Octavia III i Superb II FL

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • rowerek
    Rider
    • 2010
    • 449

    Zamieszczone przez OrsonTSI
    bixenony za 6300 zł to chyba jakas pomyłka a w Polsce w O2 3300 zł
    W OIII będą dwie wersje xenonów, pytanie do których jest taka dopłata.


    W każdym razie wyższa dopłata niż w OII bo:
    - bi-xenon
    -afs już raczej na zasadzie dopasowywania wiązki światła do prędkości (jak w SII) a nie tylko moduł skrętu, do tego automatyczne światła długie z czujnikiem
    -ledy

    Komentarz

    • OrsonTSI
      Rider
      • 2010
      • 716
      • Volkswagen
      • CAXA 1.4 TSI 122 KM

      wersja jest jedna tylko ma LEDY albo reflektor na DRL a cena ktora podałem to wersja z LED
      ciekawe jak sie wymienia taki pasek LED?
      OII 1,4 TSI Elegance

      KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

      Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

      Komentarz

      • Enriquez
        RS
        • 2009
        • 7685
        • Superb III (3V3)

        -afs już raczej na zasadzie dopasowywania wiązki światła do prędkości (jak w SII) a nie tylko moduł skrętu,
        na marginesie dodam, że obecnie AFL w O2FL i SII _NICZYM_ fizycznie się nie różni, sterowniki, silniczki są dokładnie te same - różne jest jedynie kodowanie.
        Pozdrawiam
        Marcin

        Komentarz

        • rowerek
          Rider
          • 2010
          • 449

          Wiem, że rozbierałeś te lampy (tylko nie wiem w jakim stopniu) więc może będziesz wiedział. Jeden z użytkowników Autogalerii napisał, że w SII jest przesłona VarioX, która to właśnie oprócz silniczków reguluje snop światła. Prawda to? W OII też jest pewnie jakaś przesłona, żeby linia odcięcia była więc sprawdzałeś może czy tam nie ma różnicy? VarioX oprócz tego, że się podnosi żeby włączyć długie to się także obraca wokół własnej osi i reguluje w pewnym stopniu zasięg świateł. Ja pojęcia nie mam czy to prawda, nie natknąłem się także na żadną notkę w jakim aucie jaki system dokładnie, więc to wszystko pozostaje w sferze domysłów.

          Komentarz

          • beaviso
            Elegance
            • 2010
            • 767
            • Octavia II (1Z3)
            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

            Zamieszczone przez rowerek
            W OIII będą dwie wersje xenonów, pytanie do których jest taka dopłata.
            Dziękuję za ten szczegółowy diagram!
            To już mi przeszła ochota. Liczyłem na podwójne światła drogowe, takie jak w SII i mojej obecnej Vectrze (te samochody mają reflektory drogowe złożone z dwóch wiązek światła: pochodzącej ze skrętnego BI-xenonu oraz z pozostawionego w lampie tradycyjnego halogenu H1 lub H7 - to jest prawdziwa moc!)

            M.
            666 4U

            Komentarz

            • rowerek
              Rider
              • 2010
              • 449

              W SII jest H3 więc daje gorzej niż H1 czy H7. Głównym zastosowaniem tej żarówki jest mruganie długimi jadąc na światłach dziennych. Mruganie xenonem nie służy palnikom.

              Komentarz

              • Enriquez
                RS
                • 2009
                • 7685
                • Superb III (3V3)

                W SII jest tylko przesłona mijania - długie.
                Pozdrawiam
                Marcin

                Komentarz

                • neoXs
                  Rider
                  • 2010
                  • 555

                  Zamieszczone przez r2r
                  ...w tym artykule wyraźnie pisze " Później do gamy dołączy jeszcze wersja benzynowa z fabryczną instalacją gazową". Nie wiem jak to rozumieć.

                  Czy "Poźniej" znaczy, że dołączy jednostka, która nie będzie oferowana od początku (1.4 MPI?) :?:
                  Kwestia jeszcze ceny takiej instalki ale już na samą myśl, że skoro 1.2 Tsi kosztuje 54 tys. to takie 1.4mpi czy 1.6mpi byłoby jeszcze tańsze.... i ja to chcę ! No ale póki co pomarzyć dobra rzecz Czekam aż O3 pojawi się w salonach to lecę od razu na oględziny.

                  A co do belki z tyłu to ona mi nie przeszkadza bo nie jeżdżę jakoś szybko na zakrętach, różnica w komforcie jazdy jest dla mnie w pełni akceptowalna, no i poczciwa belka jest wytrzymała Ale przypominam, że mówię o sobie, nie mam zamiaru z nikim się spierać czy lepszy jest wielowahaczowy zawias czy belka.

                  Komentarz

                  • marlej108
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 4976
                    • Octavia III (5E3)
                    • CJZB 1.2 TSI 86 KM

                    Koledzy,

                    troche nowosci o O3 (choc owe nowosci to chyba w sumie nic ciekawe, nie liczac ladnych kilku zdjec):





                    ps. ladne fotki ale sam tekst malo konkretny, i sa w nim momentami jakies brednie
                    ps.2 dobrze O3 wyglada w tym lakierze brazowym - juz mi sie Jetta w nim podobala, a teraz O3 na tych zdjeciach z tymi felgami wyglada niczego sobie :-)

                    ps.3 zawsze mi sie podobalo w O2 i Golfie V i VI ze pedal gazu jest inny niz w wiekszosci aut kompaktowych, wlasciwie ze jest taki jak zwykle w limuzynach, a teraz w G7 i O3 znowu zrobili ten zwykly pedal przyspiszenia, szkoda.
                    http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                    Spalanie - Motostat.pl

                    Komentarz

                    • andriu21tg
                      L&K
                      S_OCP Member
                      • 2008
                      • 1499

                      Zamieszczone przez marlej108
                      ps.3 zawsze mi sie podobalo w O2 i Golfie V i VI ze pedal gazu jest inny niz w wiekszosci aut kompaktowych, wlasciwie ze jest taki jak zwykle w limuzynach, a teraz w G7 i O3 znowu zrobili ten zwykly pedal przyspiszenia, szkoda
                      dokładnie mnie też to razi..!!!!

                      Komentarz

                      • grajewiak
                        Rider
                        • 2010
                        • 582
                        • Jeep

                        O co chodzi z tym pedałem bo nie załapałem..
                        Jest: Toyota Corolla 1.8 VVT-i, Jeep Grand Cherokee Overland 4x4 3.6L V6
                        Była: Octavia II FL 1.2 TSI,

                        Komentarz

                        • rowerek
                          Rider
                          • 2010
                          • 449

                          Bo teraz już nie stoi tylko... wisi :lol:

                          Komentarz

                          • paweł2
                            L&K
                            • 2010
                            • 1405

                            Zaryzykuje stwierdzenie ze dzieki nowym modelom(i ich cena)Skoda nie bedzie liderem sprzedaży na naszym rynku w 2013r.
                            Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.

                            Komentarz

                            • grajewiak
                              Rider
                              • 2010
                              • 582
                              • Jeep

                              rowerek, ok. To ja też wolę jak stoi
                              Jest: Toyota Corolla 1.8 VVT-i, Jeep Grand Cherokee Overland 4x4 3.6L V6
                              Była: Octavia II FL 1.2 TSI,

                              Komentarz

                              • piramida
                                RS
                                • 2009
                                • 12222
                                • Superb III (3V3)

                                Zamieszczone przez paweł2
                                Zaryzykuje stwierdzenie ze dzieki nowym modelom(i ich cena)Skoda nie bedzie liderem sprzedaży na naszym rynku w 2013r.
                                i wcale nie musi być liderem, skończyły się czasy dominacji na rynku jednej marki, jest na tyle ciekawych samochodów że klienci nie muszą kurczowo trzymać sie jednej marki przez połowe własnego żywota :wink:

                                Ale patrzac na to z drugiej strony to skoro teraz O2 ma tak dobrą sprzedaż to dlaczego O3 miałaby sie słabo sprzedawać mimo podobnej ceny? Przecież to nowsze auto o ładniejszym designie.

                                Nikt z normalnych klientów nie zwraca uwagi na takie pierdoły jak tutaj u nas na forum co poniektórzy userzy więc wydaję mi sie że octa 3 bedzie sie nadal bardzo dobrze sprzedawać a to czy będzie liderem sprzedaży na naszym rynku czy nie to mam to głęboko w dupie :wink:
                                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                Komentarz

                                • beaviso
                                  Elegance
                                  • 2010
                                  • 767
                                  • Octavia II (1Z3)
                                  • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                  Zamieszczone przez Enriquez
                                  W SII jest tylko przesłona mijania - długie.
                                  No nie uwierzę. Specjalnie, jak byłem 3 m-ce temu w salonie, poprosiłem o zademonstrowanie świateł w SII L&K. Na światłach drogowych schodziła przysłona w xenonie (czyli "wchodził" BI-xenon) i dodatkowo zapalały się osobne żarówki halogenowe. Teraz mam w Vectrze, która służy do dalszych wyjazdów, zestaw BI-xenon D1S skrętny + osobne H1 dodatkowe na drogowych i naprawdę dzięki temu zacząłem planować dłuższe wyjazdy na porę nocną. Zupełnie inna jazda. Powiedziałem sobie, że każde następne auto nie może mieć gorszych reflektorów, to najważniejszy z dodatków.

                                  M.
                                  666 4U

                                  Komentarz

                                  • rowerek
                                    Rider
                                    • 2010
                                    • 449

                                    Enriquez odpowiadał na moje pytanie dot. przesłony VarioX.
                                    Jest tak jak piszesz, oprócz długich w bi-xenonie zapalają się dodatkowo zwykłe H3.

                                    Komentarz

                                    • dato
                                      L&K
                                      • 2012
                                      • 1431

                                      Zamieszczone przez beaviso
                                      każde następne auto nie może mieć gorszych reflektorów, to najważniejszy z dodatków.
                                      Popieram, przy poprzednim (też Vectra) odpuściłem, bo było na placu bez Zenona. Teraz już wiem, że w nigdy więcej (chyba, że będę musiał nie wezmę auta bez normalnych, działających świateł

                                      Komentarz

                                      • Enriquez
                                        RS
                                        • 2009
                                        • 7685
                                        • Superb III (3V3)

                                        beaviso,

                                        mam taki zestaw rozebrany, jak chcesz zdjęcie to migę pyknąć
                                        Pozdrawiam
                                        Marcin

                                        Komentarz

                                        • marlej108
                                          RS
                                          S_OCP Member
                                          • 2006
                                          • 4976
                                          • Octavia III (5E3)
                                          • CJZB 1.2 TSI 86 KM

                                          Zamieszczone przez paweł2
                                          Zaryzykuje stwierdzenie ze dzieki nowym modelom(i ich cena)Skoda nie bedzie liderem sprzedaży na naszym rynku w 2013r.
                                          powiem szczerze ze mam powoli podobne odczucia...

                                          ale moim zdaniem wszystko rozegra sie w oparciu o ustalone przez producenta ceny - jesli beda za wysokie - Skoda spadnie, jak beda dobrze sie wpasowywac jak ceny O2 czy Fabki to dalej bedzie 1 miejsce.

                                          Ale zauwazyliscie ze grudniu VW ze sprzedaza bardzo zblizyl sie do Skody (warto obejrzec statystyki sprzedazy).

                                          A spoza koncernu VAG dla Skody IMHO glownym konkurentem jest koncern KIA/Hyundai - ktory robi coraz ladniejsze modele nieodstajace wlasciwie w ogole od sredniej europejskiej (na szczecie dla Skody KIA/Hyundai ceny tez dostosowal do sredniej europejskiej prawie juz - wiec Skoda wciaz pozostaje konkurencyjna cenowo).

                                          ps. zobaczcie nowy cennik Superba i ten wyprzedazowy - sa na stronie Skody - Superb stanial o ponad 6000 zl.... Fabia w nowym cenniku nie staniala, Roomster nie, Yeti nie, Citigo tez raczej nie... a Superb tak.
                                          http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                                          Spalanie - Motostat.pl

                                          Komentarz

                                          • jamesbondzio
                                            L&K
                                            • 2009
                                            • 1174
                                            • Octavia III (5E3)
                                            • DLBA 2.0 TSI RS 245 KM

                                            marlej108, bo szykują sie do Superba FL i obecny muszą wysprzedać... dlatego lekko potaniał.
                                            kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
                                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0

                                            teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
                                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597

                                            Komentarz

                                            • piociel
                                              Rider
                                              • 2010
                                              • 526
                                              • Volkswagen

                                              Taniej na pewno nie będzie. Szybki rzut oka na czeski konfigurator i wersja Ambition 1,4 TSI man. bez dodatków po prostym przeliczeniu kosztuje 80k PLN.
                                              Był: VWCaddy 1,9 TDI, Superb 2,0 TDI, Ceed 1,6 CRDI, OII 1,4 TSI, Astry: G - 1,6 8V, H - 1,7 CDTI, Skoda 105, Maluch.
                                              Jest jeszcze Fabia II CGGB, ale tu nie ma o czym pisać.

                                              Komentarz

                                              • andriu21tg
                                                L&K
                                                S_OCP Member
                                                • 2008
                                                • 1499

                                                paweł2, tak ma być.. koledze który pracuje w salonie Skody na szkoleniu jednoznacznie powiedziano ze najpierw ma byc VW a potem Skoda..i że odgórnie jest nacisk aby czeska marka straciła pierwszeństwo..co do Pedału gazu Chodzi oto iż w O2 pedał gazu jest jak w Ikarusie, można wygodnie położyć cały sandał..

                                                Komentarz

                                                • yogi_at_pozen
                                                  Rider
                                                  • 2011
                                                  • 418

                                                  Zamieszczone przez piociel
                                                  Taniej na pewno nie będzie. Szybki rzut oka na czeski konfigurator i wersja Ambition 1,4 TSI man. bez dodatków po prostym przeliczeniu kosztuje 80k PLN.
                                                  nie chce nakrecac hurra-optymizmu, ale mam wrazenie jak porownywalem jakis czas temu cene O2 na zasadzie cena polska vs. cena czeska przeliczona, wychodzilo mi, ze cena czeska po przeliczeniu jest kilka tys wieksza

                                                  Komentarz

                                                  • Maicroft
                                                    Moderator
                                                    S_OCP MemberModeratorr
                                                    • 2004
                                                    • 25757
                                                    • Audi

                                                    Czesci do takich aut szybko mozna kupic na aukcjach. Jezdza przeciez prototypy, ktore po przejechaniu kilkunastu km moga isc na czesci, to potem laduje na szrot. Jak znasz adres szrotu to masz dostep do takich nowosci, albo silnikow z przebiegiem 30km 8) Oczywiscie sa tez takie o przebiegu 300kkm w czesciach :diabelski_usmiech

                                                    Wielowahaczowego zawieszenia w TDI 150KM nie bedzie. Tylko do 1.8TSI 180KM. Oszczednosci, a moze to i lepiej. Mniej elementow bedzie sie psuc, a przy tych wymiarach to i tak bolid F1 nie bedzie
                                                    Spritmonitor.de

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...