Przepraszam, ale co wspólnego z tematem tego watku czyli OCTAVIĄ III, ma powyższa dyskusja ??
Octavia III i Superb II FL
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez Flamegeneralnie jak dla mnie w dzisiejszych czasach konstrukcja diesli przy "bożym" użytkowania pozwala na przejechanie 200 tys., potem to już istna loteria.
Znam Ceeda 1.6crdi 218kkm i ma sie bobrze.Nawet 2.2 Toyoty jakos przebije te 200kkm chociarz maja juz niedlugo kupowac disle od BMW a z wlasnych rezygnuja.
Ps a BMW ma brac Hybrydy od Lexusa.Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.
Komentarz
-
-
Ja zastanawiam się jaj będzie z jakością wnętrza w OIII, bo obecnie mamy taką sytuację że wg mnie OII FL ma Lepsze plastiki niż GolfV, a w zasadzie na tym samym poziomie co Golf6. Miałem okazję jeździć ostatnio i się trochę zawiodłem Golfem. Natomiast czy OIII będzie miała choć takie wykończenie jak Golf 7? było by miło.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzysiek83wprJa zastanawiam się jaj będzie z jakością wnętrza w OIII, bo obecnie mamy taką sytuację że wg mnie OII FL ma Lepsze plastiki niż GolfV, a w zasadzie na tym samym poziomie co Golf6
Uważam dokładnie tak samo jak ty ( co nie raz już tu pisałem) i też zastanawiam się nad jakością i materiałami jakie zostaną użyte w O III.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BigZamieszczone przez krzysiek83wprJa zastanawiam się jaj będzie z jakością wnętrza w OIII, bo obecnie mamy taką sytuację że wg mnie OII FL ma Lepsze plastiki niż GolfV, a w zasadzie na tym samym poziomie co Golf6
Uważam dokładnie tak samo jak ty ( co nie raz już tu pisałem) i też zastanawiam się nad jakością i materiałami jakie zostaną użyte w O III.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzysiek83wprJa zastanawiam się jaj będzie z jakością wnętrza w OIII, bo obecnie mamy taką sytuację że wg mnie OII FL ma Lepsze plastiki niż GolfV, a w zasadzie na tym samym poziomie co Golf6. Miałem okazję jeździć ostatnio i się trochę zawiodłem Golfem. Natomiast czy OIII będzie miała choć takie wykończenie jak Golf 7? było by miło.
1. Plastiki w Octaviach wyprodukowanych do 2007/2008 sa lepsze od wiekszosci Golfow V w ktorych z tylu byl twardy plastik a w O2 miekki, a jednak w Golfach jest ciszej - jechalem dwoma kombi z 2008 roku z przebiegami ok.200.000 km oraz jednym hatchbackiem - i w kazdym bylo ciszej... sadze ze to kwestia materialow wygluszeniowych powtykanych w drzwi itd.
2. Jakosc plastikow w Golfie VI oraz wyciszenia wnetrza bije Octavie kazda, wystarczy sie przejechac. VW sie chwalil, ze mimo iz Golf VI jest tanszy w produkcji niz V to... jest lepiej zrobiony :-) Cala tajemnica tkwi w tym, ze skupili sie na materialach ktore otaczaja kierowce oraz postanowili wyciszyc do max. dzwieki... i to sie udalo.
serio. ja wlasciwie nie lubilem nigdy VW - wystarczy sobie poczytac moje posty tu na forum jeszcze sprzed pol roku... ale jak szukalem auta i sie przejechalem kilkoma sztukami w tym tymi pofirmowymi kombi.. to nagle z przerazeniem stwierdzilem ze w 4 letnim kombi ktore objechalo ziemie 5 razy dookola jest ciszej niz w mojej Octavii...
Angole zreszta tez sie podniecaly wyciszeniem Golfa VI jak wszedl na rynek
W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
sadze ze Golf VII pod tym wzgledem jest jeszcze lepszy.
ale moze O3 tez bedzie lepiej wyciszona?
na pewno jednak zarowno Golf jak i O2 to swietne samochody, bardzo podobne.
sorry za OT.
Naprawde licze ze O3 bedzie swietnym autem. Niestety Rapid mnie troche niepokoi jesli chodzi o kierunek w jakim zmierza Skoda...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marlej108Naprawde licze ze O3 bedzie swietnym autem. Niestety Rapid mnie troche niepokoi jesli chodzi o kierunek w jakim zmierza Skoda...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzysiek83wprbo obecnie mamy taką sytuację że wg mnie OII FL ma Lepsze plastiki niż GolfV, a w zasadzie na tym samym poziomie co Golf6.
a resztę już marlej wyjaśnił..O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Dokładnie takie same zdjęcia są w jutrzejszym Auto Świecie.
Można w artykule wyczytać, że do testów do OIII dano 2 silniki:
1. 1.4 TSI 140KM
2. 2.0 TDI 150KM
czyli deczko mocniejsze niż są obecnie. :diabelski_usmiech
ale jest też mowa o 1.2TSI (85KM i 105KM), 1.8TSI (180KM), 2.0TDI (180KM) i niby wersji RS będzie mieć 250KM...
Podsumowując...
Nie ma już silnika dla marleja108... Misiek^wro juz składa pewnie graty na moda OII -> OIII :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Auto ŚwiatSkoda ruszy ze sprzedażą nowej Octavii już w lutym przyszłego roku, a w marcu, na salonie w Genewie, zobaczymy wersję kombi. Trzecia generacja najpopularniejszego modelu firmy wygląda jak większy Rapid: prostsza i bardziej kanciasta od poprzedniczki, z wyraźnym przetłoczeniem poniżej linii okien. Rozstaw osi powiększy się do 2,69 m, zaś przestrzeń z tył osiągnie niemalże format mercedesowskiej klasy E. Kombi pomieści do 1650 l bagażu i będzie jeszcze funkcjonalniejsze niż dotychczas. Paleta silników zostanie przejęta z aktualnej generacji Golfa, a więc w cenniku zobaczymy wersje 1.2 TSI/85 i 105 KM, 1.4 TSI z odłączanymi cylindrami, 180-konne 1.8 TSI oraz dwa diesle - 2.0/150 i 180 KM. Trochę później, najprawdopodobniej pod koniec 2013 roku, pojawi się też wersja RS z 250-konną jednostką pod maską. Oferta Greenline'ów będzie się opierała na technologii Bluemotion. Wycofany jakiś czas temu napęd 4x4 ma znów wrócić do Octavii. W 2014 roku pojawi się wersja Scout. Niezależnie od silnika pod maską wszystkie odmiany auta ma cechować: lepsze jakościowo materiały i dokładniejszy montaż.Zamieszczone przez Auto ŚwiatŻaden inny model Skody nie jest w tak dużej mierze odpowiedzialny za sukces czeskiej firmy jak Octavia, dlatego też oczekiwania w stosunku do jej kolejnej generacji są wysokie. Auto pojawi się u dilerów na wiosnę przyszłego roku. Tak jak do tej pory Octavia otrzyma technikę VW Golfa - musimy przyznać, że to nie najgorsze dziedzictwo. W porównaniu z VW Czesi zdecydowali się znacząco powiększyć wymiary auta. Dzięki temu pojazd ma oferować wygodne miejsce do podróżowania na poziomie aut klasy wyższej nawet wysokim pasażerom. Pod dużą tylną klapą zmieści się 590 l. Podobnie dojrzale nowa Octavia jeździ: silniki (mogliśmy przejechać się wersją 1.4 TSI/140 KM i 2-litrowym dieslem o mocy 150 KM) są dobrze wyciszone, a układ jezdny i kierowniczy zostały odpowiednio dopasowane do możliwości motorów, z uwzględnieniem należytego komfortu. Nie można jednak powiedzieć, że zawieszenie jest za miękkie. Do tego wizerunku świętnie pasują sprężyste fotele. Aż dziwne, że taki efekt udało się uzyskać Skodzie po zastosowaniu z tyłu belki skrętnej. Bardzo nowocześnie wygląda za to wyposażenie: multimedialnego systemu z 8-calowym monitorem nie powstydziłoby się nawet Audi.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez cool_torunCiekawe czy ten 1.4 będzie miał takie samo rozwiązanie jak w Golfie VII. Czyli odłączane dwa cylindry podczas jazdy ze stałą prędkością :?:
teraz to "normalne TSI" i 140hp
dodam, że w tym silniku VAG wrócił do paska
a w CAXA, która również jest dostępna będzie tradycyjnie łańcuch
Zamieszczone przez marlej108co do plastikow O2 vs Golf to jako byly posiadacz O2 z 2004 ambiente potem O2 Tour z 2011 i G6 z 2012 stwierdzam:
1. Plastiki w Octaviach wyprodukowanych do 2007/2008 sa lepsze od wiekszosci Golfow V w ktorych z tylu byl twardy plastik a w O2 miekki, a jednak w Golfach jest ciszej - jechalem dwoma kombi z 2008 roku z przebiegami ok.200.000 km oraz jednym hatchbackiem - i w kazdym bylo ciszej... sadze ze to kwestia materialow wygluszeniowych powtykanych w drzwi itd.
2. Jakosc plastikow w Golfie VI oraz wyciszenia wnetrza bije Octavie kazda, wystarczy sie przejechac. VW sie chwalil, ze mimo iz Golf VI jest tanszy w produkcji niz V to... jest lepiej zrobiony :-) Cala tajemnica tkwi w tym, ze skupili sie na materialach ktore otaczaja kierowce oraz postanowili wyciszyc do max. dzwieki... i to sie udalo.
serio. ja wlasciwie nie lubilem nigdy VW - wystarczy sobie poczytac moje posty tu na forum jeszcze sprzed pol roku... ale jak szukalem auta i sie przejechalem kilkoma sztukami w tym tymi pofirmowymi kombi.. to nagle z przerazeniem stwierdzilem ze w 4 letnim kombi ktore objechalo ziemie 5 razy dookola jest ciszej niz w mojej Octavii...
nie wiem dlaczego ale mam wrażenie, że wpadłeś w jakiś zajebisty VW samozachwyt
bardzo często jeżdżę G6 HighLine z CAXA (2010) w pięciu furtkach oraz O2FL Elegance z CAXA (2010) w combi
i pomimo tego, że za czarnego Golfa 6 R w pięciu furtkach na grubym wypasie dałbym sobie jajka uciąć, tak za zwykłego Golfa 6 dziękuję - także dementuję to co napisałeśkliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez LUKIbardzo często jeżdżę G6 HighLine z CAXA (2010) w pięciu furtkach oraz O2FL Elegance z CAXA (2010) w combi
i pomimo tego, że za czarnego Golfa 6 R w pięciu furtkach na grubym wypasie dałbym sobie jajka uciąć, tak za zwykłego Golfa 6 dziękuję - także dementuję to co napisałeś
pozdro ;-)
ps. z kolei ja bym golfa R nie kupil bo ... za drogi ;-) jak na Golfa choc osiagi ma pewnie nieziemskie :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marlej108to odpowiedz na proste pytanie - czy np. w O2 z 2010 r. jest miekki plastik w tej wersji elegance ktora jezdzisz z tylu na drzwiach czy nie?
pozdro ;-)
oczywiście, że JEST :!:
btw
do tego jak masz pasy bezpieczeństwa na kanapie/oparciu w drugim rzędzie (oczywiście te zewnętrzne), to w Golfie pod pasami plastik fantastik...a O2FL zajebisty mięciutki boczek
pozdrokliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Luki, az mnie korci sprawdzic w salonie jak bede - bo np. w RSie od 2008 r. jest z tylu na drzwiach plastik twardy... to jakim cudem w elegance jest dalej miekki???? Przeca RS drozszy chociazby z tego powodu ze nie mozna innego silnika niz 2.0 tfsi i 2.0 tdi... wiec nie polemizuje ale niczym niewierny Tomasz - dopoki sam paluchem w elegance nie sprawdze - nie uwierze! :-)
rozumiem, ze piszesz o Octavii elegance wyprodukowanej od 2008 r. ?
(k..wa ale dyskusje toczymy... czy plastik jest miekki czy twardy... moim zdaniem to sie w koncu skonczy u psychiatry ;-)))
Komentarz
-
-
Luki, az mnie korci sprawdzic w salonie jak bede - bo np. w RSie od 2008 r. jest z tylu na drzwiach plastik twardy... to jakim cudem w elegance jest dalej miekki???? Przeca RS drozszy chociazby z tego powodu ze nie mozna innego silnika niz 2.0 tfsi i 2.0 tdi... wiec nie polemizuje ale niczym niewierny Tomasz - dopoki sam paluchem w elegance nie sprawdze - nie uwierze! :-)
rozumiem, ze piszesz o Octavii elegance wyprodukowanej od 2008 r. ?
ma miękkie boczki
btw
jak będziesz w Wawie to zapraszamkliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marlej108Luki, az mnie korci sprawdzic w salonie jak bede - bo np. w RSie od 2008 r. jest z tylu na drzwiach plastik twardy... to jakim cudem w elegance jest dalej miekki???? Przeca RS drozszy chociazby z tego powodu ze nie mozna innego silnika niz 2.0 tfsi i 2.0 tdi... wiec nie polemizuje ale niczym niewierny Tomasz - dopoki sam paluchem w elegance nie sprawdze - nie uwierze! :-)
rozumiem, ze piszesz o Octavii elegance wyprodukowanej od 2008 r. ?BYŁA o1 rs
BYŁA o2 1.6
JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG
Komentarz
-
Komentarz