Ja z moich boczków jestem zadowolony, tzn. kompletnie mi nie przeszkadzają. Ostatnio przypadkiem nawet butelkę z wodą sobie w drzwi wsadziłem - przydatne ustrojstwo
Co do spalania to kolejne info z jazdy po mieście:
- 20km jazdy po mieście bez większych korków, normalne zatrzymywanie się na czerwonym itp. - 6.5l
- 15 km jazdy z b. częstym zatrzymywaniem się oraz korkami - 7.2 l
Cos sie zaraz zacznie z Superbem II FL - beda jakies cenniki czy informacje, bo dzis dzwonil do mnie facet ze Skody ni z tego, ni z owego informujac ze do Gdanska cytuje: "do salonu przyszly materialy z centrali" na temat Superba FL... ale nie mialem czasu z nim konwersowac. Maja miec za miesiac juz S2 po FL w salonie.
Co ciekawe nic nie mowil o zmianie ceny... czyzby rabat 8600 zl od Skody sie jednak mial utrzymac?
ps. wlasnie wszedlem na konfigurator SKody... ZNIKNAL SUPERB.
ps. wlasnie wszedlem na konfigurator SKody... ZNIKNAL SUPERB.
A pozostałe modele możesz skonfigurować?
tak.
ps. na stronie niemieckiej Skody jest juz nowy Superb w konfiguratorze... wlasnie sobie ogladam. Co ciekawe dla Panow Niemcow lakier bialy jest dalej darmowy... nie jak dla nas... troche to irytuje...
ps.2 wszystkie diesle w S2 FL sa juz w technologii greentec - tak samo 1.4 tsi (teraz niby w miescie spala on 7,8 litra na 100 km...) - czyli to jest ten system start-stop.
Dzisiaj w Krakowie widziałem z tyłu jadącą niebieską 03, powiem wam że ładnie skoda w tym kolorze wygląda, myslę że RS zrobi robotę na odpowiednim kole i zawiasie
Dzisiaj w Krakowie widziałem z tyłu jadącą niebieską 03, powiem wam że ładnie skoda w tym kolorze wygląda, myslę że RS zrobi robotę na odpowiednim kole i zawiasie
po mojej mieścinie jeździła occia w kolorze brąz (jazda próbna) na ledach więc raczej elegance żonie baardzo się spodobała :roll: ale po wczorajszej (odgrzanej) emisjii automaniaka i sławetnym teście zawieszenia....cyt."to nasza octawia jest lepsza :?: :twisted: hihihi oczywiście trochę żartowbliwie niemniej jednak gdybym decydował się na nowe autko brałbym z silnikiem 1.8tsi by ten wielowahacz jednak był 8)
Serio widziałem O3 - po prostu mam inne zdanie niż Ty
No to pojechałeś 8) Nikt nie może mieć innego zdania niż Marlej, on ma tu monopol na wiedzę i tylko jego zdanie się liczy.
A co do sprzedaży O III, jest nieźle, a nawet bardzo dobrze. Jak mówi mój kumpel który jest sprzedawcą w Skodzie, nie ma dnia w tygodniu, w którym nie sprzedałaby się im przynajmniej jedna sztuka O III. Ludziom to auto sie po prostu podoba i jest chętnie wybierane.
Co do Automaniaka - widzałem ten test i powiem że zrobił ma mnie wrażenie. Tylko że w tym samym Automaniaku robiono kiedys dokładnie taki sam test w którym brały udział, najnowszy Civic (belka z tyłu), i jeszcze 2 inne modele z wielowachaczem i najlepiej po zakręcie z nierównościami prowadził się .... Civic. Więc wszystko zalezy od ustawienia tej belki. Ja cały czas jestem zdania, że pomysł wkładania belki do słabszych wersji silnikowych jest nak najbardziej słuszny, gdyż ktoś kto kupuje auto tej klasy z silnikiem o "porażajacej" mocy 85 KM nie jeździ w taki sposób, aby poczuć róznicę w typie tylnego zawieszenia i nie jest w stanie wykorzystać mozliwości jakie daje wielowahacz.
widziałem z tyłu jadącą niebieską 03, powiem wam że ładnie skoda w tym kolorze wygląda
biel, srebrny (ostukany), beż cappuchino - to kolory, w ktorych OIII wyglada najlepiej. Wzglednie niebieski race i ten blekit. Reszta do odstawki. Braz wyglada dobrze na papierze ale w realu jest kupa. :P
jeszcze pozostaje jedno rozwiązanie na posiadanie wilewahacza z tyłu zamówienie wersji z 4x4 bo tam wszystkie wersje silnikowe będą miały wielowahacz. Tylko jak na razie będzie problem z wyborem silników bo jest 1,6 tdi 2,0 tdi i 1,8 tsi, ciekawe czy dadzą 4x4 do 1,4 tsi? I oczywiście 4x4 tylko do wersji kombi.
Ja pierdole ale macie wymagania, do każdego silnika 4x4, może jeszcze dsg, u skośnookich są trzy wersje i ludziska się cieszą a tutaj już nie mozna nikomu dogodzić :lol:
Jednemu nie pasują boczki, drugiemu listewki chromowe wokół szyb, trzeci chciałby 1.4 4x4, czwarty nie kupi bo to to samo co rapid a ja chciałbym 2.0tsi 4x4 dsg :lol:
Ja pierdole ale macie wymagania, do każdego silnika 4x4, może jeszcze dsg, u skośnookich są trzy wersje i ludziska się cieszą a tutaj już nie mozna nikomu dogodzić :lol:
Jednemu nie pasują boczki, drugiemu listewki chromowe wokół szyb, trzeci chciałby 1.4 4x4, czwarty nie kupi bo to to samo co rapid a ja chciałbym 2.0tsi 4x4 dsg :lol:
hihi no ale Ty też masz wymagania, których skoda dla Ciebie jeszcze nie spełniła :diabelski_usmiech hihi
Ja pierdole ale macie wymagania, do każdego silnika 4x4, może jeszcze dsg, u skośnookich są trzy wersje i ludziska się cieszą a tutaj już nie mozna nikomu dogodzić :lol:
Jednemu nie pasują boczki, drugiemu listewki chromowe wokół szyb, trzeci chciałby 1.4 4x4, czwarty nie kupi bo to to samo co rapid a ja chciałbym 2.0tsi 4x4 dsg :lol:
hihi no ale Ty też masz wymagania, których skoda dla Ciebie jeszcze nie spełniła :diabelski_usmiech hihi
Ja cały czas jestem zdania, że pomysł wkładania belki do słabszych wersji silnikowych jest nak najbardziej słuszny, gdyż ktoś kto kupuje auto tej klasy z silnikiem o "porażajacej" mocy 85 KM nie jeździ w taki sposób, aby poczuć róznicę w typie tylnego zawieszenia i nie jest w stanie wykorzystać mozliwości jakie daje wielowahacz
i tu masz słuszność...tylko zauważ, że belka występuje w silnikach 1.4TSI gdzie mocy jest dość sporo bo 140 kuca, a w tdi nawet o te 10KM więcej...więc :?: :? trochę kiepsko...myślę :roll: ale tak się zastanawiam czy takie OIII z belką z pakietem ori zawieszenia sportowego trzyma sie już lepiej? dostrojenie i ustawienie tej belki jest ciut inne lepsze?
Śmieszne jest to, że przy zakupie ludzie by chcieli wielowahacz, ale jak już auto nastuka km i nadchodzi czas serwisu to nagle masa ludzi narzeka na koszty i jak to fajnie było mieć belkę. Ja tam się ciesze, że mam belkę
Co do kwestii czy ori sportowe zawiasy będą trochę lepsze na belce, sam jestem ciekaw a sprawdzę na sobie bo własnie do mojej zamówionej 2.0TDI zamówiłem te opcje.
Jest- O3 2.0 TDI Elegance- nabity w belke...
Była- O2 FL 1.6 TDI CR SERIA
Była- O2 1.9 TDI PD BXE MOD
wczoraj z jago7270 odbylismy jazdę tesową OIII w elegansie 1,6D 105KM z DSG 7biegowym
powiem tak-
plusy- nowe, dużo miejsca na tylnej kanapie i w bagazniku :wink:
minusy- boczki z plastiku jak dykta, dół tunelu ugina się po oparciu kolana, gówniane lakierowane dekory, oczojebny napis DSG na gałce, IMHO durne rozwiązanie klamek wewnetrznych(jak pani będzie miała długie pazury to dekory zaraz sie porysują), kiepskie wygluszenie kabiny, kilka razy w korku skrzynia "zgłupiała" i pogubiła się
no i brak szyberdachu żeby żagiel rozwinąć bo to nie jedzie :roll:
w ruchu miesznym na jeździe testowej zużycie paliwa ok 7,8/100km więc dane fabryczne są z kapelusza,
podsumowując - jesli chodzi o jednostke napędową można ją polecić kapelusznikowi który fascynuje się jazdą "o kropelce"
dla mnie osobiście- konfiguracja 105KM i DSG 7b jest nie do przyjęcia- brak przyjemności z jazdy
musimy potestować 2,0 150KM z DSG, może będzie lepiej
przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz