Jak zwykle tył koszmar, a przód super :lol:
Octavia III i Superb II FL
Zwiń
X
-
ORIGINAL GERMAN AUDI A6 C7 AVANT 3.0 TDI 313KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...168233#1168233
ORIGINAL GERMAN AUDI QUATTRO 2.2 200KM- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...460025#1460025
ORIGINAL CZECH SKODA FABIA MONTE CARLO 1.2 TSI 105KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=906416#906416
-
-
A ja bym się nie zdziwił jakbyśmy się dowiedzieli za jakiś czas, że historia Superba kończy się na II, bo po powiększeniu Octavii to nie wiem dla kogo miałby być to samochód.ORIGINAL GERMAN AUDI A6 C7 AVANT 3.0 TDI 313KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...168233#1168233
ORIGINAL GERMAN AUDI QUATTRO 2.2 200KM- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...460025#1460025
ORIGINAL CZECH SKODA FABIA MONTE CARLO 1.2 TSI 105KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=906416#906416
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez FlameA ja bym się nie zdziwił jakbyśmy się dowiedzieli za jakiś czas, że historia Superba kończy się na II, bo po powiększeniu Octavii to nie wiem dla kogo miałby być to samochód.
Zakładając, że SIII na wypasie (platinum+dodatki) z 210 konnym silnikiem będzie kosztowało ok 150tys, np., a A6 z analogicznym wyposażeniem kosztować będzie np. 220tys wtedy ludzie będą mieć wybór i oto chyba chodzi :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftTylko ze juz teraz wypas kosztuje okolo 180tys bez rabatu :lol:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Flameja bym się nie zdziwił jakbyśmy się dowiedzieli za jakiś czas, że historia Superba kończy się na II,
[ Dodano: Wto 09 Paź, 12 14:20 ]
Zamieszczone przez BADYLSIII (moim zdaniem) kupować będą ludzie majętni, ale nie chcący-nie lubiący pokazywać się w drogich markach...
[ Dodano: Wto 09 Paź, 12 14:22 ]
Zamieszczone przez MaicroftTylko ze juz teraz wypas kosztuje okolo 180tys bez rabatu
Pozatym, kupując 5-6 szt. w postępowaniu przetargowym kupisz takie auto duuuużo taniej niz wynika to z cennika.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Superb to także standardowa limuzyna urzędników ministerialnych, wojewódzkich, marszałkowskich i samorządowych wszelkiego autoramentu. Pełno tego stoi pod ministerstwami w centrum Wawy, często z szoferem w środku. Ceny Superba są wystarczająco wysokie, żeby odsiać "przeciętnych obywateli", a jednocześnie odpowiednio niskie żeby wygrywać przetargi.
Tak jak pisze Big, klientela jest dość stała, nie tylko u nas, więc SIII ma sens.Morgoth
Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
G.B.Show
Komentarz
-
-
A jak to problem, że teraz jeździli Octaviami jeżeli się rozrośnie, albo Passatami.
Przecież nie będą utrzymywać produkcji dla urzędników w Polsce, Czechach i na Słowacji.ORIGINAL GERMAN AUDI A6 C7 AVANT 3.0 TDI 313KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...168233#1168233
ORIGINAL GERMAN AUDI QUATTRO 2.2 200KM- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...460025#1460025
ORIGINAL CZECH SKODA FABIA MONTE CARLO 1.2 TSI 105KM - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=906416#906416
Komentarz
-
-
Tak się zastanawiam czy potencjalny SIII nie podzieli losu Phaetona i jednocześnie staram się (bez efektu) zrozumieć, czemu największa limuzyna VW zaliczyła taka klapę na rynku. Nie znam szczegółów i nie wiem czy to auto było takie felerne, czy takie, czy srakie. Furory nie zrobiło, choć bryłę ma elegancką i dlatego widzę pewną zbieżność - choć to tylko moje subiektywne odczucie:
Passat B6 był zapewne równie chętnie kupowany (zanim wyszły wszystkie jego "kwiatki) zatem postanowiono go jeszcze trochę "napompować" gabarytowo i technologicznie - i wyszedł z tego Phaeton, który zamiast być strzałem w dziesiątkę, okazał się dla VW strzałem w kolano. Nie wiem czy VW przedobrzył z tym modelem, czy na siłę starał się naprawiać coś co nie jest zepsute, ale generalne wrażenie, gdy czytam internet, jest takie, ciężko mi znaleźć pochlebne recenzje na temat tego auta.
SII ma wszystkie atrybuty jakie powinna mieć porządna limuzyna i obawiam się że przy dalszym "rozciąganiu" rozmiarowym i cenowym tego modelu, ludzie mogą wyjść z podobnego założenia, czyli: "SII była idealna, a oni jeszcze ją rozbudowywują i powiększają, cenowo też do góry, kurka wodna, za te pieniądze to może minę salon Skody i pójdę do Audi"
Powtarzam, to tylko moje subiektywne odczucia i obawy co by Skoda z SIII nie przekombinowała.Artur
Komentarz
-
-
w mojej ocenie nie....wcześniej podałem cennik "wypasionego" SII....pokrótce model przeze mnie wybrany jest w wersji platinum 2.0 TSI DSG (można poczytać co jest w snandardzie) dodatkowo dołożyłem: szyber, wentylowane fotele, sound system, alu 17, zestaw głośnomówiący i coś tam jeszcze...całość z cenika wyszła 147 myślę że przynajmniej 10koła od ceny można by odjąć.... za podobnie wypasioną A6 zabulicie ile? Niech SIII będzie można dostać za podobną cenę to wtedy będzie schodzić jak świeża buła takie jest moje zdanie :szeroki_usmiech :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez r2r(Phaeton)... staram się (bez efektu) zrozumieć, czemu największa limuzyna VW zaliczyła taka klapę na rynku.
Jeśli Skoda pójdzie tę drogą - zrobi "supersamochód" w zbyt wysokiej cenie jak na wizerunek własnej marki - to od razu może się pożegnać z wysoką sprzedażą. No chyba że w Chinach, gdzie Phaeton sprzedaje się świetnie. Chińce nie mają wizerunku marek, albo mają go gdzieś, dlatego np. Buick postrzegany jest tam na równi z BMW, czy Mercem. Oni łykną także każdą Skodę, byle była ... w sedanie
O Panzerwagenie Phaetonie możemy sobie podyskutować gdzie indziej, ale nieco się mylisz, co do tego modelu.
Zamieszczone przez r2rSII ma wszystkie atrybuty jakie powinna mieć porządna limuzynaMorgoth
Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
G.B.Show
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BADYLBig, a swoją drogą kiedy odbierzesz SII?
Zamieszczone przez r2rTak się zastanawiam czy potencjalny SIII nie podzieli losu Phaetona i jednocześnie staram się (bez efektu) zrozumieć, czemu największa limuzyna VW zaliczyła taka klapę na rynku
1. Phenton miał konkurować z Mercedesem S, BMW7 czy Audi A8. Niestety, te limuzyny mają na rynku ustaloną od lat reputację, a w tej klasie każdy nowy gracz witany jest z baaaaardzo dużym dystansem.
2. VW to ... auto dla ludu !! Takie jest i takie ma być i tak jest postrzegane. Wprowadzenie modelu VW do lasy aut luksusowych było z góry skazane na niepowodzenie. Nie dość, że VW nie ma prestiżu (a w tej klasie to podstawa !!! bo tej klasy auta kupuje się aby się pokazać!!) to jeszcze nie ma absolutnie żadnej tradycji produkcji takich limuzyn.
No i te 2 czynniki wystarczyły aby Phenton poniósł spektakularną klęskę.
[ Dodano: Wto 09 Paź, 12 17:29 ]
Zamieszczone przez r2rSII ma wszystkie atrybuty jakie powinna mieć porządna limuzyna i obawiam się że przy dalszym "rozciąganiu" rozmiarowym i cenowym tego modelu, ludzie mogą wyjść z podobnego założenia, czyli: "SII była idealna, a oni jeszcze ją rozbudowywują i powiększają, cenowo też do góry, kurka wodna, za te pieniądze to może minę salon Skody i pójdę do Audi"
Ale jeśli Skoda, wzorem obecnego Superba, ulokuje Superba III trochę poniżej aut klasy premium, aczkolwiek nadal w klasie E, to sukces będzie murowany.
Pamiętacie jak wchodził S II ?? Ile osób pisało, że to głupota i strzał w kolano, bo kto zapłaci za Skodę 100 i wiecej tys zl ?? A okazuje się, że S II sprzedaje się świetnie, żeby nie powiedizeć wyśmienicie, i największą sprzedaz robią ... najdroższe (110 tys i w górę!! wersje). Dlaczego ?? Ano dlatego że dkostaje sie w zamian auto ze światnie skalkulowną ceną do wyposażenia. Auto z pogranicza klas D i E i olbrzymią iloscią miejsca i niezłym wyglądem oraz mocnymi i elestycznymi silnikami. Czyli S II wpisuje się idealnie z limuzynę dla pana prezesa lub władz lokalnych które nie chcą się rzucać w oczy i nie chcą, aby ludzie mówili, że ich pieniadze idą na drogie auta w stylu Mercedesa, czy BMW, lub Audi. Skoda Suberb II zapewnia to samo, tylko w bardziej dyskretny sposób.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MorgothZamieszczone przez r2rSII ma wszystkie atrybuty jakie powinna mieć porządna limuzynaArtur
Komentarz
-
-
Prawdę powiedziawszy Superb 2 na chwilę obecną, wydaje mi się nawet poza obrębem szczytu moich możliwości :wink:Morgoth
Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
G.B.Show
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BigZamieszczone przez marlej108a 3 dni temu na forum superba napisales ze odbierasz w polowie listopada...
w kazdym razie powodzenia w nabyciu Superba - to swietne auto :-)
ps. a moze juz lepiej chwile poczekac na O3.... chociaz prawde mowiac na zdrowy rozum to i tak od O3 Superb powinien byc lepszy...
[ Dodano: Czw 11 Paź, 12 09:30 ]
Myslalem ze juz obecny Superb II to niby klasa ta sama co A6.... takie zreszta bylo w jakims pisemku porownanie.... bylo tez z drugiej strony porownanie do A4....
Poza tym Superb I byl porownywany kiedys tam w Auto Swiecie z Audi A6 C5... ale i z VW Passatem... wiec w sumie tradycyjne dla Skody wymiary auta ponad wymiary klasy...
ps. Ciekawe kiedy ten Superb III mialby sie pojawic....
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marlej108chociaz prawde mowiac na zdrowy rozum to i tak od O3 Superb powinien byc lepszy...
Zamieszczone przez marlej108Myslalem ze juz obecny Superb II to niby klasa ta sama co A6.... takie zreszta bylo w jakims pisemku porownanie.... bylo tez z drugiej strony porownanie do A4....
Zamieszczone przez marlej108Ciekawe kiedy ten Superb III mialby sie pojawic....Czarny Elegance
Komentarz
-
Komentarz