zasłonki
witam
jeśli folia nie chroni przed słońcem to ta zasłonka na pewno tego nie polepszy, zastosuj ciemniejszą folię
pozdrawiam
witam
jeśli folia nie chroni przed słońcem to ta zasłonka na pewno tego nie polepszy, zastosuj ciemniejszą folię
pozdrawiam


Dzięki.
. Zasłonki zamówiłem w październiku 2010. Przyszły szybko, ale okazało się, że z dopasowaniem nie do końca jest fajnie, bo na środku tylnej szyby jest szpara, a zasłonki w tylnych drzwiach marszczą się, bo są za duże. Jedynie zasłonki w bocznych szybach bagażnika były w miarę ok (ale nie idealne). Jak większość czytających ten wątek zapewne pamięta przez dłuższy czas firma miały problemy z wyprodukowaniem poprawionych zasłonek, więc skorzystałem z propozycji podesłania tylko zasłonek na tylną klapę z nadzieją, że będzie lepiej. Taki sposób załatwienia reklamacji był dla mnie satysfakcjonujący, ponieważ zasłonki boczne bagażnika były ok, a zasłonki w oknach drzwi, mimo że się marszczyły to nie było to bardzo widoczne. Jedyny problem był z tylną klapą. Paczkę z poprawionymi zasłonkami na tył dostałem równie szybko. W paczce były dwa komplety zasłonek, więc dopasowałem dwie zasłonki tak, że wg mnie jest prawie idealnie. Zadowolny ze sposobu załatwienia sprawy stwierdziłem, że wszystko jest ok, firma na miarę swoich możliwości postarała się rozwiązać problem i ja nie mam już żadnych roszczeń reklamacyjnych
. Stosunek do klienta - REWELACJA.
Komentarz