Nie podoba mi się ten środek, taki jakiś bez szału, plastikowy i bardziej nudny niż środek mojej OII. Zobaczymy na żywo, ale chyba kupno trzeciej skody to już podchodzi pod zboczenie. :roll:
hmm... może to kwestia samych zdjęć.. ale jakoś niezbyt mi się wnętrze auta podoba... materiały wygladają na takie.. surowe? zajeżdża tanim plastikiem.. rapidem? :roll: Mam nadzieję, że na żywo iw dotyku będzie lepiej
Garret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
hmm... może to kwestia samych zdjęć.. ale jakoś niezbyt mi się wnętrze auta podoba... materiały wygladają na takie.. surowe? zajeżdża tanim plastikiem.. rapidem? :roll: Mam nadzieję, że na żywo iw dotyku będzie lepiej
No trochę się rozczarowałem tymi zdjęciami. Ty porównujesz O3 do Rapida, mówiąc zajeżdża nim a ja powiedziałbym, że Rapid wygląda nawet lepiej w środku (proszę nie wspominajcie o twardych plastikach z niego). Kwestia gustu ale mi w Rapidzie bardziej się podoba w środku. Może to też kwestia konsoli środkowej a właściwie radia. W Rapidzie jest stary Swing, ktory ma większy wyświetlacz inną czcionkę jakoś to lepiej wygląda niż mały Swing w O3. Trochę jak stary Blues. Wcześniej naoglądaliśmy się zdjęć z lepszym wyposażeniem i teraz boli...
To jest opinia na sucho, zobaczymy jak to będzie na żywo
ale paskudne te plastiki w środku szczególnie te szare ( kiera , deska , drzwi )
przypomina mi to koreańczyki z 5-10 lat do tyłu czy to jest octavia :?:
pozdrawiam Adam Octavia 2 - Tour II - Kosiarka Spontany Katowickie
W Golfie nie ma 1.8 TSI i to może być problemem, no i zobaczymy jak się będzie wsiadało do VII, bo do VI była tragedia ( za każdym razem waliłem się głową przy wsiadaniu ).
W Auto Świecie jest dzis info zatytulowane mniej wiecej tak: "Nowa Octavia tanszy tylko o 500 zl od VW Golfa VII"... - oczywiscie to troche klamstwo bo nie pisza ze ten Golf to bedzie 3drzwiowy, choc z drugiej strony przypuszczam ze trendline w VW ma lepsze wyposazenie niz Active w Skodzie (tak bylo dotychczas). Ale co znamienne - to ze jak Skoda jednak tej ceny nie obnizy to sporo ludzi moze tak pomyslec: "co? Skoda tansza tylko o 500 zl od VW???? to biore VW!"... jak ktos bedzie musial mniec duzy bagaznik to kupi wtedy kombi... Dlatego prognozuje, ze te ceny (pomijajac rabat dealerskich od tych dealerow o ktorych wiemy ze daja ladny rabat) zostana bardzo szybko obnizone gdzies o 4000 zl.
AdamB, Ze względu na obecną octę elegance nie biorę innej wersji pod uwagę :wink: ale rzeczywiście uboższe wersje szału nie robią, na pocieszenie nie tylko w octavii ten problem występuje
[ Dodano: Pon 04 Lut, 13 18:34 ] marlej108, odpierdol się od tych plastików na drzwiach, miałeś się już nie odzywać w tej kwestii :wink:
piramida, ma rację ile można pisać o plastikach :evil:
jak ktoś ma coś do plastików, to niech zmieni forum na audi i nie będzie miał takich problemów lub opcja nr 2 - 8 tys. zł i marsz do tapicera i będzie wszystko w skórze
Trzeba czekać na samochody w polskich salonach. Szczerze mówiąc nawet ten kolor brązowy w tych ogłoszeniach nie robi szału a wcześniej myslałem że to bedzie nr 1. Patrząc na te ogłoszenia to najlepiej wygląda - srebrna 1.4 TSI Elegance na Alu 17 lub 18, chociaż osobiście uważam że wieksza bryka najlepiej wyglada w czarnym a nie widziałem jeszcze w ogłoszeniach takiej w wersji elegance (z jasnym środkiem + pakiet chrom+ xenon).
-100 km/h 12,0 s" się zastanawiam jakim cudem?! może fabia z tym silnikiem tak przyśpiesza (może nawet ciut lepiej), ale ciężka octavia z silnikiem od kosiarki i 85 koni pod maską? :P stawiam na wynik 13-14 s sekund w realu
Poszperalem troche w testach i obawiam sie ze mozesz miec racje np
GolfVI z tym motorem mial osiagi typowo emeryckie 0-100 13.5
0-130 25.5
[ Dodano: Pon 04 Lut, 13 19:10 ]
Zamieszczone przez sew1981
-100 km/h 12,0 s" się zastanawiam jakim cudem?! może fabia z tym silnikiem tak przyśpiesza (może nawet ciut lepiej), ale ciężka octavia z silnikiem od kosiarki i 85 koni pod maską? :P stawiam na wynik 13-14 s sekund w realu
Poszperalem troche w testach i obawiam sie ze mozesz miec racje np
GolfVI z tym motorem mial osiagi typowo emeryckie 0-100 13.5
0-130 25.5
marlej108, odpierdol się od tych plastików na drzwiach, miałeś się już nie odzywać w tej kwestii :wink:
urwa nac! Piramida bo dostaniesz klapsa w glowe... kolem zapasowym :wink:
przypominam niesmialo, ze jest to watek zalozony przeze mnie...
skoro jest ktos na forum kto tym samochodem jechal chcialbym wiedziec - czy na drzwiach jest material czy nie. i kropka.
komu sie to nie podoba to niech se zalozy oddzielny watek o O3... albo dolaczy do innego - bo juz kilka takich jest :P
ps. a tak troche z innej beczki - gdybym mial zwariowac i kupic kolejna Skode Octavie tym razem w wersji III, to chyba bralbym pod uwage dwie wersje:
a) wersja dziad - czyli O3 1.2 tsi 85kucy lub 1.2 105kucy Active + troche dodatkow (ale niewiele),
b) wersja lux - czyli O3 1.8 tsi Elegance
Diesel wydaje sie niestety strasznie drogi, i chyba juz nie wart takiej doplaty.
Swoja droga ciekawe ile do setki bedzie mial RS, skoro to 1.8 tsi ma 180koni i chyba osiagi takie jak obecny RS?
Komentarz