Pasty UHS jeszcze nie, mamy spory zapas Scholla, na którym pracujemy.
Pady Rupesa nacinane dobrze tną, ale znacznie lepiej pracuje się na padach megsa.
Dzięki za słowa uznania.
Ostatnim autem u nas była sześcioletnia A4 B8 w mało spotykanym kolorze Dakar Beige Metalic. Naszym zadaniem było wykonanie pełnej korekty i zabezpieczenie lakieru dobrym woskiem.
Rys jak na ten wiek dużo nie było. ale lakier był "zabity" różnego rodzaju zanieczyszczeniami i odkurzem lakierniczym. Ostatni szlif i przygotowanie pod wosk został nadany HDC i na to położyliśmy wosk konkursowy Zymola, który z tego jasnego lakieru wydobył piękną głębie, odbicia oraz podkreślił ziarno. Sądzę, że będzie to dla wielu osób ciekawa relacja, bo jak wygląda czarny lakier po korekcie każdy wie, a dużo osób pyta jak to wygląda na jasnych kolorach.
Środek wyczyszczony i zabezpieczony Natural Lookiem, felgi FK1000 i opony Meguiars Endurance. Jak zwykle miłego oglądania:
Pady Rupesa nacinane dobrze tną, ale znacznie lepiej pracuje się na padach megsa.
Dzięki za słowa uznania.
Ostatnim autem u nas była sześcioletnia A4 B8 w mało spotykanym kolorze Dakar Beige Metalic. Naszym zadaniem było wykonanie pełnej korekty i zabezpieczenie lakieru dobrym woskiem.
Rys jak na ten wiek dużo nie było. ale lakier był "zabity" różnego rodzaju zanieczyszczeniami i odkurzem lakierniczym. Ostatni szlif i przygotowanie pod wosk został nadany HDC i na to położyliśmy wosk konkursowy Zymola, który z tego jasnego lakieru wydobył piękną głębie, odbicia oraz podkreślił ziarno. Sądzę, że będzie to dla wielu osób ciekawa relacja, bo jak wygląda czarny lakier po korekcie każdy wie, a dużo osób pyta jak to wygląda na jasnych kolorach.
Środek wyczyszczony i zabezpieczony Natural Lookiem, felgi FK1000 i opony Meguiars Endurance. Jak zwykle miłego oglądania:
Komentarz