Iveco Daily 2019 pierwszy serwis olejowy po 50 tyś km takim jeżdżę w pracy. Wg kresek stan oleju dwie kreski i już zezarlo ale to przez to że ładuje się więcej niż masz w papierze co jest normą. Pod obciążeniem będzie pił olej i tego się nie przeskoczy
Prezes gdzie 4 tony na busa nie mow o tym głośno
Biorę na siebie autko 1200-1300kg i na haku przyczepa załadowana 3t więc nic strasznego mój lt tak jeździ i grama oleju nie bierze od wymiany do wymiany . Crafter 2.0 tdi bi turbo 177ps i wymiana co 50tys no ja to oczy zrobiłem
Iveco daily bliźniak 4,5 zdarzało się wrzucić tylko jest roznica w Twoim i moim przypadku bo Ty masz na osi 1300 kg plus ciagniesz a ja 4500 na osi wiec Tobie może być trochę łatwiej a i roznica B+E więc Tobie nic nie zrobią
Z załadunkiem około 4 ton non stop w ciezkich warunkach . Który olej da radę?
w ciężkich warunkach to Long Life na kompie wyjdzie 12-14kkm, a nie 30 czy 15. 18kkm na kompie sam kiedyś miałem przy przewadze jazd miejskich, 14kkm widziałem w innym samochodzie, o 12kkm czytałem. Kompy VW nie są takie głupie, jak wyglądają. Tryby LL są OK. Jak ktoś gania głównie trasy to potrafi i 31kkm pokazać, a jak ktoś głównie wokół komina to ostro skróci. A tu ciągle "żadnych Longlife". Silniki VW padają po 300kkm nie wskutek LL, tylko błędów konstrukcyjnych i odchudzania części, a nie LL. Było tu trochę takich co to leczyli "złotymi superhiper" olejami TSI i kończyło się zmianą tłoków i pierścieni.
Pany, prośba, nie ciągnijcie tu wątku olejowego (bo już jest odpowiedni ) ... tu wpadają ludzie aby porozmawiać i dowiedzieć się czegoś o O4 i tak niech pozostanie.... Pozdrawiam
Ale z hybrydami jest taki problem,że nie wolno ( lub jest niewskazane) ciągnąć przyczep kempingowych czy nawet holować sąsiada. Wiele osób po kupnie auta przeżywa małe rozczarowanie, zakończone pozbyciem auta.
Zalezy, jaka to hybryda. W hybrydzie szeregowo - rownoleglej (Toyota) nie mozna ciagnac przyczep ani holowac, bo auto zawsze startuje z silnika elektrycznego. Dodatkowo, ladownosc takiej hybrydy jest dosc niska.
Nie wiem, jak dziala hybryda wedle VAG, bo to nie dosyc, ze jest Plug-in, to tak naprawde zwyczajne auto z malym, wysilonym silnikiem benzynowym i przekladnia DSG, w ktore wepchnieto troche na sile silnik elektyczny i baterie w miejsce bagaznika. Byc moze start jest troche inaczej rozwiazany.
Co do O4, to jakby byla to hybryda taka, jak Toyota, to warto sie zainteresowac. Ale po tescie Pertyna, gdzie Superb iV wlasciwie MUSI byc ladowany, nie podoba mi sie to. Niektorzy nie maja warunkow na to (blok), poza tym istota hybrydy i jej dlugowiecznosci to wlasnie duzy, wolnossacy silnik spalinowy...
wersje Ambition I Style, silniki 1.5TSI i 2.0TDI.
W wersji Ambition z pakietem Ambition Plus wychodzi tam ok.100tyś zł.
Są też już do wzięcia modele z "placu".
Ceny są w czechach, a czemu nie ma w PL?
Może dlatego że koncern VW musi sobie dobrze przeliczyć bo w radiu dzisiaj mówili że VW w Polsce dostał 120 milionów zł kary za ustawke z emisją spalin itd
A czemu nie ma w Nimczech, Francji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech.....??? Pewnie wszystkie kraje będą się zrzucać na naszą karę.
....uwielbiam takie teorie spiskowe.
Teoria spiskowa dotyczy tylko naszego kraju
Z drugiej strony chcą nie chcąc jest to sprawdzenie rynku zainteresowania. Wypuszczamy wędkę z robakiem i patrzymy ile się złapie
Raczej trwają negocjacje między koncernem a importerem co do ceny i dodatkowych elementów wyposażenia.
To, że fabryka zaprezentowała samochód to nie oznacza, że tydzień później można go już sprzedawać w salonie.
Raczej trwają negocjacje między koncernem a importerem co do ceny i dodatkowych elementów wyposażenia.
To, że fabryka zaprezentowała samochód to nie oznacza, że tydzień później można go już sprzedawać w salonie.
Importer ustala zapewne jakie wersje wyposażenia będą dostępne w Active, Ambition i Style. Dodatkowo muszą przyjąć kurs waluty do rozliczeń na cały rok, bo cennika przecież nie zmieniają po każdym wahnięciu złotówki.
T" że fabryka zaprezentowała samochód to nie oznacza, że tydzień później można go już sprzedawać w salonie"
Te samochody nie były zaprezentowane tydzień temu
Poza tym Golf jest trąbiony od połowy 2019 roku i coś im to nie wychodzi. Na psy schodzą producenci.
ciekawe jak idzie sprzedaż zezowatej po ogłoszeniu wejscia nowego modelu
coś się im musiało spieprzyć, albo zrobili falstart celowo licząc że przyciągną wiecej klientów rozważających zakup innych marek.
T" że fabryka zaprezentowała samochód to nie oznacza, że tydzień później można go już sprzedawać w salonie"
Te samochody nie były zaprezentowane tydzień temu
Poza tym Golf jest trąbiony od połowy 2019 roku i coś im to nie wychodzi. Na psy schodzą producenci.
Tak - od połowy roku trąbią, że prezentacja będzie jesienią, a w sprzedaży wiosną. Coś się nie zgadza? Mamy już wiosnę? Chociaż, patrząc za okno...
Btw Golf jest już w sprzedaży w Niemczec.
W Polsce jak ogłoszą cennik to pół internetu będzie wrzało, że są nienormalni z takim cenami, więc gdzie się mają spieszyć? Floty i tak kupią, a statystyczny Kowalski w naszym Bantustanie w ogóle się dla VW nie liczy.
statystyczny Kowalski w naszym Bantustanie w ogóle się dla VW nie liczy.
Nie wiem czy się nie liczy, ponieważ Skoda i VW są w pierwszej trójce sprzedaży nowych aut w Polsce.
No ale skoro tego nie doceniają to Kowalscy docenią inne marki
Nie wiem czy się nie liczy, ponieważ Skoda i VW są w pierwszej trójce sprzedaży nowych aut w Polsce.
No ale skoro tego nie doceniają to Kowalscy docenią inne marki
To ze sa w pierwszej trójce to nic nie znaczy. Rynek jest podzielony.
"Wciąż głównie firmy. W październiku 2019 roku udział klientów indywidualnych w całkowitej liczbie rejestracji samochodów osobowych wyniósł 26,75 proc. Udział firm osiągnął poziom 73,25 proc. Statystyka ta jednak, jak podkreśla IBRM Samar, nie uwzględnia osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą oraz spółek cywilnych, które w CEPiK klasyfikowane są w grupie „osób fizycznych”" Więc głównie kupują firmy i to im się lepiej opłaca bo Ty kupisz jedno auto a firma kupi 50 szt.
Nic dodać, nic ująć ponad to, co napisał MixerGDA.
A statystyczny Kowalski to może i docenia VW, ale najczęściej te z lawet od handlarza, co na swoją matkę przyrzeka, że przez 15 lat ta poczciwa passacina przejechała ledwie 70tys. km, bo dziadek Niemiec miał hemoroidy i nie lubił za bardzo jeździć.
Nie wiem czy się nie liczy, ponieważ Skoda i VW są w pierwszej trójce sprzedaży nowych aut w Polsce.
No ale skoro tego nie doceniają to Kowalscy docenią inne marki
To kupowali Kowalscy w 2019
1. Dacia Duster: 9140 egzemplarzy
2. Toyota Yaris: 7154
3. Toyota Corolla: 5529
4. Skoda Fabia: 5358
5. Fiat Tipo: 4875
6. Hyundai Tucson: 4094
7. Skoda Octavia: 3808
8. Kia Sportage: 3208
9. Dacia Sandero: 3173
10. Toyota Auris: 2870
11. Toyota C-HR: 2657
12. Toyota Aygo: 2556
13. Hyundai i20: 2445
14. Opel Astra: 2221
15. Opel Corsa: 2214
16. Suzuki Vitara: 2213
17. Toyota RAV4: 2200
18. Renault Clio: 2171
19. Skoda Rapid: 2164
20. Mitsubishi ASX: 2156
21. Skoda Karoq: 2121
22. Mazda CX-3: 2095
23. Kia Stonic: 2035
24. Volkswagen Tiguan: 2027
25. Nissan Qashqai: 1893
26. Renault Captur: 1798
27. Kia Ceed: 1693
28. Volkswagen Golf: 1617
29. Honda HR-V: 1554
30. Renault Megane: 1535
31. Volkswagen T-Roc: 1532
32. Renault Kadjar: 1464
33. Kia Venga: 1463
34. Hyundai i30: 1431
35. Ford Kuga: 1397
36. Citroen C3: 1384
37. Honda Civic: 1377
38. Skoda Kodiaq: 1370
39. Kia Rio: 1348
40. Hyundai Kona: 1344
41. Ford Focus: 1322
42. Suzuki SX4 S-Cross: 1315
43. Opel Crossland X: 1296
44. Suzuki Baleno: 1242
45. Volkswagen Polo: 1219
46. Opel Mokka X: 1217
47. Mazda CX-5: 1116
48. SEAT Arona: 1110
49. Skoda Scala: 1104
50. Skoda Citigo: 1087
OII 1,4 TSI Elegance
KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)
Komentarz