:shock: Ja również wszedłem na stronę Skoda.pl, skonfigurowałem sobie Octę identycznie, jak zrobiłem to niecałe półtora roku temu i... Kupując w zeszłym roku Octę, zapłaciłem 77.100 PLN,- (cena salonowa wynosiła ok. 83.000 PLN,-, a rabat był słabiutki). A dzisiaj z konfiguratora wyszło 90.530 PLN,-... Pogięło ich z cenami...?
Octavia III i Superb II FL
Zwiń
X
-
Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
MOJA FURKA
Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"
Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71
-
-
Jak bylem wczoraj w salonie i zapytalem Pana sprzedawce o to mowiac ze tak wyczytalem w gazecie odparl, ze to prawda. Oczywiscie mozna przyjac ze jest idiota i nie wie :-) no ale jesli sprzedawca w salonie VW nie wie co sprzedaje to juz wymiekam :-)Zamieszczone przez Biga masz tego pewność ? Czy tylko gdzieć usłyszałeś plotkę? Bo w katalogu Golfa VII, ani w cenniku wyposażenia dodatkowego oraz opisie wersji wyposażeniowych nie ma na ten temat nawet słowa.Zamieszczone przez marlej108Panowie, w Golfie VII belka z tylu jest w najslabszej wersji silnikowej tj. 1.2 tsi 85 KM
ps. w katalogu golfa nie ma zadnych informacji, a w cenniku wyposazenie dodatkowego watpie zeby sie tym chwalili.
ps.2 dzis jade kupic do salonu VW mate gumowa do bagaznika z kolei i jak bedzie inny sprzedawca to zapytam sie znowu, moze inny powie co innego ;-)
Komentarz
-
-
Wlasnie piekne czasy liderowania w rakingach sprzedazy(w PL) sie dla Skody skonczyly ceny poszly w gore a najwazniejszy powod to konkurencja Koreanczycy Kiia i Huundaj ida mocno do przodu jest atrakcyjny cenowo Golf VII,ciekawy Auris kontrowersyjny Civic itp.Zamieszczone przez Eidos71:shock: Ja również wszedłem na stronę Skoda.pl, skonfigurowałem sobie Octę identycznie, jak zrobiłem to niecałe półtora roku temu i... Kupując w zeszłym roku Octę, zapłaciłem 77.100 PLN,- (cena salonowa wynosiła ok. 83.000 PLN,-, a rabat był słabiutki). A dzisiaj z konfiguratora wyszło 90.530 PLN,-... Pogięło ich z cenami...?
Skoda lekko miec nie bedzie te czasy juz minely.Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.
Komentarz
-
-
przy czym w zasadzie zaczyna się niewiele mniej się pieprzyć od konkurencji :diabelski_usmiech , przynajmniej O2 .Skoda lekko miec nie bedzie te czasy juz minely.
ciekawe jak superb wypada , ale siniki te same..O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
ooo nie bedzie niedlugo mozna juz kupic Passata z 1.8 tsi... zamiast niego 1.4 tsi...
ciekawe jak to bedzie w Superbie...?
Komentarz
-
-
Bez camuflażuByła O1 1,9 136/307 z 2002r Czarna perła w kombi http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...a67-t2540.html
Jest O2fl beż cappucino elegance http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...ela-t9846.html
Wersja na lato - SUZUKI Intruder
Komentarz
-
-
niedziela67, halogeny za duże, dolny grill jakiś taki nijaki, szału nie ma :roll:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Panowie, przeciez to zdjecie to jest to samo co jest na auto.cz tylko ktos je przerobil w photoshopie czy innnym tego rodzaju programie, nie widzicie...? i to na dodatek zrobione bardzo nieudolnie (hehe zobaczcie jak krzywo narysowal ktos te linie ledow w jednym z reflektorow...).
prawdziwy obraz O3 jest w tym linku, ktory wrzuci kol. Rowerek:
mamy tutaj profil O3 w wersji produkcyjnej. Wyglada ladnie.
Mysle ze w ciagu 2 tygodni najpozniej poznamy wyglad O3.
Pozdro :wink:
Komentarz
-
-
Panowie racja, kolega niedziela67 nie potrzebnie sieje zamęt :Psuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
fele to chyba 19'', świetnie wyglądaZamieszczone przez marlej108prawdziwy obraz O3 jest w tym linku, ktory wrzuci kol. Rowerek:
http://www.youtube.com/wa...d&v=ECFRMHubJXM
Komentarz
-
-
Tu macie wrażenia z jazdy O3 opisane AŚ.
A tu fotki
.
Jeżeli moja odpowiedź okazała się pomocna, wciśnij "Pomógł"
k
Polecam Szybkie pożyczki Rzeszów oraz Tanie ubezpieczenia OC Rzeszów
Komentarz
-
-
nie chcę szanownych kolegów martwić ale coś mi się wydaje że im nie poszło to dobrze..
deska passato/rapidowa , tył od końca drzwi jakiś taki dziwny , .. , może to ten sam projektant robił co tego pięknego superba wymyślił.. :? :diabelski_usmiechO2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Piszą w necie że od 5 listopada już produkują O3. Wiec nie ma już za bardzo czasu na zmiany
.
Jeżeli moja odpowiedź okazała się pomocna, wciśnij "Pomógł"
k
Polecam Szybkie pożyczki Rzeszów oraz Tanie ubezpieczenia OC Rzeszów
Komentarz
-
-
W najnowszym numerze Auto Motor i Sport jest informacja o jazdach jakie odbyli O3. Pisza wyraznie, ze kazda O3 bedzie miala uproszczone zawieszenie tylne - tj. belke skretna, za wyjatkiem modeli z napedem 4x4 oraz tych z silnikami od 150 KM... jesli tak, to niestety Skoda coraz bardziej zacznie sie robic autem "prostszym" pod kazdym wzgledem. Powstaje tez pytanie - skoro beda dawali gorsze tansze w produkcji zawieszenie, to czemu cena nie bedzie tansza... bo wiekszosc ludzi sie na tym nie zna i pewnie nawet nie zauwazy.. a dziennikarze nabiora wody w usta. Najpierw zawsze w testach podkreslali ze w O2 ma swietne tylne zawieszenie - wielowahaczowe, a teraz pewnie bedzie o tym cisza. Tak jak jest cisza ze Golf VII ma tez belke w najslabszej wersji silnikowej.
Ps. napisali tez ze plastiki uzyte do wykonczenia duzego wnetrza sa gorsze niz w Golfie, co oznaczac moze ze (oby tylko nie!) beda k..wa twarde... moze tez to tylko takie brednie, zeby zaznaczyc ze VW i tak lepszy?
Komentarz
-
-
Marley, akurat co do belki z tyłu jak byłaby dobrze dopracowana to ja nie mam nic przeciwko, zapewne wielu podzieli moje zdanie. Bo to spokój i serwis jak darmocha. Tylko zależy jak to będzie jeździć w tym ich wydaniu.Zamieszczone przez marlej108W najnowszym numerze Auto Motor i Sport jest informacja o jazdach jakie odbyli O3. Pisza wyraznie, ze kazda O3 bedzie miala uproszczone zawieszenie tylne - tj. belke skretna, za wyjatkiem modeli z napedem 4x4 oraz tych z silnikami od 150 KM... jesli tak, to niestety Skoda coraz bardziej zacznie sie robic autem "prostszym" pod kazdym wzgledem. Powstaje tez pytanie - skoro beda dawali gorsze tansze w produkcji zawieszenie, to czemu cena nie bedzie tansza... bo wiekszosc ludzi sie na tym nie zna i pewnie nawet nie zauwazy.. a dziennikarze nabiora wody w usta. Najpierw zawsze w testach podkreslali ze w O2 ma swietne tylne zawieszenie - wielowahaczowe, a teraz pewnie bedzie o tym cisza. Tak jak jest cisza ze Golf VII ma tez belke w najslabszej wersji silnikowej.
Ps. napisali tez ze plastiki uzyte do wykonczenia duzego wnetrza sa gorsze niz w Golfie, co oznaczac moze ze (oby tylko nie!) beda k..wa twarde... moze tez to tylko takie brednie, zeby zaznaczyc ze VW i tak lepszy?
Może i Twoje obawy są słuszne co do jakości bo patrząc na rapida, widząc te fotki nowego O3 mam wrażenie że jednak szefowie mówią STOP i skoda wraca do swojego miejsca w szeregu czyli ZA VW. Bo IMHO design nowego GVII (co prawda na żywca podjadę na dniach sobie go pomacać bo nie widziałem, tylko prasa i TV) mi sie podoba , z zewnątrz (czego nigdy po golfie sie nie spodziewałem) ale zdecydowanie wewnątrz. Sądziłem, że Golf jak zawsze lekkim restylingiem "zaszokuje" a Octavia wg zapowiedzi sprzed 2-3 lat "powali" konkurencje. A tu zapowiada się dużo hałasu o nic.
Komentarz
-
-
ja z jednej strony bardzo bym chcial zeby Octa III byla super samochodem... bo moze moglbym wtedy zaczac sie zastanawiac nad zmiana maszyny... w koncu juz mam dosc stary samochod - ma 3 miesiace... ;-) Ale z drugiej strony jak ją spieprza to o tyle dobrze, ze mnie nie bedzie kusic i z oferty Skody bedzie juz dla mnie kuszacy jedynie Superb.
Przypuszczam, ze niedlugo wyglad sie wyjasni zewnetrzny i wewnetrzny auta.
Natomiast na pewno trzeba kazde auto obejrzec samemu, bo dopiero samemu widzi sie jak to wyglada w rzeczywistosci, np. w tym nowym Auto Motor i Sport pisza ze Golf VII to wewnatrz klasa premium (dokladnie to samo pisali o Golfie VI...) i chwala super jakosc plastikow... ale k..wa nikt nie napisal ze z tylu na podszybiu sa twarde, gorsze niz w Golfie VI czy Octavii II z poczatkow produkcji... czyzby panowie redaktorzy byli slepi?
Komentarz
-
-
Marley kolego, a Ty wierzysz w 100% obiektywizm niektórych redaktorów, niektórych pism? Zwłaszcza jak jest ciśnienie ( i są "środki na zachętę") dla redakcji i testujących bezpośrednio na promocję w tym przypadku "nowego" produktu.... Tam widze w tym przypadku jednak "und" w nazwie gazety zamiast "i" :wink:Zamieszczone przez marlej108ja z jednej strony bardzo bym chcial zeby Octa III byla super samochodem... bo moze moglbym wtedy zaczac sie zastanawiac nad zmiana maszyny... w koncu juz mam dosc stary samochod - ma 3 miesiace... ;-) Ale z drugiej strony jak ją spieprza to o tyle dobrze, ze mnie nie bedzie kusic i z oferty Skody bedzie juz dla mnie kuszacy jedynie Superb.
Przypuszczam, ze niedlugo wyglad sie wyjasni zewnetrzny i wewnetrzny auta.
Natomiast na pewno trzeba kazde auto obejrzec samemu, bo dopiero samemu widzi sie jak to wyglada w rzeczywistosci, np. w tym nowym Auto Motor i Sport pisza ze Golf VII to wewnatrz klasa premium (dokladnie to samo pisali o Golfie VI...) i chwala super jakosc plastikow... ale k..wa nikt nie napisal ze z tylu na podszybiu sa twarde, gorsze niz w Golfie VI czy Octavii II z poczatkow produkcji... czyzby panowie redaktorzy byli slepi?
Tak jak piszesz - dziś samemu trzeba "pomacać" i wtedy sądzić a nie wierzyć pismakom
Komentarz
-
Komentarz