Octavia RS 2.0 TSI CHHB

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • anomal
    Rider
    • 2015
    • 577

    ktos zmienial klocki/tarcze?
    na ori czy jakies lepsiejsze?

    ile wam wytrzymaly ori klocki/tarcze?


    adamwo - pisales ostatnio o wymianie tarcz, co kupiles?
    kura ze slaska - prawie seria...

    sprzedam magnetyzer do O3 RS

    Komentarz

    • dj1978
      Ambiente
      • 2014
      • 181
      • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

      Zamieszczone przez anomal
      ktos zmienial klocki/tarcze?
      na ori czy jakies lepsiejsze?

      ile wam wytrzymaly ori klocki/tarcze?

      U mnie ori klocki i tarcze przód wytrzymały 90 kkm. Może dlatego, że większką masą TDI lepiej hamuje się silnikiem. Gdybym nie hamował silnikiem pewnie zżarło by szybciej niż w benzynie.

      Wymieniłem na EBC Yellow Stuff z tarczami EBC - skuteczność hamowania lepsza niż ori, ale na początku miały lekkie drgania przy hamowania, teraz się trochę wytarły i jest lepiej.

      Komentarz

      • adamwo
        Rider
        • 2011
        • 359

        anomal, kupilem ebc yellow stuff i tarcze tarox , ale wciaz czekam na nie. Tych zimmermanow co mialem wczesniej nie polecam po 7kkm bija mocno. Maja tez w ofercie tarcze ebc ale ponoc tarox duzo lepszy. Jak bedzie to sie okaze.
        RS Stage 2 335/450

        Komentarz

        • JacekRS
          Rider
          • 2014
          • 394
          • Superb III (3V3)
          • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

          Zamieszczone przez adamwo
          Lukii, 500 kucy RWD to jednak zupelnie co innego , niż FWD , ile byś praktycznie nie dał na tył uciągnie moc (patrz dragstery na 1/4 mili) przód dużo traci jednak.
          Chyba nie jest tak do końca, dragstery mają odpowiednio środek ciężkości umiejscowiony co by to jako szło do przodu.
          Szwagier ma M3 RWD po G-Power na 600 koni i jak jest mokro to nawet auta nie wyprowadza z garażu, bo to jak twierdzi "bez sensu".

          A co do klocków, to mnie wytrzymały ori 60kkm. Wymieniłem z tarczami na to samo. Mnie wystarczają.
          "Seks: Śniadanie mistrzów" - James Hunt

          Komentarz

          • ARTUR N1990
            Ambiente
            • 2014
            • 172

            Orientuję się ktoś z jakim ET felgi maksymalnie można zakładać ? Chodzi mi żeby odpuścić sobie dystanse i dobrać felgi tak żeby były równo z nadkolem , jeśli chodzi o szerokość to interesuję mnie 8-8,5 cala (19)
            ..... OCTA 3 VRS .... 332HP -450 NM

            image hosting without registration

            Komentarz

            • maro rs
              Elegance
              • 2014
              • 948

              Wydaje mi się, że jeśli chodzi o przód, przy 8 calach najmniejsze możliwe ET to 35 - anonal tak ma, zapytaj czy jest jeszcze możliwość zmniejszenia ET lub zwiększenia szerokości (ale wątpię - ten zestaw to jakby 22 mm dystans na stronę do serii).
              "k..., aleś pan tu bestię postawił"

              Komentarz

              • Hubee
                Ambiente
                • 2012
                • 226
                • Octavia III combi (5E5)
                • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                Przód 8,5 ET 45, tył ET 35
                Moja RS Combi

                Komentarz

                • Enriquez
                  RS
                  • 2009
                  • 7685
                  • Superb III (3V3)

                  uff... nieźle
                  ciekawe jakie koszty
                  Pozdrawiam
                  Marcin

                  Komentarz

                  • anomal
                    Rider
                    • 2015
                    • 577

                    brakuje mi ic i turbinki, tez biala, to znak
                    kura ze slaska - prawie seria...

                    sprzedam magnetyzer do O3 RS

                    Komentarz

                    • Maicroft
                      Moderator
                      S_OCP MemberModeratorr
                      • 2004
                      • 25757
                      • Audi

                      CLA45AMG stage 2, wiec co daje 4x4 na starcie, a gdzie traci...

                      EcuProject Wrocław, Вроцлав. Отметки "Нравится": 10 917 · Обсуждают: 155 · Посетили: 211. You Can Be Faster!

                      Spritmonitor.de

                      Komentarz

                      • maro rs
                        Elegance
                        • 2014
                        • 948

                        Stage 3 w compsporcie to tak w okolicach 20 tys.
                        Z tym, że w compsporcie wychodzi w okolicach 400 KM wg normy, tu niby jest więcej - chociaż nie wiadomo jak oni przeliczają te wHP na HP.

                        anomal, wiadomo, że się złamiesz, obstawiam że przed wakacjami.

                        Maicroft, tam w linku ta octavia oczywiście do setki rozpędzała się delikatnie, na bardzo dobrych oponach myślę, że okolice 5 sekund są realne.
                        "k..., aleś pan tu bestię postawił"

                        Komentarz

                        • cloud
                          Classic
                          • 2011
                          • 12

                          mam szybkie pytanko bo pamiętam, że gdzieś widziałem/czytałem ale nie pamiętam w którym temacie, przejrzałem wszystkie potencjalne i spędziłem kilka h na szukajce ale niestety nie odnalazłem.

                          Ktoś gdzieś kiedyś pisał o kosztach poszczególnych stage'ów w CS ale podane były też opcje cenowe przeskoków z danego stage na wyższy, interesuje mnie koszt przeskoku z stage 0,5 na 1 oraz z 0,5 od razu na 2. Wiem, że tam wtedy jakoś jest cena niższa bo się oddaje boxa, ile niższa?
                          Blackout Karawan O3 RS Combi by Cloud

                          Komentarz

                          • anomal
                            Rider
                            • 2015
                            • 577

                            najlepiej to napisz do nich na [email protected] bo moglo sie cos pozmieniac, ja boxa bralem rok temu a stage2 mam od 9 miesiecy wiec ceny moga byc nieaktualne
                            kura ze slaska - prawie seria...

                            sprzedam magnetyzer do O3 RS

                            Komentarz

                            • heretic
                              Drive
                              • 2010
                              • 73

                              Zamieszczone przez maro rs
                              Stage 3 w compsporcie to tak w okolicach 20 tys.
                              Z tym, że w compsporcie wychodzi w okolicach 400 KM wg normy, tu niby jest więcej - chociaż nie wiadomo jak oni przeliczają te wHP na HP.
                              Moc wg normy - straty na układzie napędowym (w RS zwykle ok 50KM) = moc na kołach.
                              Na wykresach CS jest też zawsze strata podana więc można sobie policzyć

                              Komentarz

                              • Buczaks
                                Classic
                                • 2012
                                • 3
                                • Octavia III (5E3)
                                • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                Jestem zalogowany na tym forum już od dłuższego czasu i już raz się z Wami witałem, ale jako że zdecydowanie tutaj więcej czytam niż piszę, to żeby nie być niekulturalny zrobię to jeszcze raz
                                A więc witam wszystkich forumowiczów.
                                Prześledziłem cały wątek o modach w III RS 2.0 TSI. Póki co nie byłem nimi zbytnio zainteresowany, z racji gwarancji (do 2019 roku) oraz wystarczającej mocy. Natomiast czytając Wasze wypowiedzi doszedłem do wniosku, że czas najwyższy zmienić serię na coś mocniejszego.
                                Polecacie właściwie 2 miejsca: Compsport i R-Performance.
                                Póki co jestem zainteresowany mocą w granicach 300 KM z furtką na przyszłość do dalszych modów, a więc Stage 1. Dlatego też chciałbym to wszystko robić w jednym miejscu. Jako że jestem z Torunia najbardziej pasowałoby mi zrobić to w filli Compsport w Łodzi. Dlatego też mam do Was pytanie: Czy ktoś coś u nich robił, tzn. w Łodzi? Czy znają się tak jak w ich siedzibie? Chciałbym żeby było to zrobione dobrze i żebym co tydzień nie musiał jeździć na poprawki. Drugą opcją jest R-Performance. Czytałem na forum VW że kilka aut lekko niedomagało po wizycie u nich a oni nie poczuwali się do naprawy swojego błędu.
                                Jeżeli koledzy coś zasugerują to byłbym bardzo wdzięczny.

                                Komentarz

                                • Clip
                                  Elegance
                                  • 2015
                                  • 905

                                  Dla doswiadczonego tunera taki program to bulka z maslem. Jedź tam gdzie bliżej, taniej, wygodniej.
                                  Jeden i drugi to gorna półka.
                                  Powered by R-Performance

                                  Komentarz

                                  • Buczaks
                                    Classic
                                    • 2012
                                    • 3
                                    • Octavia III (5E3)
                                    • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                    Dzięki za odpowiedź.

                                    Komentarz

                                    Pracuję...