ja tez nie wygralem modelika. a gdybym wygral to kto wie, moze bym sie skusil na nowa O3 a tak to trudno, dalej bede sie umartwial Golfem... :diabelski_usmiech
ps. mi tez wczoraj przyslali ten kod na darmowa przedluzona gwarancje... moze to znak? ;-)
Może ktoś się orientuje czy gdzieś jest do pobrania instrukcja obsługi O III ?
Wyniki podane w ikonce poniżej mogą zawierać również zużycie paliwa przez system niezależnego ogrzewania tzw "Webasto" (bierze paliwo z baku samochodu)
padero, ty też? :-) Cwany marketing - chłopcy się napatrzą na model to może kupią w przyszłości nową o3.
Moim zdaniem obecnie ludzi traktuje się jak debili - kupuj, kupuj kupuj... A przecież życie nie kręci się tylko wokół sklepów/ salonów samochodowych...
krzysn, ale,co ja też? Jesli chodzi o mnie to OIII mam juz zamowiona, napewno nie dlatego ze dalem potraktowac sie jak debil, mam pieniadze i ochote to kupuje,proste
Znalazłem ciekawy artykuł dotyczący systemu, który montowany jest w również w O III zachęcam kolegów do zapoznania się z artykułem. http://moto.onet.pl/16780...ul.html?node=23
Dla mnie nic nowego. Od początku mówię, że system Start-Stop, to jedna wielka ściema i porażka dla klienta. Kolejna rzecz, która zaprogramowana jest na zepsucie po określonym czasie, okreslonych podzespołów auta. Całe szczeście, można to to cudo, jak narazie, wyłączyć. Ale tylko jak narazie, bo podejrzewam, że za pare lat systemu już nie da się wyłączyć, oczywiście ze względu na ... bezpieczeństwo i troskę o użytkownika auta 8)
słuszną "linię ma Wasza partia" Panie marlej108 :szeroki_usmiech
Zamieszczone przez padero
mam pieniadze i ochote to kupuje,proste
Hehe, no wlasnie chyba sie skusze na eksperyment jutro, bo nawet gdybym zwariowal (kolejny raz...) i kupowal, to pojawilo sie zagadnienie natury obiektywnej... czy Superb miezacy 4,8costam metra zmiesci sie na dlugosc na moim miejscu parkingowym (to znaczy zmiescic to sie zmiesci, ale czy manewrowanie w garazu podziemnym nie bedzie codziennym koszmarem...wiec moze obiektywna przeciwnosc losu powstrzyma moje motoryzacyjne zboczenie...).
ps. w czeskim konfiguratorze O3 ma juz platne lakiery zwykly bialy i czerwony... za darmo jest ten milicyjny niebieski i obiektywnie rzecz biorac troche slabo w tym kolorze wyglada (a dokladnie z bliska nie wyglada na nowosc, a z daleka nie jest zle bo przypomina czarny i nie widac tych beznadziejnych plastikowych nielakierowanych klamek i lusterek).
tzn. jak mam taie gniazdko230v to mogę na przykład podłączyć grzałkę do butów podczas jazdy ?
a skąd się bierze taki prąd duży :?: :roll:
HHC - fajne , brać.
PARK ASSIST - czasami sie może przydać , po co się męczyć. nie wiem ile kosztuje ale na pewno będzie na plus przy odsprzedaży auta. mogą być osoby które będą szukać wozu tylko takiego który jest w to wyposażony.
TPM - ksztuje mało , ja bym brał , trzeba go tylko skalibrować. akurat w skodach , vw jest mało kłopotliwy bo zbiera sygnał z abs , niema czujników. a bardzo często zanim się poczuje że masz kapcia , szczególnie z tyłu lub podczas jazdy z obciążonym autem , po śniegu , polnej drodze , opona jest już spalona i nie nadaje się do naprawy.
wiem coś o tym... :wink:
Big, najgorsze jest to jak stajesz na skrzyżowaniu dajesz na luz i jeb.. wyłączył się.. i ma się w...wa sam na siebie że zapomniało sie tego wyłączyć .. trzeba pomyśleć czy nie można tego Vagiem machnąć raz na zawsze i bez myślenia, pamiętania ... bo mnie to strasznie irytuje..
Zgadzam się. Wg mnie to powinno być tylko i wyłącznie włączane na życzenie kierowcy, a nie tak jak jest teraz - wyłączane.
Domyślna pozycja - system SS nieaktywny :-)
A tak na marginesie, to jak jezdzilem O3 i G7, to ten system SS działał o dziwo fajnie, szybko i sprawnie. Jednak jestem też zdania, że jest to coś co może sprawić kłopot kiedyś tam... W końcu wymagany jest jakiś super extra akumulator :-)
Było: Oct2FL doposażony Mint 1.2TSI
Jest: starszy diesel na B.
Big, najgorsze jest to jak stajesz na skrzyżowaniu dajesz na luz i jeb.. wyłączył się.. i ma się w...wa sam na siebie że zapomniało sie tego wyłączyć
Dokładnie tak moze być, dlatego zgadzam się z tym co powyżej napisał blackpw, że domyslne ustawienie systemu Start-Stop powinno być na OFF. Dopiero kierowca, chcący z tego korzytsać mogłby sobie to ustrojstwo włączyć.
Zamieszczone przez blackpw
jestem też zdania, że jest to coś co może sprawić kłopot kiedyś tam...
Jest do dużo większe obciążenie dla:
- rozrusznika
- alternatora
- brak chłodzenia trubiny
- silnika. Jendak najwieksze przecieżenia wystepują podczas jego rozruchu.
Dlatego jak pisałem wczęsniej dla mnie ten system to poroniony pomysł. Co prawda ktoś, kto zmienia auta co 3-4 lata i niewiele jeździ pewnie nie odczuje awari spowodowanych przez SS, ale następni własciciele już tak.
szkoda, a znasz odczucia z jazdy autem które nie byłyby subiektywne ? Wszystko co wiąze się z odczuciami i jest niemierzalne, jest subiektywne.
A co za tym idzie niewiele warte
Reasumując ja nie uważam, że SII ma wszystko "lepsze" niz OII, kiedy testowałem ten samochód starałem się o maksymalne obiektywne oceny, które własnie nie polegały na bliżej nieokreślonych warażeniach, tylko prędkościach przejazdu, prędkościach wchodzenia w zakręty itp.
Subiektywnie to, jak już drzewiej pisałem, o wiele gorzej siedzi mi się za kierownicą SII, co oczywiście może być kwestią tego, że spędziłem w tym samochodzie tylko około 8 godzin, co dla kogoś kto jest np. 20cm ode mnie niższy jestniewiele wnoszącym spostrzeżeniem
Mój wniosek z JAZDY, a nie z oglądania co gdzie ma jak wytłoczoną blachę i jaki plastik gdzie jest położony, jest taki, że OII ma nieco zbyt mały rozstaw osi a SII zdecydowanie zbyt duży w stosunku do szerokości, co nie pozwala tym samochodom prowadzić się jakoś szczególnie lepiej od innych, są po prostu średniakami, które i tak trzeba poprawiać , żeby coś więcej z nich wykrzesać a i tak nie da się przeskoczyć pewnych ograniczeń.
I właśnie bardzo jestem ciekaw jak to wygląda w OIII, bo biorąc pod uwage wymiary, może to byc "złoty środek"
[ Dodano: Sro 13 Mar, 13 09:59 ]
Zamieszczone przez Big
Co prawda ktoś, kto zmienia auta co 3-4 lata i niewiele jeździ pewnie nie odczuje awari spowodowanych przez SS
myslę, że jak jeździ po mieście to musi to odczuć
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Jak jezdzi po mieście to odczuje, a jak nie jezdzi to na cholerę mu taki system ?
P.S Dzisiaj byłem z kumplem w ASO. Kumpel ma OII FL ambiente. Oglądaliśmy w salonie OIII ambition. Ja tez spodziewałem się czegoś nowocześniejszego, bardziej odlotowego itp. :wink: , ale OIII ambition jest w środku jest o niebo ładniejsza od OII ambiente. Kumpel myśli podobnie.
Naprawdę uwazacie, ze w wykończeniu środka Skoda się cofnęła?
No dobra: boczki są słabe, ale jadąc patrze w przód. No i ten "przód" naprawdę podoba mi się bardziej niz w OII. Bez macania i skrobania paznokciem jest po prostu trochę nowocześniejszy ( nie mylić z nowoczesnym :wink: )
Generalnie nie przytulam się do poszczególnych elementów deski rozdzielczej, a wizualnie nie wygląda to zle.
Nie porównuję z Superbem, Passatem, Golfem. Po prostu wysiadłem z OII, wsiadłem do OIII i stwierdziłem, ze jest ładniej.
pytanie jak ta tapicerka będzie się zachowywać w praktyce
osobiście wolę cichą tapicerkę OII FL Scout jak swoją "technologicznie nowocześniejszą" trzeszczącą i głośną w Yeti
czekam, może zrobią OIII Scout ale pomijając "słabe ASO" warunkiem podstawowym jest dla mnie jakość pracy tapicerki, jeśli będzie tak jak w znanym mi OII FL Scout to może wyglądać na najbardziej toporną ;-)
już obstawiam ze w OIII kombi problemem będzie panoramiczne okno dachowe z którym serwis sobie nie radzi - całkowity brak doświadczenia - a które gra całkiem osobna melodię nad głowami użytkowników siedzeń z przodu
Komentarz