Octavia III i Superb II FL

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • OrsonTSI
    Rider
    • 2010
    • 716
    • Volkswagen
    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

    Zamieszczone przez andriu21tg
    leszekmw, 1.4TSI 140KM chciałem DSG ale przejechałem sie DSG i zwykłym.. silnik tak elastyczny że koniec, końców zdecydowałem się na zwykłą 6 biegówkę.. i nie chodzi o różnice w cenie bo akurat dostałem na DSG taki rabat ze cena niebyła wykładnikiem.. po prostu przy tej elastyczności lubię mieć do końca kontrole.. jak na razie odcinki przedszkole 5km spalanie 6,5 temp/-6, trasa 30km (jeśli to można nazwać trasą spalanie 5l temp/-11 wiec w lato 4,5 jak najbardziej do osiągnięcia - i nie pytać mnie jak to robię po prostu tak mam 1,9 średnio 4,5 ) jak bym miał 1 auto w rodzinie pewnie poczekał bym na O3 z uwagi właśnie na bagażnik.. jednak octa się spisuje i sprzedawać niema co .. a golf jak to golf dopracowany do nudności , nie jest to Aston wiec nie sikam.. ale porównując do VI to VII to zupełnie inna bajka..to jak O1 I O2.. a kolorek dla żony idealny.. bo przecież Karcher parzy kobiety..


    troche dziwne bo w lato nawet nie osiaga ten silnik takich wyników... kiedys jechalem z rodzina 2+1 70 km/h 6 bieg / tempomat i uzyskalem 4,7 l a ty chyba jakies bajki nam opowiadasz ze w zime w miescie 6,5 l ..........
    OII 1,4 TSI Elegance

    KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

    Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

    Komentarz

    • rowerek
      Rider
      • 2010
      • 449

      Zamieszczone przez OrsonTSI
      w lato nawet nie osiaga ten silnik takich wyników
      Może to kwestia nowego silnika. NOWE 1.4 TSI nie ma właściwie nic wspólnego ze starym. Nawet pozycja wbudowania silnika jest inna (obrócona o 180 stopni względem starych). Do tego turbina zintegrowana z kolektorem wydechowym, umieszczona od strony ciepłej silnika (czyli od kabiny). Silnik rozgrzewa się szybciej więc i spalanie spada.

      Komentarz

      • parasite
        L&K
        • 2011
        • 1368

        Kurczę, podoba mi się ta Octa, ale ma moim zdaniem jeden najpoważniejszy minus czyli silniki. Jak przeciętny Kowalski przyjdzie i dowie się, że LPG kosztuj 8 tyś. zł to raczej nie wróże sukcesu, no chyba, że uwierzy w spalanie podane przez producenta, ale pewnie później będzie masa tematów dlaczego 1.4 TSI nie pali mi 5l. Do tego dalej nie rozumiem tej różnicy w cenie między TDI a TSI. W TSI już jest niewiele mniej osprzętu niż w TDI.
        No i ten start-stop przy silnikach z turbiną :/

        Mimo to i tak nie wykluczam, że na początku 2014, jak będą dobre ceny to nie skuszę się na 1.2 w mocniejszej wersji. :szeroki_usmiech
        AGR 112KM, 232Nm
        Subaru Impreza GH 2.0 150KM

        Komentarz

        • OrsonTSI
          Rider
          • 2010
          • 716
          • Volkswagen
          • CAXA 1.4 TSI 122 KM

          Zamieszczone przez rowerek
          Zamieszczone przez OrsonTSI
          w lato nawet nie osiaga ten silnik takich wyników
          Może to kwestia nowego silnika. NOWE 1.4 TSI nie ma właściwie nic wspólnego ze starym. Nawet pozycja wbudowania silnika jest inna (obrócona o 180 stopni względem starych). Do tego turbina zintegrowana z kolektorem wydechowym, umieszczona od strony ciepłej silnika (czyli od kabiny). Silnik rozgrzewa się szybciej więc i spalanie spada.
          No moze faktycznie jest nowy ale sam powiedz jakie masz spalanie (realne) zima, dla mnie to troche nie realne bo gdyby tak było to po co diesel.

          Przypomnialo mi sie ze czytalem test OIII z 1,4 TSI i przy spokojnej jezdzie 7 l a szybsza jazda oscylowala w okolicach 9 l a my tu mówimy 4,5 l - 6,5 l

          wieloma autami jezdzilem i dosc duzo testowalem ( po kilka dni) zebym uwiezyl ze w miescie jest mozliwe takie spalanie
          OII 1,4 TSI Elegance

          KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

          Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

          Komentarz

          • padero
            Rider
            • 2009
            • 369
            • Octavia III (5E3)
            • CHPA 1.4 TSI 140 KM

            W różnych kolorach






            Uploaded with ImageShack.us
            Moja OIII: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69729

            Komentarz

            • rowerek
              Rider
              • 2010
              • 449

              Zamieszczone przez OrsonTSI
              wieloma autami jezdzilem i dosc duzo testowalem ( po kilka dni) zebym uwiezyl ze w miescie jest mozliwe takie spalanie
              Mieszkasz w Krakowie, ja w Poznaniu. Mamy trochę inne warunki do jazdy niż andriu21tg, który ma w podpisie "Tarnogórskie szosy". My mamy u siebie 500+tys. mieszkańców a On w Tarnowskich Górach ~60tys. Więc trzeba brać pod wagę warunki MIEJSKIE a 'miejskie'. Druga sprawa w jakich godzinach auto jeździ. Ja też mogę wyjechać autem o 2. w nocy, nakulać po centrum 50km i powiedzieć, że mam średnie spalanie 6,5l/100km.

              Komentarz

              • OrsonTSI
                Rider
                • 2010
                • 716
                • Volkswagen
                • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                Zamieszczone przez rowerek
                Zamieszczone przez OrsonTSI
                wieloma autami jezdzilem i dosc duzo testowalem ( po kilka dni) zebym uwiezyl ze w miescie jest mozliwe takie spalanie
                Mieszkasz w Krakowie, ja w Poznaniu. Mamy trochę inne warunki do jazdy niż andriu21tg, który ma w podpisie "Tarnogórskie szosy". My mamy u siebie 500+tys. mieszkańców a On w Tarnowskich Górach ~60tys. Więc trzeba brać pod wagę warunki MIEJSKIE a 'miejskie'. Druga sprawa w jakich godzinach auto jeździ. Ja też mogę wyjechać autem o 2. w nocy, nakulać po centrum 50km i powiedzieć, że mam średnie spalanie 6,5l/100km.
                i wlasnie mnie to dziwi bo sam jezdze duzo po miesice w korkach i jak ktos pisze ze rano dziecko do przedszkola.... ja tez zawoze i mam moze 3 km i spalanie mam 10 - 12 l to troche smiac mi sie chce z takiego pisania.

                testowalem ostatnio nowego PASSATA 2.0 TDI 140 w DSG i przez 3 dni i nawet na trasie nie udalo mi sie zejsc ponizej 6 l i wcale nie cisnalem bo jezdzilem z dzieckiem wiec uwazam ze jesli juz piszemy o spalaniu to prawde a nie bajki

                .... no chyba ze kolega chciał nam udowodnić ze VW pala mnie od Scodilackow
                OII 1,4 TSI Elegance

                KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

                Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

                Komentarz

                • przczolka_maja
                  Classic
                  • 2012
                  • 4

                  cześć
                  - nie wiem co napisać tak naprawdę jeszcze, auto to trochę produkt, w sumie jak każdy inny i moim zdaniem auta różnią się coraz mniej między sobą - lub pisząc inaczej - złych aut się już nie produkuje, większość różnic to bardziej marketing, np; na co dzień mamy styczność z bmw 5 w poprzedniej wersji, gdzie mam "słynne boczki" na drzwiach - górne - twarda wiec nie rozumie często tej dyskusji o plastikach
                  - wracając do octavi III, gdzie testowaliśmy nie chce pisać, natomiast;
                  - był system start - stop - działa bardzo fajnie, w zasadzie trudno zauważyć, oczywiście po przejechaniu kilku tysięcy może coś tam wyjść,
                  - jest więcej miejsca z przodu i tyłu i kanapa tylna jest pod lepszym kontem / wygodniejsza niż w octavi II ale wrażenie jakby była ciut krótsza,
                  - przy wysokich prędkościach wrażenie jest jakby w stosunku do octavia II było o - 20 / 30 km wolnej, ciszej itd...
                  - jak wjedzie się w jakaś dziurę czy pokonuje "kocie łby" odgłosy z zawieszenia są cichsze i ma się wrażenie większej płynności pokonywania (testowane auto miało wielowachaczowe zawieszenie, jak wygląda sprawa przy belce trudno ocenić)
                  - auto też jest stabilniejsze przy wysokich prędkościach i szybkim pokonywaniu zakrętów, zakres prędkości / bezpieczeństwa z jakim można wjechać w zakręt jest wyższy, konstrukcja jest sztywniejsza / nowocześniejsza,
                  - był system canton dźwiękowy ale trudno mi ocenić / porównać granie z czymś innym,
                  - auto miało dsg, ale to wszyscy znamy
                  - auta są juz u dziennikarzy w Polsce więc wkrótce będą pojawiać się dokładniejsze opisy i równie niedługo pojawią się u dilerów
                  - moim zdaniem auto jest warte kupienia / rozważenia, natomiast każdy powinien sobie odpowiedzieć na pytanie czego potrzebuje, rodzina - dużego bagażnika, czy odpowiada mu stylistyka, czy czuje się dobrze z ergonomią, itd, lista opcji jest dość długa i można auto doposaży o większość znanych dziś "zabawek", wiadomo, cena wtedy będzie inna

                  Komentarz

                  • marlej108
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 4976
                    • Octavia III (5E3)
                    • CJZB 1.2 TSI 86 KM

                    Zamieszczone przez przczolka_maja
                    cześć
                    - nie wiem co napisać tak naprawdę jeszcze, auto to trochę produkt, w sumie jak każdy inny i moim zdaniem auta różnią się coraz mniej między sobą - lub pisząc inaczej - złych aut się już nie produkuje, większość różnic to bardziej marketing, np; na co dzień mamy styczność z bmw 5 w poprzedniej wersji, gdzie mam "słynne boczki" na drzwiach - górne - twarda wiec nie rozumie często tej dyskusji o plastikach
                    - wracając do octavi III, gdzie testowaliśmy nie chce pisać, natomiast;
                    - był system start - stop - działa bardzo fajnie, w zasadzie trudno zauważyć, oczywiście po przejechaniu kilku tysięcy może coś tam wyjść,
                    - jest więcej miejsca z przodu i tyłu i kanapa tylna jest pod lepszym kontem / wygodniejsza niż w octavi II ale wrażenie jakby była ciut krótsza,
                    - przy wysokich prędkościach wrażenie jest jakby w stosunku do octavia II było o - 20 / 30 km wolnej, ciszej itd...
                    - jak wjedzie się w jakaś dziurę czy pokonuje "kocie łby" odgłosy z zawieszenia są cichsze i ma się wrażenie większej płynności pokonywania (testowane auto miało wielowachaczowe zawieszenie, jak wygląda sprawa przy belce trudno ocenić)
                    - auto też jest stabilniejsze przy wysokich prędkościach i szybkim pokonywaniu zakrętów, zakres prędkości / bezpieczeństwa z jakim można wjechać w zakręt jest wyższy, konstrukcja jest sztywniejsza / nowocześniejsza,
                    - był system canton dźwiękowy ale trudno mi ocenić / porównać granie z czymś innym,
                    - auto miało dsg, ale to wszyscy znamy
                    - auta są juz u dziennikarzy w Polsce więc wkrótce będą pojawiać się dokładniejsze opisy i równie niedługo pojawią się u dilerów
                    - moim zdaniem auto jest warte kupienia / rozważenia, natomiast każdy powinien sobie odpowiedzieć na pytanie czego potrzebuje, rodzina - dużego bagażnika, czy odpowiada mu stylistyka, czy czuje się dobrze z ergonomią, itd, lista opcji jest dość długa i można auto doposaży o większość znanych dziś "zabawek", wiadomo, cena wtedy będzie inna
                    Swietny post - w koncu ktos jechal O3 :-)

                    ps. mam pytanie - czy ten system start-stop mozna wylaczyc przyciskiem w kabinie czy tez jest niewylaczalny?
                    http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                    Spalanie - Motostat.pl

                    Komentarz

                    • OrsonTSI
                      Rider
                      • 2010
                      • 716
                      • Volkswagen
                      • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                      mozna wylaczyc , ale on dziala wtedy gdy silnik jest rozgrzany i po dluzszej trasie jak sie zatrzymamy to nie wylaczy silnika , wiec dba o turbine, jezdzilem Pasatem z tym systemem i spoko, pozytywne odczucia
                      OII 1,4 TSI Elegance

                      KUPIĘ: fotel kierowcy ELEGANCE '09 czarna tapicerka (może być bez poduchy)

                      Silnik smaruje MOTUL 8100 X-clean+ 5W30

                      Komentarz

                      • rowerek
                        Rider
                        • 2010
                        • 449

                        Start-stop jest wyłączalny w każdym aucie.

                        Przycisk drugi od lewej

                        Komentarz

                        • TomekRs
                          RS
                          • 2011
                          • 1670

                          A to nie jest tak, ze teraz te nowe auta maja systemy chlodzace turbiny?

                          Komentarz

                          • parasite
                            L&K
                            • 2011
                            • 1368

                            Zamieszczone przez octaviars1
                            A to nie jest tak, ze teraz te nowe auta maja systemy chlodzace turbiny?
                            Możesz rozwinąć? Jak miałby to działać? Dla mnie najlepiej by było gdyby miały osobny obieg oleju, który zapewniałby ciśnienie oleju jeszcze chwilę po wyłączeniu silnika. Coś takiego było ponoć w jakimś japońskim silniku i brak problemów z turbiną.
                            AGR 112KM, 232Nm
                            Subaru Impreza GH 2.0 150KM

                            Komentarz

                            • Alonzo_
                              RS
                              • 2009
                              • 2460
                              • Hyundai

                              A czy start/stop działa przy włączonej klimie? Oglądałem Fifth Geara gdzie megankę testowali i z klimą włączoną system się dezaktywował.

                              Komentarz

                              • Eidos71
                                RS
                                • 2011
                                • 2050
                                • Octavia II (1Z3)
                                • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                Nie wiem, jak w O3, ale w O2 (wg opisu z ASO) system chłodzenia turbiny polega na podtrzymaniu zasilania turbiny po wyłączeniu silnika - a więc turbina jeszcze jakiś czas pozostaje na mniejszych obrotach, aby uległa wychłodzeniu. Niestety - smarowanie opiera się jedynie na niewielkiej ilości oleju, która pozostaje w układzie i podawana jest bez żadnego ciśnienia - na zasadzie biernego smarowania.
                                Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
                                MOJA FURKA

                                Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"

                                Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71

                                Komentarz

                                • notsure
                                  Drive
                                  • 2010
                                  • 47

                                  Rozumiem, że mieliście wersję fuuull wypas xenon, ledy i lasery :szeroki_usmiech Ciekawi mnie jak się prezentuje na żywo "zwykła" wersja ?

                                  Komentarz

                                  • andriu21tg
                                    L&K
                                    S_OCP Member
                                    • 2008
                                    • 1499

                                    rowerek, wiadomo jeden ma bardziej ciężką nogę drugi mniej,forum jest nawet mój filmik 1,9 BXE -Katowice, Siemianowice, Bytom, spalanie 4,5l na miękko godziny przejazdu 15:30/ 16 czyli szczyt.
                                    Czy kogoś to śmieszy czy też nie jego sprawa pisze co mam a nie co bym chciał mieć. Co do spalania jest inny wątek i pewnie jak się VII dotrze to się wypowiem nt.realnego podkreślam spalania. Swoją drogą ludzie z ocp śląskiego mnie znają i wiedzą że nie opowiadam bredni.. rozumiem też co masz na myśli pisząc miasto i miasto .. na śląsku jednak jeździ się dużo prościej niż w Poznaniu czy Stolycy.

                                    Komentarz

                                    • polrob
                                      Rider
                                      • 2013
                                      • 535
                                      • Superb III (3V3)
                                      • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                      Można zobaczyć już wersje Amition na niemieckim mobile.de bo się już pojawiły w ogłoszeniach. Na kołach 16" nie wygląda już tak rewelacyjne.
                                      jest Skoda Superb 3 1.4TSI Ambition RP 2016 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=92672
                                      była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE Kombi MY2015 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=86583
                                      była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE MY2013- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69198

                                      Komentarz

                                      • marlej108
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2006
                                        • 4976
                                        • Octavia III (5E3)
                                        • CJZB 1.2 TSI 86 KM

                                        Zamieszczone przez OrsonTSI
                                        mozna wylaczyc , ale on dziala wtedy gdy silnik jest rozgrzany i po dluzszej trasie jak sie zatrzymamy to nie wylaczy silnika , wiec dba o turbine, jezdzilem Pasatem z tym systemem i spoko, pozytywne odczucia
                                        ufff :-) to bardzo dobrze.
                                        http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                                        Spalanie - Motostat.pl

                                        Komentarz

                                        • yogi_at_pozen
                                          Rider
                                          • 2011
                                          • 418

                                          moze okaze sie ignorantem, ale czy czasem w tych nowych silnikach system start/stop nie działa na zasadzie "wyłączania" pracy 2 z 4 cylindrów, a nie na całkowitym gaszeniu silnika?

                                          Komentarz

                                          • marlej108
                                            RS
                                            S_OCP Member
                                            • 2006
                                            • 4976
                                            • Octavia III (5E3)
                                            • CJZB 1.2 TSI 86 KM

                                            Zamieszczone przez polrob
                                            Można zobaczyć już wersje Amition na niemieckim mobile.de bo się już pojawiły w ogłoszeniach. Na kołach 16" nie wygląda już tak rewelacyjne.
                                            no wlasnie znalazlem wersje ambition - brazowa (nie wiem czy to nie jest moj nowy po bialym i czarnym ulubiony kolor :-), tylko troche dziwne, ze kiera nie jest obszyta skora w serii (???). Myslalem, ze normalnie w Ambition to standard. Felgi ladne, kolka faktycznie jakies wydaja sie malawe, ale moze to wina zdjec w tym ogloszeniu? Nie moge tu wkleic linka poniewaz liczy on jakims cudem 6 linijek ciagu tekstu (???), ale kazdy moze na mobile zobaczyc.
                                            ps. ciekawostka - w niemieckim konfiguratorze zwykly czerwony lakier jest... platny :-)

                                            [ Dodano: Pon 04 Lut, 13 08:29 ]
                                            @andriu21tg

                                            jak dobrze rozumiem wlasnie stales sie posiadaczem Golfera 7 z 1.4 tsi 140 kucy?

                                            jesli tak to mam prosbe - bo jestes jedyna osoba chyba tu na forum z tym motorem, podobnie chyba na forum Golfa 6 (bo forum 7ki jeszcze chyba nie ma?) nikt nie ma 7-ki z tym silnikiem - czy jak pojezdzisz troche - np. z 1000 km - mozesz na forum opisac swoje wrazenia dot. tego silnika? ile srednio pali? jak pracuje? jakie zuzycie paliwa na krotkich dystansach, a jakie na trasie?

                                            bo nie ukrywam, ze w nowej O3 chyba ten silnik wydaje sie najlepszym rozwiazaniem (choc obstawiam ze najbardziej popularny wsrod klientow indywidualnych (nie flotowych) IMHO bedzie 1.2 tsi 105 kucy) i Ty niejako wystepujesz w roli pioniera...

                                            Pozdro 8)
                                            http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                                            Spalanie - Motostat.pl

                                            Komentarz

                                            • Ermac
                                              Classic
                                              • 2012
                                              • 37

                                              Zamieszczone przez polrob
                                              Można zobaczyć już wersje Amition na niemieckim mobile.de bo się już pojawiły w ogłoszeniach. Na kołach 16" nie wygląda już tak rewelacyjne.
                                              Faktycznie :twisted: Patrząc na miniaturkę przodu myślałem, że dali przez przypadek zdjęcie Rapida :P Znowu z tyłu O3 przypominała mi .... obecną Thalie :roll:

                                              Komentarz

                                              • bohen
                                                L&K
                                                • 2009
                                                • 1260
                                                • Audi
                                                • CCZA 2.0 TSI RS 200 KM

                                                Zamieszczone przez marlej108
                                                tylko troche dziwne, ze kiera nie jest obszyta skora w serii
                                                Na to nie ma co patrzeć bo wersje wyposażenia różnią się w poszczególnych krajach. W Polsce będzie to wyglądać troszkę lepiej.

                                                Komentarz

                                                • andriu21tg
                                                  L&K
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2008
                                                  • 1499

                                                  marlej108, wg.mnie specyfika zrywności jak w BXE po programie z tym że są mniejsze opory przy redukcji(staram sie hamować silnikiem) w TDI jest to b.wyczuwalne tu robisz redukcje a auto jedzie jak na luzie. Jest b.cichy na postoju praktycznie niesłyszalny, nie jestem szatanem staram sie jeździć używając mózgu i oczu, noga prawa to nie pustak rozpoznający tylko pozycje Kick down. Żona sie uparła na sportowe zawieszenie, wg.mnie ładnie wybiera choć ciutkę za twardo 16" na zimę, lato 17". Systemu ACT nie mam z prostej przyczyny jak zamawiałem to była premiera i wprowadzenie tego systemu było przewidziane dopiero po nowym roku. Start/Stop mnie strasznie Razi.. za każdym razem po włączeniu silnika trzeba to wyłączyć w innym wypadku jak olej ma ok 50C to już ustrojstwo sie włącza. Asystent podjazdu i zjazdu Hold świetna sprawa choć wiem że z tym systemem klocki jak w O2 106 kkm originale( i nadal śmigają ) nie dotrzymają. Tak jak pisałem wcześniej auto zawozi dzieci i tyle, nie sikam bo to nie Aston, ani X6 tylko zwykły Golf na dopasie więc dupy nie urywa, jak będzie tak bezawaryjny jak moja O2 to za 5 lat jak dożyje napisze że było warto. A teraz mogę powiedzieć zachcianka żony ja bym takiej kasy za auto nie dał.

                                                  Komentarz

                                                  • marlej108
                                                    RS
                                                    S_OCP Member
                                                    • 2006
                                                    • 4976
                                                    • Octavia III (5E3)
                                                    • CJZB 1.2 TSI 86 KM

                                                    Zamieszczone przez andriu21tg
                                                    marlej108, Start/Stop mnie strasznie Razi.. za każdym razem po włączeniu silnika trzeba to wyłączyć w innym wypadku jak olej ma ok 50C to już ustrojstwo sie włącza. Asystent podjazdu i zjazdu Hold świetna sprawa choć wiem że z tym systemem klocki jak w O2 106 kkm originale( i nadal śmigają ) nie dotrzymają. Tak jak pisałem wcześniej auto zawozi dzieci i tyle, nie sikam bo to nie Aston, ani X6 tylko zwykły Golf na dopasie więc dupy nie urywa, jak będzie tak bezawaryjny jak moja O2 to za 5 lat jak dożyje napisze że było warto. A teraz mogę powiedzieć zachcianka żony ja bym takiej kasy za auto nie dał.
                                                    hehe - bos widac dobry mąż :-) to spelniles "zachcianke" małżonki.

                                                    ps. u mnie tez w Golferze jest ten holdcostam - jak kupowlem nawet nie wiedzialem hehe, odkrylem to po kilku dniach jak sie okazalo, ze auto nie stacza sie do tylu jak stoje pod gorke tylko trzyma kilka sekund - bardzo fajna rzecz, tyle ze moze masz racje z tymi klockami - moze sie szybciej zuzyja...

                                                    moze to troche glupie ze za kazdym razem ten start-stop trzeba wylaczac, ale moze wiekszosc uzytkownikow to bedzie lubic wtedy dla nich byloby glupie moze gdyby za kazdym razem nie byla to opjca wlaczona od razu po przekreceniu kluczyka... (nie wiem, nigdy nie prowadzilem samochodu z tym ustrojstwem - i moze to fajne i mniejsze spalanie, a moze to w sumie bzdura, spalanie mniejsze o jakies tam setne litra, a tylko czasem to irytuje - nie mam zielonego pojecia).
                                                    http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                                                    Spalanie - Motostat.pl

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...