Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Octavia RS 2.0 TSI CHHB

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • ktos zmienial klocki/tarcze?
    na ori czy jakies lepsiejsze?

    ile wam wytrzymaly ori klocki/tarcze?


    adamwo - pisales ostatnio o wymianie tarcz, co kupiles?
    kura ze slaska - prawie seria...

    sprzedam magnetyzer do O3 RS

    Komentarz


    • Zamieszczone przez anomal
      ktos zmienial klocki/tarcze?
      na ori czy jakies lepsiejsze?

      ile wam wytrzymaly ori klocki/tarcze?

      U mnie ori klocki i tarcze przód wytrzymały 90 kkm. Może dlatego, że większką masą TDI lepiej hamuje się silnikiem. Gdybym nie hamował silnikiem pewnie zżarło by szybciej niż w benzynie.

      Wymieniłem na EBC Yellow Stuff z tarczami EBC - skuteczność hamowania lepsza niż ori, ale na początku miały lekkie drgania przy hamowania, teraz się trochę wytarły i jest lepiej.

      Komentarz


      • anomal, kupilem ebc yellow stuff i tarcze tarox , ale wciaz czekam na nie. Tych zimmermanow co mialem wczesniej nie polecam po 7kkm bija mocno. Maja tez w ofercie tarcze ebc ale ponoc tarox duzo lepszy. Jak bedzie to sie okaze.
        RS Stage 2 335/450

        Komentarz


        • Zamieszczone przez adamwo
          Lukii, 500 kucy RWD to jednak zupelnie co innego , niż FWD , ile byś praktycznie nie dał na tył uciągnie moc (patrz dragstery na 1/4 mili) przód dużo traci jednak.
          Chyba nie jest tak do końca, dragstery mają odpowiednio środek ciężkości umiejscowiony co by to jako szło do przodu.
          Szwagier ma M3 RWD po G-Power na 600 koni i jak jest mokro to nawet auta nie wyprowadza z garażu, bo to jak twierdzi "bez sensu".

          A co do klocków, to mnie wytrzymały ori 60kkm. Wymieniłem z tarczami na to samo. Mnie wystarczają.
          "Seks: Śniadanie mistrzów" - James Hunt

          Komentarz


          • Orientuję się ktoś z jakim ET felgi maksymalnie można zakładać ? Chodzi mi żeby odpuścić sobie dystanse i dobrać felgi tak żeby były równo z nadkolem , jeśli chodzi o szerokość to interesuję mnie 8-8,5 cala (19)
            ..... OCTA 3 VRS .... 332HP -450 NM

            image hosting without registration

            Komentarz


            • Wydaje mi się, że jeśli chodzi o przód, przy 8 calach najmniejsze możliwe ET to 35 - anonal tak ma, zapytaj czy jest jeszcze możliwość zmniejszenia ET lub zwiększenia szerokości (ale wątpię - ten zestaw to jakby 22 mm dystans na stronę do serii).
              "k..., aleś pan tu bestię postawił"

              Komentarz


              • Przód 8,5 ET 45, tył ET 35
                Moja RS Combi

                Komentarz


                • Skoda Octavia VRS A7 2.0 TSI Gen3 – Stage 3 IS38 turbo (Golf 7R turbo) 98RON – eTuners

                  100-200 zacne, hmmm 8)
                  kura ze slaska - prawie seria...

                  sprzedam magnetyzer do O3 RS

                  Komentarz


                  • uff... nieźle
                    ciekawe jakie koszty
                    Pozdrawiam
                    Marcin

                    Komentarz


                    • brakuje mi ic i turbinki, tez biala, to znak
                      kura ze slaska - prawie seria...

                      sprzedam magnetyzer do O3 RS

                      Komentarz


                      • CLA45AMG stage 2, wiec co daje 4x4 na starcie, a gdzie traci...

                        Zaktualizuj swoją przeglądarkę | Facebook
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz


                        • Stage 3 w compsporcie to tak w okolicach 20 tys.
                          Z tym, że w compsporcie wychodzi w okolicach 400 KM wg normy, tu niby jest więcej - chociaż nie wiadomo jak oni przeliczają te wHP na HP.

                          anomal, wiadomo, że się złamiesz, obstawiam że przed wakacjami.

                          Maicroft, tam w linku ta octavia oczywiście do setki rozpędzała się delikatnie, na bardzo dobrych oponach myślę, że okolice 5 sekund są realne.
                          "k..., aleś pan tu bestię postawił"

                          Komentarz


                          • mam szybkie pytanko bo pamiętam, że gdzieś widziałem/czytałem ale nie pamiętam w którym temacie, przejrzałem wszystkie potencjalne i spędziłem kilka h na szukajce ale niestety nie odnalazłem.

                            Ktoś gdzieś kiedyś pisał o kosztach poszczególnych stage'ów w CS ale podane były też opcje cenowe przeskoków z danego stage na wyższy, interesuje mnie koszt przeskoku z stage 0,5 na 1 oraz z 0,5 od razu na 2. Wiem, że tam wtedy jakoś jest cena niższa bo się oddaje boxa, ile niższa?
                            Blackout Karawan O3 RS Combi by Cloud

                            Komentarz


                            • najlepiej to napisz do nich na [email protected] bo moglo sie cos pozmieniac, ja boxa bralem rok temu a stage2 mam od 9 miesiecy wiec ceny moga byc nieaktualne
                              kura ze slaska - prawie seria...

                              sprzedam magnetyzer do O3 RS

                              Komentarz


                              • Zamieszczone przez maro rs
                                Stage 3 w compsporcie to tak w okolicach 20 tys.
                                Z tym, że w compsporcie wychodzi w okolicach 400 KM wg normy, tu niby jest więcej - chociaż nie wiadomo jak oni przeliczają te wHP na HP.
                                Moc wg normy - straty na układzie napędowym (w RS zwykle ok 50KM) = moc na kołach.
                                Na wykresach CS jest też zawsze strata podana więc można sobie policzyć

                                Komentarz


                                • Jestem zalogowany na tym forum już od dłuższego czasu i już raz się z Wami witałem, ale jako że zdecydowanie tutaj więcej czytam niż piszę, to żeby nie być niekulturalny zrobię to jeszcze raz
                                  A więc witam wszystkich forumowiczów.
                                  Prześledziłem cały wątek o modach w III RS 2.0 TSI. Póki co nie byłem nimi zbytnio zainteresowany, z racji gwarancji (do 2019 roku) oraz wystarczającej mocy. Natomiast czytając Wasze wypowiedzi doszedłem do wniosku, że czas najwyższy zmienić serię na coś mocniejszego.
                                  Polecacie właściwie 2 miejsca: Compsport i R-Performance.
                                  Póki co jestem zainteresowany mocą w granicach 300 KM z furtką na przyszłość do dalszych modów, a więc Stage 1. Dlatego też chciałbym to wszystko robić w jednym miejscu. Jako że jestem z Torunia najbardziej pasowałoby mi zrobić to w filli Compsport w Łodzi. Dlatego też mam do Was pytanie: Czy ktoś coś u nich robił, tzn. w Łodzi? Czy znają się tak jak w ich siedzibie? Chciałbym żeby było to zrobione dobrze i żebym co tydzień nie musiał jeździć na poprawki. Drugą opcją jest R-Performance. Czytałem na forum VW że kilka aut lekko niedomagało po wizycie u nich a oni nie poczuwali się do naprawy swojego błędu.
                                  Jeżeli koledzy coś zasugerują to byłbym bardzo wdzięczny.

                                  Komentarz


                                  • Dla doswiadczonego tunera taki program to bulka z maslem. Jedź tam gdzie bliżej, taniej, wygodniej.
                                    Jeden i drugi to gorna półka.
                                    Powered by R-Performance

                                    Komentarz


                                    • Dzięki za odpowiedź.

                                      Komentarz

                                      POWRÓT NA GÓRĘ
                                      Pracuję...
                                      X