O4

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • prezes870
    Rider
    • 2015
    • 418
    • Octavia IV (NX3)
    • DHGA 2.0 TSI RS 245 KM

    Już nie można konfigurować octavii w liftbacku. Czyli zamawiać też nie można?

    Komentarz

    • paryzanin
      Ambiente
      • 2015
      • 187
      • Octavia III (5E3)
      • DPCA 1.5 TSI 150 KM

      Zamieszczone przez prezes870 Zobacz wpis
      Już nie można konfigurować octavii w liftbacku. Czyli zamawiać też nie można?
      bo na poczatku ma byc tylko Kombi, Liftback ma byc troche pozniej. Tym komfiguratorem to bym sie nie sugerował bo jest pod 3FL, wiec nie ma sensu sie w niego bawic.
      Ostatnio edytowany przez paryzanin; 38865.

      Komentarz

      • prezes870
        Rider
        • 2015
        • 418
        • Octavia IV (NX3)
        • DHGA 2.0 TSI RS 245 KM

        W sensie mi chodzi o o3fl , że już jakiś rozdział się kończy i koniec o3fl się robi

        Komentarz

        • paryzanin
          Ambiente
          • 2015
          • 187
          • Octavia III (5E3)
          • DPCA 1.5 TSI 150 KM

          Nie jestem pewien ale prawdopodobnie 3FL to tylko z placu można wziąć, do produkcji chyba już za późno.

          Komentarz

          • spj
            ***** ***
            ModeratoRS
            • 2009
            • 3534
            • Octavia IV combi (NX5)

            Ktoś się orientuję jakie oznaczenie po 1U, 1Z i 5E będzie miała/ma Octavia 4-tej generacji?
            Pozdrawiam,
            Paweł

            Harmonogram spotów w Pomorskie OCP
            Grupa lokalna Pomorskie OCP na fb

            Komentarz

            • demmsi
              Elegance
              • 2011
              • 966
              • Octavia II combi (1Z5)
              • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

              W etce wisi jako oznaczenie NX

              Komentarz

              • Marek__82
                Rider
                • 2013
                • 262

                To jak Lexus 

                Komentarz

                • krzychor
                  Ambiente
                  • 2010
                  • 221
                  • Octavia III (5E3)
                  • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                  Taką odpowiedź dostałem od jednego z dealerów:

                  "obecnie jest już po premierze nowej Skody Octavii IV, czekamy na cenniki, w marcu model będzie dostępny w naszym salonie, jeszcze nie ma możliwości zamawiania tego samochodu.
                  Jeżeli mowa o klasycznej Octavii to zamówienia klienckie nie są już przyjmowane. Sporo modeli znajduje się w magazynie centralnym i takie samochody są obecne w sprzedaży."



                  Komentarz

                  • OrsonTSI
                    Rider
                    • 2010
                    • 716
                    • Volkswagen
                    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                    w DE pojawił się konfigurator O4, cena kosmos w porównaniu do G8

                    Golf

                    Ab 25.630,00 €

                    Life

                    Ab 26.460,00 €

                    Style

                    Ab 28.735,00 €


                    http://cc-cloud.skoda-auto.com/deu/d...hU9AqQoPecWFCw
                    OII 1,4 TSI Elegance

                    KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

                    Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

                    Komentarz

                    • OrsonTSI
                      Rider
                      • 2010
                      • 716
                      • Volkswagen
                      • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                      wszystko fajnie wygląda... tylko ta kierownica
                      Ostatnio edytowany przez OrsonTSI; 15094.
                      OII 1,4 TSI Elegance

                      KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

                      Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

                      Komentarz


                      • Zamieszczone przez OrsonTSI Zobacz wpis
                        w DE pojawił się konfigurator O4, cena kosmos w porównaniu do G8

                        Golf

                        Ab 25.630,00 €

                        Life

                        Ab 26.460,00 €

                        Style

                        Ab 28.735,00 €


                        http://cc-cloud.skoda-auto.com/deu/d...hU9AqQoPecWFCw
                        Czyżby uczeń przerósł mistrza? Cenowo

                        Komentarz

                        • Chris11
                          RS
                          • 2011
                          • 1587

                          Yyy... A w Polsce to jest inaczej?
                          Golf Variant - 83390zł
                          OIIIFL Kombi - 85900zł.
                          Oczywistym jest, że z G8 i O4 będzie podobnie - Octa będzie droższa i mam wrażenie, że rozrzut będzie jeszcze większy.

                          Komentarz

                          • OrsonTSI
                            Rider
                            • 2010
                            • 716
                            • Volkswagen
                            • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                            Zamieszczone przez Chris11 Zobacz wpis
                            Yyy... A w Polsce to jest inaczej?
                            Golf Variant - 83390zł
                            OIIIFL Kombi - 85900zł.
                            Oczywistym jest, że z G8 i O4 będzie podobnie - Octa będzie droższa i mam wrażenie, że rozrzut będzie jeszcze większy.
                            w tym porównaniu podałeś cene Golfa "golasa" Trendline (odpowiednik nie oferowanej wersji Active O3 ) a O3 to drugi poziom Ambition, cos jak drugi poziom G7 czyli Comfortline i wtedy cena wynosi 89590 zł
                            Ostatnio edytowany przez OrsonTSI; 15094.
                            OII 1,4 TSI Elegance

                            KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

                            Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

                            Komentarz

                            • paryzanin
                              Ambiente
                              • 2015
                              • 187
                              • Octavia III (5E3)
                              • DPCA 1.5 TSI 150 KM

                              Zamieszczone przez OrsonTSI Zobacz wpis
                              wszystko fajnie wygląda... tylko ta kierownica
                              ogólnie z zewnątrz super szczególnie przód, tył już gorzej, z boku wyglada ok, ale centralnie z tyłu jakoś dziwnie no i brzydkie felgi w standardzie (mówie o Style) ale wewnątrz nie podoba mi się zupełnie.
                              Po cholerę dwa tablety obok siebie? Jeden przed kierownicą a drugi obok niej?

                              Ciekawe gdzie jest oświetlenie rejestracje i kamera cofania, bo na zdjęciu jakoś tego nie widać.

                              Co do ceny ~125 tysiecy za kombi Style, 1.5 w manualu. Cóż nie spodziewaliśmy się przecież ze będzie taniej.

                              Komentarz

                              • prezes870
                                Rider
                                • 2015
                                • 418
                                • Octavia IV (NX3)
                                • DHGA 2.0 TSI RS 245 KM

                                Nie patrz na niemieckie ceny . Obecna Octavia tak samo ponad 120tys w Niemczech wychodzi

                                Komentarz

                                • OrsonTSI
                                  Rider
                                  • 2010
                                  • 716
                                  • Volkswagen
                                  • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                  Zamieszczone przez paryzanin Zobacz wpis

                                  ogólnie z zewnątrz super szczególnie przód, tył już gorzej, z boku wyglada ok, ale centralnie z tyłu jakoś dziwnie no i brzydkie felgi w standardzie (mówie o Style) ale wewnątrz nie podoba mi się zupełnie.
                                  Po cholerę dwa tablety obok siebie? Jeden przed kierownicą a drugi obok niej?

                                  Ciekawe gdzie jest oświetlenie rejestracje i kamera cofania, bo na zdjęciu jakoś tego nie widać.

                                  Co do ceny ~125 tysiecy za kombi Style, 1.5 w manualu. Cóż nie spodziewaliśmy się przecież ze będzie taniej.

                                  z ceną trochę przesadziłeś, SIII FL kombi Style 1.5 M6 kosztuje 120k, tutaj myslę ze cena wystartuje z ok. 95k za Ambition kombi 1.5 manual
                                  OII 1,4 TSI Elegance

                                  KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

                                  Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

                                  Komentarz

                                  • paryzanin
                                    Ambiente
                                    • 2015
                                    • 187
                                    • Octavia III (5E3)
                                    • DPCA 1.5 TSI 150 KM

                                    Może i troche przesadziłem ale jakoś nie chce się wierzyć aby w Polsce ceny były niższe o 20% niż w Niemczech bo to niezły biznes byłby dla salonów przy granicy

                                    zanim ruszyly wyprzedaze 3FL Kombi 1.5 M6 kosztowała: Dane z cennika O3XST20191902A dla RM2020 rok produkcji 2019 (cennik od lipiec 2019)
                                    ACTIVE 87700 zł
                                    AMBITION 92150 zł
                                    STYLE 98000 zł

                                    a tutaj dane z archiwalnego cennika O3XST19191906A dla RM2019 rok produkcji 2019 (cennik od styczeń 2019)
                                    ACTIVE 86450 zł
                                    AMBITION 92050 zł
                                    STYLE 97200 zł

                                    Ostatnio edytowany przez paryzanin; 38865.

                                    Komentarz

                                    • Chris11
                                      RS
                                      • 2011
                                      • 1587

                                      W Czechach OIV jest droższa o 10% w stosunku do OIIILF, a w Niemczech o ok. 7% i tak trzeba kalkulować cenę.
                                      U nas też będzie pewnie w okolicach 10%, szczególnie po tym, jak VWGP dostało karę (bo przecież ktoś będzie musiał ją zapłacić - czytaj "klienci").
                                      Jeśli więc OIII kombi jest za 85900 to OIV będzie w okolicach 94tys. zł.

                                      Komentarz

                                      • prezes870
                                        Rider
                                        • 2015
                                        • 418
                                        • Octavia IV (NX3)
                                        • DHGA 2.0 TSI RS 245 KM

                                        No i nie ma wersji activ więc trzeba by ceny brać od ambition

                                        Komentarz

                                        • paryzanin
                                          Ambiente
                                          • 2015
                                          • 187
                                          • Octavia III (5E3)
                                          • DPCA 1.5 TSI 150 KM

                                          Zamieszczone przez Chris11 Zobacz wpis
                                          W Czechach OIV jest droższa o 10% w stosunku do OIIILF, a w Niemczech o ok. 7% i tak trzeba kalkulować cenę.
                                          U nas też będzie pewnie w okolicach 10%, szczególnie po tym, jak VWGP dostało karę (bo przecież ktoś będzie musiał ją zapłacić - czytaj "klienci").
                                          Jeśli więc OIII kombi jest za 85900 to OIV będzie w okolicach 94tys. zł.
                                          zapomniales napisac ze za wersje 1.0 Ambition, czyli m.in. bez FULL LED, bez Kamery cofania, bez podgrzewanych foteli
                                          Fotele bym przezyl ale bez FULL LED i kamery cofania juz nie. Komfort niesamowicie wzrasta. Czujniki parkowania to se mozna wsadzic w tylek w porownaniu do kamery.

                                          Komentarz

                                          • Chris11
                                            RS
                                            • 2011
                                            • 1587

                                            No to może nawet OIV bieda wersja będzie za niecałe 90tysi.

                                            Komentarz

                                            • OrsonTSI
                                              Rider
                                              • 2010
                                              • 716
                                              • Volkswagen
                                              • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                              pojawił się cennik G8 - dodajmy do tego 4k za wersje kombi O4 i cena gotowa

                                              https://www.volkswagen.pl/pl/modele-...r/master.layer
                                              Ostatnio edytowany przez OrsonTSI; 15094.
                                              OII 1,4 TSI Elegance

                                              KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

                                              Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

                                              Komentarz

                                              • Chris11
                                                RS
                                                • 2011
                                                • 1587

                                                Na szybko przeglądam ten cennik i widzę, że Golf cofa się w rozwoju... Owszem - może i nie ma już klimatyzacji manualnej, ale w standardzie klimatyzacja automatyczna jednostrefowa to imho trochę trzoda. Pozostaje dopłata do 3. strefowej.
                                                To samo głośniki - w Golfie 7 było 8 głośników, a w ósmej generacji mamy do wyboru 4 (w wersji podstawowej) lub w standardzie wersji wyższych... 6 głośników.

                                                Komentarz

                                                • Marek__82
                                                  Rider
                                                  • 2013
                                                  • 262

                                                  Ja też mam wrażenie, że to krok do tyłu z Golfem, a cena w górę.

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...