A ja wygrałem modelik OIII
Octavia III i Superb II FL
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez lukaszc2Znalazłem ciekawy artykuł dotyczący systemu, który montowany jest w również w O III zachęcam kolegów do zapoznania się z artykułem.
http://moto.onet.pl/16780...ul.html?node=23Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PAOLO ESCOZamieszczone przez marlej108w moim przypadku to juz tylko S2...
Zamieszczone przez paderomam pieniadze i ochote to kupuje,proste
ps. w czeskim konfiguratorze O3 ma juz platne lakiery zwykly bialy i czerwony... za darmo jest ten milicyjny niebieski i obiektywnie rzecz biorac troche slabo w tym kolorze wyglada (a dokladnie z bliska nie wyglada na nowosc, a z daleka nie jest zle bo przypomina czarny i nie widac tych beznadziejnych plastikowych nielakierowanych klamek i lusterek).
Komentarz
-
-
tzn. jak mam taie gniazdko230v to mogę na przykład podłączyć grzałkę do butów podczas jazdy ?
a skąd się bierze taki prąd duży :?: :roll:
HHC - fajne , brać.
PARK ASSIST - czasami sie może przydać , po co się męczyć. nie wiem ile kosztuje ale na pewno będzie na plus przy odsprzedaży auta. mogą być osoby które będą szukać wozu tylko takiego który jest w to wyposażony.
TPM - ksztuje mało , ja bym brał , trzeba go tylko skalibrować. akurat w skodach , vw jest mało kłopotliwy bo zbiera sygnał z abs , niema czujników. a bardzo często zanim się poczuje że masz kapcia , szczególnie z tyłu lub podczas jazdy z obciążonym autem , po śniegu , polnej drodze , opona jest już spalona i nie nadaje się do naprawy.
wiem coś o tym... :wink:O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Zgadzam się. Wg mnie to powinno być tylko i wyłącznie włączane na życzenie kierowcy, a nie tak jak jest teraz - wyłączane.
Domyślna pozycja - system SS nieaktywny :-)
A tak na marginesie, to jak jezdzilem O3 i G7, to ten system SS działał o dziwo fajnie, szybko i sprawnie. Jednak jestem też zdania, że jest to coś co może sprawić kłopot kiedyś tam... W końcu wymagany jest jakiś super extra akumulator :-)Było: Oct2FL doposażony Mint 1.2TSI
Jest: starszy diesel na B.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez andriu21tgBig, najgorsze jest to jak stajesz na skrzyżowaniu dajesz na luz i jeb.. wyłączył się.. i ma się w...wa sam na siebie że zapomniało sie tego wyłączyć
Zamieszczone przez blackpwjestem też zdania, że jest to coś co może sprawić kłopot kiedyś tam...
- rozrusznika
- alternatora
- brak chłodzenia trubiny
- silnika. Jendak najwieksze przecieżenia wystepują podczas jego rozruchu.
Dlatego jak pisałem wczęsniej dla mnie ten system to poroniony pomysł. Co prawda ktoś, kto zmienia auta co 3-4 lata i niewiele jeździ pewnie nie odczuje awari spowodowanych przez SS, ale następni własciciele już tak.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Bigszkoda, a znasz odczucia z jazdy autem które nie byłyby subiektywne ? Wszystko co wiąze się z odczuciami i jest niemierzalne, jest subiektywne.
Reasumując ja nie uważam, że SII ma wszystko "lepsze" niz OII, kiedy testowałem ten samochód starałem się o maksymalne obiektywne oceny, które własnie nie polegały na bliżej nieokreślonych warażeniach, tylko prędkościach przejazdu, prędkościach wchodzenia w zakręty itp.
Subiektywnie to, jak już drzewiej pisałem, o wiele gorzej siedzi mi się za kierownicą SII, co oczywiście może być kwestią tego, że spędziłem w tym samochodzie tylko około 8 godzin, co dla kogoś kto jest np. 20cm ode mnie niższy jestniewiele wnoszącym spostrzeżeniem
Mój wniosek z JAZDY, a nie z oglądania co gdzie ma jak wytłoczoną blachę i jaki plastik gdzie jest położony, jest taki, że OII ma nieco zbyt mały rozstaw osi a SII zdecydowanie zbyt duży w stosunku do szerokości, co nie pozwala tym samochodom prowadzić się jakoś szczególnie lepiej od innych, są po prostu średniakami, które i tak trzeba poprawiać , żeby coś więcej z nich wykrzesać a i tak nie da się przeskoczyć pewnych ograniczeń.
I właśnie bardzo jestem ciekaw jak to wygląda w OIII, bo biorąc pod uwage wymiary, może to byc "złoty środek"
[ Dodano: Sro 13 Mar, 13 09:59 ]
Zamieszczone przez BigCo prawda ktoś, kto zmienia auta co 3-4 lata i niewiele jeździ pewnie nie odczuje awari spowodowanych przez SSsaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodamyslę, że jak jeździ po mieście to musi to odczuć
P.S Dzisiaj byłem z kumplem w ASO. Kumpel ma OII FL ambiente. Oglądaliśmy w salonie OIII ambition. Ja tez spodziewałem się czegoś nowocześniejszego, bardziej odlotowego itp. :wink: , ale OIII ambition jest w środku jest o niebo ładniejsza od OII ambiente. Kumpel myśli podobnie.
Naprawdę uwazacie, ze w wykończeniu środka Skoda się cofnęła?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marbabZamieszczone przez Big WojtekP.S Boczki a sprawa polska: zachwytów raczej nie wzbudzają, ale niespecjalnie mi to przeszkadza.
Komentarz
-
-
No dobra: boczki są słabe, ale jadąc patrze w przód. No i ten "przód" naprawdę podoba mi się bardziej niz w OII. Bez macania i skrobania paznokciem jest po prostu trochę nowocześniejszy ( nie mylić z nowoczesnym :wink: )
Generalnie nie przytulam się do poszczególnych elementów deski rozdzielczej, a wizualnie nie wygląda to zle.
Nie porównuję z Superbem, Passatem, Golfem. Po prostu wysiadłem z OII, wsiadłem do OIII i stwierdziłem, ze jest ładniej.
Komentarz
-
-
pytanie jak ta tapicerka będzie się zachowywać w praktyce
osobiście wolę cichą tapicerkę OII FL Scout jak swoją "technologicznie nowocześniejszą" trzeszczącą i głośną w Yeti
czekam, może zrobią OIII Scout ale pomijając "słabe ASO" warunkiem podstawowym jest dla mnie jakość pracy tapicerki, jeśli będzie tak jak w znanym mi OII FL Scout to może wyglądać na najbardziej toporną ;-)
już obstawiam ze w OIII kombi problemem będzie panoramiczne okno dachowe z którym serwis sobie nie radzi - całkowity brak doświadczenia - a które gra całkiem osobna melodię nad głowami użytkowników siedzeń z przodu
Komentarz
-
Komentarz