czyli po obniżeniu bym w ogóle nie wjechał. Do tego długość samochodu powoduje, że przy pokonywaniu wysokich krawężników itp. czasami przycieram podwoziem.

                                Komentarz


                                • Wjazd na kraweznik nie jest problemem bo najezdzasz na niego na skreconych kolach,
                                  Gorzej jest jak parkujesz prostopadle, przodem, dwa razy zdarzylo mi sie przytrzec tym malym chlapaczem pod zderzakiem.

                                  Ja obnizalem (i poszerzalem) ze wzgledow wizualnych, 3cm to za malo, ale czasem jak stane obok seryjnej o3 (nawet RS) to stwierdzam ze i tak jest o niebo lepiej.
                                  Ogromnym zaskoczeniem dla mnie jest poprawa komfortu jazdy, nie tlucze na dziurach, lepiej wybiera poprzeczne nierownosci, po prostu szok 8)
                                  Black magic

                                  Komentarz


                                  • Nie chciałbym ruszać amortyzatorow a słyszałem ze przy 3cm powinno sie je już wymienić. Wiem ze tu są podzielone opinie i nie mam zamiaru nawet próbować rozstrzygać kto ma racje.

                                    Sprawdzę w wolnej chwili jak wyglada prześwit na wjeździe do garażu i może faktycznie pójdę w -30mm.

                                    Wcześniej miałem beemke e90 na standardowym zawieszeniu i tam przy szybkich wyjazdach potrafiło delikatnie obetrzec.
                                    Powered by R-Performance

                                    Komentarz


                                    • Zamieszczone przez Clip
                                      Wcześniej miałem beemke e90 na standardowym zawieszeniu i tam przy szybkich wyjazdach potrafiło delikatnie obetrzec.
                                      Ja miałem E91 i kit amory i sprężyny Eibacha -30 mm siedział w niej również :twisted:
                                      Powiem tam - tam rzeczywiście trzeba było uważać i to nie tyle na zderzaki co na podwozie.
                                      Duży rozstaw kół powodował że na garbach było już wesoło nie mówiąć już zimą na 16' kołach i głębszym śniegu.

                                      Natomiast powiem Ci żebyś nie przejmował się e90.
                                      Octavia i -30 to po prostu obowiązek
                                      Ja masz większy budżet to bierz kit eibacha - koszt około 2900 PLN a jak nie to same sprężyny około 600 PLN.
                                      Na pewno nie będziesz żałował !!!

                                      To co napisał greg505 jak obniżysz i staniesz obok innej z seryjnym zawiasem nawet RSki to przyznasz że stoisz koło wozu drabiniastego
                                      Lukii

                                      Mój Brokuł

                                      Komentarz


                                      • Zamieszczone przez Lukii
                                        Octavia i -30 to po prostu obowiązek
                                        Ja masz większy budżet to bierz kit eibacha - koszt około 2900 PLN a jak nie to same sprężyny około 600 PLN.
                                        Na pewno nie będziesz żałował !!!
                                        hi

                                        ktory eibach dokladnie?

                                        eibach b12 pro kit
                                        obnizenie przodu 20 mm
                                        obniżenie tyłu 10 mm

                                        (none)


                                        czy:

                                        eibach b12 sportline

                                        obniżenie przodu 25-30 mm
                                        obniżenie tyłu 25 mm

                                        (none)



                                        dobrze jest zalozyc dystanse od razu? jaki rozmiar?

                                        10, 22, 30, 40 mm

                                        (none)


                                        jakie sruby do dystansow?



                                        // edit:

                                        dzwonilem do nich, amorki maja, sprezyny polowa wrzesnia, lol
                                        kura ze slaska - prawie seria...

                                        sprzedam magnetyzer do O3 RS

                                        Komentarz


                                        • Anomal proponuje Ci poczekać na cały kit. Wiem że do września jeszcze kawałek ale efekt będzie najlepszy = wygląd + właściwości jezdne.
                                          Ja bym szedl w Sportline na Twoim miejscu. RS stoi tak wysoko że nie ma obaw.
                                          Ja na H&R mam względem serii ponad 3 cm niżej przód i tył i chce się więcej :twisted:
                                          Możesz też pokusić się o gwint. Róznica $ między kitem a gwintem jest już niewielka.


                                          Co do dystansów niech inni się wypowiedzą bo to nie moja bajka :P
                                          Lukii

                                          Mój Brokuł

                                          Komentarz


                                          • doradzcie prosze, sa 2 zestawy eibacha:

                                            E95-15-021-05-22
                                            (none)

                                            E95-15-021-08-22
                                            (none)

                                            roznia sie obudowa przednich amortyzatorow, pierwsza obudowa ma 50mm a z drugiego linka 55mm

                                            ktory brac do sedana? czy to wszyskto jedno
                                            kura ze slaska - prawie seria...

                                            sprzedam magnetyzer do O3 RS

                                            Komentarz


                                            • To nie wszystko jedno, musisz sprawdzić jaki masz amorka u siebie. Ale na 99% jestem pewien że w rs będzie amorek o średnicy 55mm.

                                              Komentarz


                                              • Zamieszczone przez greg505

                                                Ja obnizalem (i poszerzalem) ze wzgledow wizualnych, 3cm to za malo, ale czasem jak stane obok seryjnej o3 (nawet RS) to stwierdzam ze i tak jest o niebo lepiej.
                                                Ogromnym zaskoczeniem dla mnie jest poprawa komfortu jazdy, nie tlucze na dziurach, lepiej wybiera poprzeczne nierownosci, po prostu szok 8)
                                                greg505 a jeździłeś już może z bagażnikiem zapakowanym na full/obciążonym? Jestem ciekawy czy przy takim zestawie, jaki Ty masz nie będą obcierały z tyłu koła o nadkola przy załadowanym bagażniku i dodatkowo jednej osobie z tyłu (dziecko).
                                                Pytam, bo często wyjeżdżam na campingi..., więc auto zawsze załadowane mam "pod sufit".
                                                Przymierzam się powoli do takiej modyfikacji...
                                                Jest: OIII 1.4 TSI beż cap... Elegance+Amazing+Dynamic+parę fajnych dodatów cieszących oko
                                                Była: OII FL 1.8 TSI czarna Elegance+light assistant+lusterko foto...+pakiet biznes+pakiet WADLIWE AUTKO !!!

                                                Komentarz


                                                • ManiekWWA, nie mialem okazji zaladowac bagaznika na full, ale jechalem w 5 osob + 2 torby i nie bylo zadnego problemu.
                                                  Jak nie dasz za duzych dystansow to nie ma prawa obcierac
                                                  Black magic

                                                  Komentarz


                                                  • Zamieszczone przez anomal
                                                    doradzcie prosze, sa 2 zestawy eibacha:


                                                    ktory brac do sedana? czy to wszyskto jedno
                                                    Zadzwon do eibach.pl i podaj dopuszczalne masy calkowite z tabliczki znamionowej - jak otworzysz przednie drzwi po stronie pasażera. Jak kupowałem to mnie o to prosili żeby dobrać odpowiednie zawieszenie.

                                                    Zamieszczone przez ManiekWWA

                                                    a jeździłeś już może z bagażnikiem zapakowanym na full/obciążonym? Jestem ciekawy czy przy takim zestawie, jaki Ty masz nie będą obcierały z tyłu koła o nadkola przy załadowanym bagażniku i dodatkowo jednej osobie z tyłu (dziecko).
                                                    Pytam, bo często wyjeżdżam na campingi..., więc auto zawsze załadowane mam "pod sufit".
                                                    Przymierzam się powoli do takiej modyfikacji...
                                                    Ja zapakowalem juz kilkukrotnie bagaznik mojej kombi po dach + 4 osoby na pokład.
                                                    Trasy po 500 km i nigdy niczym nie przytarlem a drogi od autostrad po leśne lub polne tak wiec pełen luz.

                                                    [ Dodano: Sro 22 Lip, 15 22:25 ]
                                                    Zamieszczone przez anomal
                                                    doradzcie prosze, sa 2 zestawy eibacha:


                                                    ktory brac do sedana? czy to wszyskto jedno
                                                    Zadzwon do eibach.pl i podaj dopuszczalne masy calkowite z tabliczki znamionowej - jak otworzysz przednie drzwi po stronie pasażera. Jak kupowałem to mnie o to prosili żeby dobrać odpowiednie zawieszenie.

                                                    Zamieszczone przez ManiekWWA

                                                    a jeździłeś już może z bagażnikiem zapakowanym na full/obciążonym? Jestem ciekawy czy przy takim zestawie, jaki Ty masz nie będą obcierały z tyłu koła o nadkola przy załadowanym bagażniku i dodatkowo jednej osobie z tyłu (dziecko).
                                                    Pytam, bo często wyjeżdżam na campingi..., więc auto zawsze załadowane mam "pod sufit".
                                                    Przymierzam się powoli do takiej modyfikacji...
                                                    Ja zapakowalem juz kilkukrotnie bagaznik mojej kombi po dach + 4 osoby na pokład.
                                                    Trasy po 500 km i nigdy niczym nie przytarlem a drogi od autostrad po leśne lub polne tak wiec pełen luz.
                                                    Lukii

                                                    Mój Brokuł

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X