Zamieszczone przez rowerek
Octavia III i Superb II FL
Zwiń
X
-
przyjmujac googlowy przelicznik walut wychodzi 54klocki
biorac rowniez pod uwage fakt ze Skoda w czechach (po przeliczeniu na zlotowki) wychodzi ciut drozej moze byc niezla cena.
dla przykladu wg. polskiego cennika combi 1.4TSI ambition manual to 74500
podczas gdy u Czechoow to juz 544900 koron czyli ok. 87926 PLN.
byc moze Czesci poszli po rozum do glowy... zobaczymy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Misiek_KwCeny kolejnych wersji silnikowych -> http://www.novinky.cz/auto/289599-sk...900-korun.html
Komentarz
-
-
Na auto.cz jest już pełny cennik. Będzie dostępny 1.8TSI 6M. Miejmy nadzieję, że na polskim rynku ceny będą dużo mniejsze, bo prawie 103.000 zł. (wg. przelicznika z korony czeskiej) za 1.8TSI DSG Elegance wydawać się może sporo, tym bardziej, że dopłaty wymagać będą zapewne bi-xenony z tym paskiem ledowym z przodu, tapicerka skóra/alcantara i parę innych bajerów.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Misiek_KwNa auto.cz jest już pełny cennik. Będzie dostępny 1.8TSI 6M. Miejmy nadzieję, że na polskim rynku ceny będą dużo mniejsze, bo prawie 103.000 zł. (wg. przelicznika z korony czeskiej) za 1.8TSI DSG Elegance wydawać się może sporo, tym bardziej, że dopłaty wymagać będą zapewne bi-xenony z tym paskiem ledowym z przodu, tapicerka skóra/alcantara i parę innych bajerów.
Komentarz
-
-
komoornik, przypierdalasz się :wink: octa 3 to nie superb że dzieci nie sięgają przednich siedzeń, na focie widac że jest więcej miejsca niż w naszych O2 :wink:
Odnośnie cupholderów to po co miałyby byc chowane, przecież zazwyczaj nie opuszcza się podłokietnika podczas jazdy?superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
komoornik, w sumie bez sensu z tym zdjęciem i dzieckiem które kopie po przednim siedzeniu, mogli posadzić mniejsze dziecko :lol:
Odnośnie podłokietnika to nie wiem nie używam, nie siedzę z tyłu wiec nie zwracam na takie pierdoły uwagi :szeroki_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Ja poczekam z tymi "spekulacjami" co do przestrzeni do "macanek" choć uważam, że wnętrze ilościowo wcale łał vs. O2 nie będzie. Kilka cm jak sie fotele poukłada na tyle może więcej ale jak ktoś sie spodziewa "klasy średniej" to słabo to widzę. Tak na oko ze zdjęć.
Ale przyznajcie że dizajn obić tylnych drzwi zwłaszcza w ich przedniej części przy słupku B za tym dzieckiem jest powalający....Jakby ktoś przyłożył malowana tekturę. Powiem szczerze że finezją to chyba powalą wszystkich na kolana. Nie wiem, no mieszane mam odczucia strasznie. Wydaje mi się , że tu podobnie jak przy pasku będzie grono ludzi co O2, O2FL może dla nich być atrakcyjniejsza niż trójka. Podobnie jak B6 vs. B7 w pasku.
Ta stylistyczna "zachowawczość" skody dla mnie ( rapid i ta Octa jakoś taka zatrważająco podobna do niego sie wydaje) jest zdecydowanie na "-"
To już nie ewolucja bo o rewolucji zapomnij , żeby to tylko nie była cofka w rozwoju
Ale trzymam kciuki
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez komoornikAle dlaczego chwalą się brudnymi fotelami?Zamieszczone przez piramidakomoornik, w sumie bez sensu z tym zdjęciem i dzieckiem które kopie po przednim siedzeniu, mogli posadzić mniejsze dziecko
EDIT
Pytanie czy to będzie standard czy może jakiś 'junior edition'
Komentarz
-
-
rowerek, wiesz, chyba masz rację
Alonzo_, odnosnie designu O3 to osobiście mi sie podoba przez to że jest nad wyraz prosta, dobrze poukładane elementy wewnętrzne jak i cała bryła powodują że auto się szybko nie znudzi a po za tym jest ład i porządek, podobnie jak we wnętrzach, prostota i dążenie do minimalizmu :wink:
P.S. czego nie można powiedzieć o i40 :haha:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidakomoornik, w sumie bez sensu z tym zdjęciem i dzieckiem które kopie po przednim siedzeniu, mogli posadzić mniejsze dziecko :lol:
tutaj jest kombi:
wyglada na to ze bedzie miec te moja wymarzona srebrna listwe wokol okien....
co do samych cen, to zaskoczenia nie ma dla mnie - bo jak pisalem juz na poczatku grudnia - beda pewnie podobne do obecnych i wychodzi wlasnie bardzo podobnie do cen dotychczasowych.
W Polsce bedzie pewnie cennikowo troche taniej, z tym ze jesli nie bedzie w cenniku promocji jak to u nas zawsze w skodowskich cennikach jest to sprzedaz gigantyczna nie bedzie, ale wierze ze owa promocja dosc szybko sie pojawi i jak beda ceny na O3 takie mniej wiecej jakie byly na O2 to znowu bedzie nr 1 w naszej Ojczyznie - zobaczycie :-)
ps. jesliby promocji w cenniku nie bylo to IMHO lepiej kupic Superba :-) jesliby cena Octy podchodzila pod niego, tak jak lepiej kupic bylo (jest) O2 gdy cena Rapida wychodzi podobna. Ale jesli cena O3 bedzie u nas ostatecznie w sferach O2 - to mamy juz leadera sprzedazy mysle :-)
ps.2 to ze auto nie ma w najtanszej wersji klimatyzacji to jakis dowcip. co z tego ze doplata jest tania... przeciez wiadomo ze o ile na rapida to jeszcze dzialkowicz sie moze pokusi na wersje bez klimy (ale to i tak bedzie znikomy procent), to Octavia bez klimatyzacji???? Rownie dobrze mozna by w cenniku zrobic wersje bez.. kierownicy :-) i zrobic tania doplate do niej ;-)
Komentarz
-
-
ale sie spuszcacie nad tym miejscem z tylu...
dzieciak kopie fotel wyprostowana noga i wyprostowana stopa, a nie kolanem to raz, a dwa ze siedzi w foteliku, ktory przesuwa dziecko o jakies 10 cm do przodu i do gory (czyli w strone gdzie fotel jest bardziej odchylony do tylu przez co noga latwiej go dotknac)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidarowerek, wiesz, chyba masz rację
Alonzo_, odnosnie designu O3 to osobiście mi sie podoba przez to że jest nad wyraz prosta, dobrze poukładane elementy wewnętrzne jak i cała bryła powodują że auto się szybko nie znudzi a po za tym jest ład i porządek, podobnie jak we wnętrzach, prostota i dążenie do minimalizmu :wink:
P.S. czego nie można powiedzieć o i40 :haha:
Zgodzę sie, że szybko sie nie znudzi bo jest nudne na starcie :wink: . Może być z czasem bardziej nudne ale nie przestanie nudnym być.
A na poważnie to zgadza się ,bo nudna stylistyka jest ponadczasowa. A ekstrawagancka dzieli ludzi.
Mi sie z zewnątrz to auto podoba, jeśli nie będzie kopia rapida a wygląda , żę nie ma być.
Wewnątrz....kwestia gustu. Zobaczymy co tam będzie jak to pokażą w salonach.
Czekamy ale już czysto z ciekawości a nie z chęci kupna.
Pozdro
Komentarz
-
-
No to cenę Rapida będą musieli obniżyć bo skoro O3 golas będzie kosztować około 54tys. i tu już mamy na starcie 1.2 TSi, a za Rapida z tym silnikiem trzeba dać nieco ponad 52 tys. to wybór dla mnie jest prosty :P
Tak, widziałem, że teraz mają upusty na Rapida 11 tys. ale to póki co wyprzedaż rocznika 2012 i pewnie chwilowa promocja. Ciekawe jak katalogowe ceny będą stały zatem ;]
Komentarz
-
-
Albo tak zostanie. Ceny rapida -ok 10 tyś od tego co było w cenniku teraz. Bo kto inaczej to kupi. Cennik rapida też nie powinniśmy myślę stawiać jako baza do wyceny Octy bo z Rapidem to skoda poszalała i macała co moze zdziałać - na ile zerżnąć klienta.
Do wyceny raczej tak jak piszecie - ceny Golfera , pod to ustawią octe i dopiero określi sie rynkowa cena rapida ostatecznie
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Alonzo_A na poważnie to zgadza się ,bo nudna stylistyka jest ponadczasowa
Zamieszczone przez Alonzo_Mi sie z zewnątrz to auto podoba, jeśli nie będzie kopia rapida a wygląda , żę nie ma być.
A tak wogóle to niestety, ale taka jest tendencja w motoryzacji na świecie. Żeby daleko nie szukać, to spójrz na swoją i40 i Elantrę - dla większości ludzi to jedna cholera Sam juz parę razy z większej odległosci pomyliłem te dwa auta. To samo Jetta i Passat.
Zamieszczone przez Alonzo_Wewnątrz....kwestia gustu.Czarny Elegance
Komentarz
-
Komentarz