Zależne od ilości uruchomien silnika . Crafter raczej do miasta nie jest
O4
Zwiń
X
-
Gość
Iveco Daily 2019 pierwszy serwis olejowy po 50 tyś km takim jeżdżę w pracy. Wg kresek stan oleju dwie kreski i już zezarlo ale to przez to że ładuje się więcej niż masz w papierze co jest normą. Pod obciążeniem będzie pił olej i tego się nie przeskoczy
Prezes gdzie 4 tony na busa nie mow o tym głośno
Komentarz
-
Gość
Iveco daily bliźniak 4,5 zdarzało się wrzucić tylko jest roznica w Twoim i moim przypadku bo Ty masz na osi 1300 kg plus ciagniesz a ja 4500 na osi wiec Tobie może być trochę łatwiej a i roznica B+E więc Tobie nic nie zrobią
Komentarz
-
Zamieszczone przez ;n2665606Z załadunkiem około 4 ton non stop w ciezkich warunkach . Który olej da radę?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez shok Zobacz wpisAle z hybrydami jest taki problem,że nie wolno ( lub jest niewskazane) ciągnąć przyczep kempingowych czy nawet holować sąsiada. Wiele osób po kupnie auta przeżywa małe rozczarowanie, zakończone pozbyciem auta.
Zalezy, jaka to hybryda. W hybrydzie szeregowo - rownoleglej (Toyota) nie mozna ciagnac przyczep ani holowac, bo auto zawsze startuje z silnika elektrycznego. Dodatkowo, ladownosc takiej hybrydy jest dosc niska.
Nie wiem, jak dziala hybryda wedle VAG, bo to nie dosyc, ze jest Plug-in, to tak naprawde zwyczajne auto z malym, wysilonym silnikiem benzynowym i przekladnia DSG, w ktore wepchnieto troche na sile silnik elektyczny i baterie w miejsce bagaznika. Byc moze start jest troche inaczej rozwiazany.
Co do O4, to jakby byla to hybryda taka, jak Toyota, to warto sie zainteresowac. Ale po tescie Pertyna, gdzie Superb iV wlasciwie MUSI byc ladowany, nie podoba mi sie to. Niektorzy nie maja warunkow na to (blok), poza tym istota hybrydy i jej dlugowiecznosci to wlasnie duzy, wolnossacy silnik spalinowy...Ostatnio edytowany przez Rauxel; 36386.
Komentarz
-
-
Gość
Ceny są w czechach, a czemu nie ma w PL?
Może dlatego że koncern VW musi sobie dobrze przeliczyć bo w radiu dzisiaj mówili że VW w Polsce dostał 120 milionów zł kary za ustawke z emisją spalin itd
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MixerGDA Zobacz wpisCeny są w czechach, a czemu nie ma w PL?
....uwielbiam takie teorie spiskowe.
Komentarz
-
-
Gość
Zamieszczone przez Chris11 Zobacz wpis
A czemu nie ma w Nimczech, Francji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech.....??? Pewnie wszystkie kraje będą się zrzucać na naszą karę.
....uwielbiam takie teorie spiskowe.
Z drugiej strony chcą nie chcąc jest to sprawdzenie rynku zainteresowania. Wypuszczamy wędkę z robakiem i patrzymy ile się złapie
Komentarz
-
Zamieszczone przez Chris11 Zobacz wpisRaczej trwają negocjacje między koncernem a importerem co do ceny i dodatkowych elementów wyposażenia.
To, że fabryka zaprezentowała samochód to nie oznacza, że tydzień później można go już sprzedawać w salonie.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Marek__82 Zobacz wpisT" że fabryka zaprezentowała samochód to nie oznacza, że tydzień później można go już sprzedawać w salonie"
Te samochody nie były zaprezentowane tydzień temu
Poza tym Golf jest trąbiony od połowy 2019 roku i coś im to nie wychodzi. Na psy schodzą producenci.
Btw Golf jest już w sprzedaży w Niemczec.
W Polsce jak ogłoszą cennik to pół internetu będzie wrzało, że są nienormalni z takim cenami, więc gdzie się mają spieszyć? Floty i tak kupią, a statystyczny Kowalski w naszym Bantustanie w ogóle się dla VW nie liczy.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Chris11 Zobacz wpisstatystyczny Kowalski w naszym Bantustanie w ogóle się dla VW nie liczy.
No ale skoro tego nie doceniają to Kowalscy docenią inne marki
Komentarz
-
-
Gość
Zamieszczone przez Marek__82 Zobacz wpis
Nie wiem czy się nie liczy, ponieważ Skoda i VW są w pierwszej trójce sprzedaży nowych aut w Polsce.
No ale skoro tego nie doceniają to Kowalscy docenią inne marki
"Wciąż głównie firmy. W październiku 2019 roku udział klientów indywidualnych w całkowitej liczbie rejestracji samochodów osobowych wyniósł 26,75 proc. Udział firm osiągnął poziom 73,25 proc. Statystyka ta jednak, jak podkreśla IBRM Samar, nie uwzględnia osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą oraz spółek cywilnych, które w CEPiK klasyfikowane są w grupie „osób fizycznych”" Więc głównie kupują firmy i to im się lepiej opłaca bo Ty kupisz jedno auto a firma kupi 50 szt.
Komentarz
-
Nic dodać, nic ująć ponad to, co napisał MixerGDA.
A statystyczny Kowalski to może i docenia VW, ale najczęściej te z lawet od handlarza, co na swoją matkę przyrzeka, że przez 15 lat ta poczciwa passacina przejechała ledwie 70tys. km, bo dziadek Niemiec miał hemoroidy i nie lubił za bardzo jeździć.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Marek__82 Zobacz wpis
Nie wiem czy się nie liczy, ponieważ Skoda i VW są w pierwszej trójce sprzedaży nowych aut w Polsce.
No ale skoro tego nie doceniają to Kowalscy docenią inne marki
1. Dacia Duster: 9140 egzemplarzy
2. Toyota Yaris: 7154
3. Toyota Corolla: 5529
4. Skoda Fabia: 5358
5. Fiat Tipo: 4875
6. Hyundai Tucson: 4094
7. Skoda Octavia: 3808
8. Kia Sportage: 3208
9. Dacia Sandero: 3173
10. Toyota Auris: 2870
11. Toyota C-HR: 2657
12. Toyota Aygo: 2556
13. Hyundai i20: 2445
14. Opel Astra: 2221
15. Opel Corsa: 2214
16. Suzuki Vitara: 2213
17. Toyota RAV4: 2200
18. Renault Clio: 2171
19. Skoda Rapid: 2164
20. Mitsubishi ASX: 2156
21. Skoda Karoq: 2121
22. Mazda CX-3: 2095
23. Kia Stonic: 2035
24. Volkswagen Tiguan: 2027
25. Nissan Qashqai: 1893
26. Renault Captur: 1798
27. Kia Ceed: 1693
28. Volkswagen Golf: 1617
29. Honda HR-V: 1554
30. Renault Megane: 1535
31. Volkswagen T-Roc: 1532
32. Renault Kadjar: 1464
33. Kia Venga: 1463
34. Hyundai i30: 1431
35. Ford Kuga: 1397
36. Citroen C3: 1384
37. Honda Civic: 1377
38. Skoda Kodiaq: 1370
39. Kia Rio: 1348
40. Hyundai Kona: 1344
41. Ford Focus: 1322
42. Suzuki SX4 S-Cross: 1315
43. Opel Crossland X: 1296
44. Suzuki Baleno: 1242
45. Volkswagen Polo: 1219
46. Opel Mokka X: 1217
47. Mazda CX-5: 1116
48. SEAT Arona: 1110
49. Skoda Scala: 1104
50. Skoda Citigo: 1087
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Marek__82 Zobacz wpisTo faktycznie zdziwienie
Myślalem, że więcej VW i Skoda sprzedaje i bliżej podium.
W takiej sytuacji może im nie zależeć na prywatnych osobach
Ranking TOP10 marek aut osobowych, jakie zarejestrowano na polskim rynku łącznie od 1 stycznia do 20 grudnia 2019 roku:
1. Skoda: 67 466 egzemplarzy
2. Toyota: 61 657
3. Volkswagen: 53 055
4. Opel: 33 272
5. Dacia: 30 395
6. Ford: 29 447
7. Kia: 29 087
8. Renault: 26 991
9. Hyundai: 24 006
10. Mercedes-Benz: 20 887
a tak z rozbiciem na modele:
Ranking TOP30 nowych modeli osobowych, jakie zarejestrowano na polskim rynku łącznie od 1 stycznia do 20 grudnia 2019 roku:
1. Skoda Octavia: 20 076 egzemplarzy
2. Toyota Corolla: 19 433
3. Skoda Fabia: 16 945
4. Dacia Duster: 15 089
5. Toyota Yaris: 13 712
6. Opel Astra: 13 608
7. Volkswagen Golf: 12 668
8. Fiat Tipo: 9118
9. Renault Clio: 8565
10. Volkswagen Tiguan: 8253
11. Ford Focus: 8221
12. Hyundai Tucson: 7814
13. Skoda Superb: 7509
14. Toyota C-HR: 7484
15. Nissan Qashqai: 7239
16. Opel Corsa: 7131
17. Kia Ceed: 6911
18. Volkswagen Passat: 6906
19. Toyota RAV4: 6759
20. Kia Sportage: 6600
21. Dacia Sandero: 6461
22. Renault Megane: 5974
23. Toyota Auris: 5969
24. Hyundai i30: 5677
25. Skoda Rapid: 5567
26. SEAT Leon: 5393
27. Skoda Karoq: 5112
28. Skoda Kodiaq: 5070
29. Mazda CX-3: 4896
30. Ford Kuga: 4549
Komentarz
-
Komentarz