:shock: Ja również wszedłem na stronę Skoda.pl, skonfigurowałem sobie Octę identycznie, jak zrobiłem to niecałe półtora roku temu i... Kupując w zeszłym roku Octę, zapłaciłem 77.100 PLN,- (cena salonowa wynosiła ok. 83.000 PLN,-, a rabat był słabiutki). A dzisiaj z konfiguratora wyszło 90.530 PLN,-... Pogięło ich z cenami...?
Octavia III i Superb II FL
Zwiń
X
-
Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
MOJA FURKA
Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"
Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71
-
-
Zamieszczone przez BigZamieszczone przez marlej108Panowie, w Golfie VII belka z tylu jest w najslabszej wersji silnikowej tj. 1.2 tsi 85 KM
ps. w katalogu golfa nie ma zadnych informacji, a w cenniku wyposazenie dodatkowego watpie zeby sie tym chwalili.
ps.2 dzis jade kupic do salonu VW mate gumowa do bagaznika z kolei i jak bedzie inny sprzedawca to zapytam sie znowu, moze inny powie co innego ;-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Eidos71:shock: Ja również wszedłem na stronę Skoda.pl, skonfigurowałem sobie Octę identycznie, jak zrobiłem to niecałe półtora roku temu i... Kupując w zeszłym roku Octę, zapłaciłem 77.100 PLN,- (cena salonowa wynosiła ok. 83.000 PLN,-, a rabat był słabiutki). A dzisiaj z konfiguratora wyszło 90.530 PLN,-... Pogięło ich z cenami...?
Skoda lekko miec nie bedzie te czasy juz minely.Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.
Komentarz
-
-
Skoda lekko miec nie bedzie te czasy juz minely.
ciekawe jak superb wypada , ale siniki te same..O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
ooo nie bedzie niedlugo mozna juz kupic Passata z 1.8 tsi... zamiast niego 1.4 tsi...
ciekawe jak to bedzie w Superbie...?
Komentarz
-
-
Bez camuflażuByła O1 1,9 136/307 z 2002r Czarna perła w kombi http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...a67-t2540.html
Jest O2fl beż cappucino elegance http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...ela-t9846.html
Wersja na lato - SUZUKI Intruder
Komentarz
-
-
niedziela67, halogeny za duże, dolny grill jakiś taki nijaki, szału nie ma :roll:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Panowie, przeciez to zdjecie to jest to samo co jest na auto.cz tylko ktos je przerobil w photoshopie czy innnym tego rodzaju programie, nie widzicie...? i to na dodatek zrobione bardzo nieudolnie (hehe zobaczcie jak krzywo narysowal ktos te linie ledow w jednym z reflektorow...).
prawdziwy obraz O3 jest w tym linku, ktory wrzuci kol. Rowerek:
W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
mamy tutaj profil O3 w wersji produkcyjnej. Wyglada ladnie.
Mysle ze w ciagu 2 tygodni najpozniej poznamy wyglad O3.
Pozdro :wink:
Komentarz
-
-
Panowie racja, kolega niedziela67 nie potrzebnie sieje zamęt :Psuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marlej108prawdziwy obraz O3 jest w tym linku, ktory wrzuci kol. Rowerek:
http://www.youtube.com/wa...d&v=ECFRMHubJXM
Komentarz
-
-
Tu macie wrażenia z jazdy O3 opisane AŚ.
A tu fotki
.
Jeżeli moja odpowiedź okazała się pomocna, wciśnij "Pomógł"k
Polecam Szybkie pożyczki Rzeszów oraz Tanie ubezpieczenia OC Rzeszów
Komentarz
-
-
nie chcę szanownych kolegów martwić ale coś mi się wydaje że im nie poszło to dobrze..
deska passato/rapidowa , tył od końca drzwi jakiś taki dziwny , .. , może to ten sam projektant robił co tego pięknego superba wymyślił.. :? :diabelski_usmiechO2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Piszą w necie że od 5 listopada już produkują O3. Wiec nie ma już za bardzo czasu na zmiany.
Jeżeli moja odpowiedź okazała się pomocna, wciśnij "Pomógł"k
Polecam Szybkie pożyczki Rzeszów oraz Tanie ubezpieczenia OC Rzeszów
Komentarz
-
-
W najnowszym numerze Auto Motor i Sport jest informacja o jazdach jakie odbyli O3. Pisza wyraznie, ze kazda O3 bedzie miala uproszczone zawieszenie tylne - tj. belke skretna, za wyjatkiem modeli z napedem 4x4 oraz tych z silnikami od 150 KM... jesli tak, to niestety Skoda coraz bardziej zacznie sie robic autem "prostszym" pod kazdym wzgledem. Powstaje tez pytanie - skoro beda dawali gorsze tansze w produkcji zawieszenie, to czemu cena nie bedzie tansza... bo wiekszosc ludzi sie na tym nie zna i pewnie nawet nie zauwazy.. a dziennikarze nabiora wody w usta. Najpierw zawsze w testach podkreslali ze w O2 ma swietne tylne zawieszenie - wielowahaczowe, a teraz pewnie bedzie o tym cisza. Tak jak jest cisza ze Golf VII ma tez belke w najslabszej wersji silnikowej.
Ps. napisali tez ze plastiki uzyte do wykonczenia duzego wnetrza sa gorsze niz w Golfie, co oznaczac moze ze (oby tylko nie!) beda k..wa twarde... moze tez to tylko takie brednie, zeby zaznaczyc ze VW i tak lepszy?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marlej108W najnowszym numerze Auto Motor i Sport jest informacja o jazdach jakie odbyli O3. Pisza wyraznie, ze kazda O3 bedzie miala uproszczone zawieszenie tylne - tj. belke skretna, za wyjatkiem modeli z napedem 4x4 oraz tych z silnikami od 150 KM... jesli tak, to niestety Skoda coraz bardziej zacznie sie robic autem "prostszym" pod kazdym wzgledem. Powstaje tez pytanie - skoro beda dawali gorsze tansze w produkcji zawieszenie, to czemu cena nie bedzie tansza... bo wiekszosc ludzi sie na tym nie zna i pewnie nawet nie zauwazy.. a dziennikarze nabiora wody w usta. Najpierw zawsze w testach podkreslali ze w O2 ma swietne tylne zawieszenie - wielowahaczowe, a teraz pewnie bedzie o tym cisza. Tak jak jest cisza ze Golf VII ma tez belke w najslabszej wersji silnikowej.
Ps. napisali tez ze plastiki uzyte do wykonczenia duzego wnetrza sa gorsze niz w Golfie, co oznaczac moze ze (oby tylko nie!) beda k..wa twarde... moze tez to tylko takie brednie, zeby zaznaczyc ze VW i tak lepszy?
Może i Twoje obawy są słuszne co do jakości bo patrząc na rapida, widząc te fotki nowego O3 mam wrażenie że jednak szefowie mówią STOP i skoda wraca do swojego miejsca w szeregu czyli ZA VW. Bo IMHO design nowego GVII (co prawda na żywca podjadę na dniach sobie go pomacać bo nie widziałem, tylko prasa i TV) mi sie podoba , z zewnątrz (czego nigdy po golfie sie nie spodziewałem) ale zdecydowanie wewnątrz. Sądziłem, że Golf jak zawsze lekkim restylingiem "zaszokuje" a Octavia wg zapowiedzi sprzed 2-3 lat "powali" konkurencje. A tu zapowiada się dużo hałasu o nic.
Komentarz
-
-
ja z jednej strony bardzo bym chcial zeby Octa III byla super samochodem... bo moze moglbym wtedy zaczac sie zastanawiac nad zmiana maszyny... w koncu juz mam dosc stary samochod - ma 3 miesiace... ;-) Ale z drugiej strony jak ją spieprza to o tyle dobrze, ze mnie nie bedzie kusic i z oferty Skody bedzie juz dla mnie kuszacy jedynie Superb.
Przypuszczam, ze niedlugo wyglad sie wyjasni zewnetrzny i wewnetrzny auta.
Natomiast na pewno trzeba kazde auto obejrzec samemu, bo dopiero samemu widzi sie jak to wyglada w rzeczywistosci, np. w tym nowym Auto Motor i Sport pisza ze Golf VII to wewnatrz klasa premium (dokladnie to samo pisali o Golfie VI...) i chwala super jakosc plastikow... ale k..wa nikt nie napisal ze z tylu na podszybiu sa twarde, gorsze niz w Golfie VI czy Octavii II z poczatkow produkcji... czyzby panowie redaktorzy byli slepi?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marlej108ja z jednej strony bardzo bym chcial zeby Octa III byla super samochodem... bo moze moglbym wtedy zaczac sie zastanawiac nad zmiana maszyny... w koncu juz mam dosc stary samochod - ma 3 miesiace... ;-) Ale z drugiej strony jak ją spieprza to o tyle dobrze, ze mnie nie bedzie kusic i z oferty Skody bedzie juz dla mnie kuszacy jedynie Superb.
Przypuszczam, ze niedlugo wyglad sie wyjasni zewnetrzny i wewnetrzny auta.
Natomiast na pewno trzeba kazde auto obejrzec samemu, bo dopiero samemu widzi sie jak to wyglada w rzeczywistosci, np. w tym nowym Auto Motor i Sport pisza ze Golf VII to wewnatrz klasa premium (dokladnie to samo pisali o Golfie VI...) i chwala super jakosc plastikow... ale k..wa nikt nie napisal ze z tylu na podszybiu sa twarde, gorsze niz w Golfie VI czy Octavii II z poczatkow produkcji... czyzby panowie redaktorzy byli slepi?
Tak jak piszesz - dziś samemu trzeba "pomacać" i wtedy sądzić a nie wierzyć pismakom
Komentarz
-
Komentarz